Mielestäni Cora on koko sarjan ehdottomasti paras ja kiinnostavin hahmo, ainakin tuo elämää muuten aika tylsähköön sarjaan. Vetävän näköinen aikuinen nainen.
Lemmen Viemää
6
521
Vastaukset
- Chiquitita
Mun mielestä se on ruma, ainakin tosi ällöttävän näköinen, kun se vääntelee koko ajan silmiään, on olevinaan niin upea... Mut siis, kyllähän tollanenkin hahmo voi tuoda vähän jotain tuohon sarjaan, kun siinä ei oikein ole sellaisia hahmoja, jotka kiinnostaisi enemmän, olis kivaa, jos siihen tulis joku uus tosi omaperäinen ja mielenkiintoinen hahmo, niin mäkin voisin innostua seuraamaan tota sarjaa enemmän... :)
- Rhanna
En nyt kyllä menisi ketään nimittelemään rumaksi tai ällöttävän näköiseksi... Miltä itsestäsi tuntuisi kuulla ulkonäöstäsi tuollaisia kommentteja?
Meni vähän OT, mutta asiaan.
Hienoa on että tästäkin telenovelasta löytyy tälläinen "pahis", kuten Cora on! Cora hämmentää mukavasti soppaa omalla tavallaan ja saa juonikuviot kiinnostavammiksi mitä ne ovat. Mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan Coran roolihahmo sarjassa kehittyy sen edetessä! - Chiquitita
Rhanna kirjoitti:
En nyt kyllä menisi ketään nimittelemään rumaksi tai ällöttävän näköiseksi... Miltä itsestäsi tuntuisi kuulla ulkonäöstäsi tuollaisia kommentteja?
Meni vähän OT, mutta asiaan.
Hienoa on että tästäkin telenovelasta löytyy tälläinen "pahis", kuten Cora on! Cora hämmentää mukavasti soppaa omalla tavallaan ja saa juonikuviot kiinnostavammiksi mitä ne ovat. Mielenkiinnolla odotan mihin suuntaan Coran roolihahmo sarjassa kehittyy sen edetessä!Jos toi Cora ei olis niin karsea naikkonen, niin ei se näyttäiskään niin rumalta, tai siis, kun se näyttää aina kauheen ilkeeltä ja itserakkaalta ja ärsyttävältä, koska sen hahmo on sellanen, niin... Siis ei se silleen oo ruma. :o
- vorbei
No joo... Eihän Lemppis olisi mitään ilman Coraa, mutta mä en kestä sitä, kun se kieroilee koko ajan. :/ Ei tietenkää millään pahalla, kun ite tykkäät ;)
- Corasta...
:D ei pahalla. Mutta jos se olisi kiltti niin ei se sitten olisi ruma:)
- hnpojåpjåä
Mielenkiintoisin hahmo, kaikki muut aika tylsii ja tää rouva ainakin tuo väriä sarjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131