En haluis tunnustaa mutta niin se on. RAKASTAN!!! ENKÄ SAA SUA POIS MIELESTÄ VAIKKA OLLAA NIIN ERINLAISIA!!! ='''(((
Olen rakastunut mua vanhempaaan juoppoon!!!
2
1244
Vastaukset
- ota siitä selko
Jos se tyyppi on ihan auttamaton alkkis, kuka nyt sellaseen satsais?
Sekin tunneside aukeaa kun sanoy, että ollaan vaan muuten tuttuja.
Näillä juopoilla on usein heikko itsetunto. Ne luovuttaa helposti.
(varattu mies) - vaivainen kaikki kokee
seurustelehan jonkin aikaa (älä sido itseäsi avioliiton siten) hoivaa ja huolehdi, pety aina kun juoppo lupaa jotakin, ota parhaassa tapauksessa silloin tällöin turpiin aiheettoman mustasukkaisuuskohtauksen tai muuten vain vihanpurkauksen uhrina, maksa kaikki yhteisen elämisen laskut ja anna vielä viinarahaa, kun omat rahat eivät sattuneet rittäämään. Eiköhän siinä rakkaus pikku hiljaa asetu oikeisiin mittasuhteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859