kuuluuko genitaaliherpeksen estohoito ja muut lääkkeet kelan korvaukseen?
herpes+estohoito+korvaus?
5
513
Vastaukset
EI
Saat itse pulittaa...Kumi on keksitty.- hrps.
Ne ei oo mitään älyttömän kalliita muutenkaan. Tai mulle ainakin apteekista annettiin se halvempi vaihtoehto joka siis tepsi yhtä hyvin!
- yksi nainen
Kuuluu.
Mun estolääkkeet (90 tbl) maksaa kamalasti:
- kelaa maksaa 147e
- mä 204e
Vakuutukseni korvaa sitten mulle tuon mun maksaman summan.- logig
nimimerkki yksi nainen, mitä estolääkettä syöt ja monta tablettia otat päivässä
- yski nainen
logig kirjoitti:
nimimerkki yksi nainen, mitä estolääkettä syöt ja monta tablettia otat päivässä
Valtrex, 1 tbl päivässä estoon, ja jos oireita, 2 tbl hoitoon.
Pidän välissä viikojen taukoja, otan kuurin jos alkaa "tuntumaan", tai on flunssa, stressi, tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514