Kuinka moni käy avannossa päivittäin tai esim kerran pari viikossa?
Hangessapyöriminenkin on rautaa. WoW!
Avantouinti
8
623
Vastaukset
- FestinaLente
hangessa pyöriminen, täällä missä asun ei ole lunta eikä hankia vielä nähty tänä vuonna :)
Avannossa en käy mutta syksyllä käyn saunasta päin uimassa melkein jäiden tuloon asti.
Molemmat tavat laittavat veren mukavasti kiertämään.- NoitaNainen
Hanget korkeat korkeat nietokset! Ja niissä on mukava kieriskellä. Voisin kutsua sinut kylään kieriskelemään :)
- FestinaLente
NoitaNainen kirjoitti:
Hanget korkeat korkeat nietokset! Ja niissä on mukava kieriskellä. Voisin kutsua sinut kylään kieriskelemään :)
aikalailla pohjoisessa jos nietokset ovat totta :)
Mikä se olisikaan mukavampaa kuin kuuma sauna ja sieltä välillä piipahtaa tekemässä lumienkeleitä :) - NoitaNainen
FestinaLente kirjoitti:
aikalailla pohjoisessa jos nietokset ovat totta :)
Mikä se olisikaan mukavampaa kuin kuuma sauna ja sieltä välillä piipahtaa tekemässä lumienkeleitä :)korkeita nietoksia, mutta naapurin pellolla on riittävästi lunta ja omassa pihassakin sitä riittää. Saunasta hypyllä hankeen - ahhhh
- ex avanto-friikki
Onhan tuossa virtaava koski putouksineen lähellä.
Pysyy melko sulana kovinakin pakkastalvina.
Nuorena sällinä hakkasin avannon talviuintipaikan jäähän ja uin.
Pakkasta oli kopin seinän mittarissa -12.
Nyt pitäis juosta autoon pukeutumaan.
Jos olisin voinut jatkaa kylmäuintia prostatavaivaa ei nyt olis. wiikossa kesäisim :=)
mut olen käynyt talwellakin kun eiollut waihtoehtoja :=)mutta hangessa pyöriminen on rautaa :). Sitä tulee silloin tällöin harrastettua kun on mahdollisuus. Että se nipistys iholla tekee hyvää.
- lite pelkää
Toivon ettei tule avantouintia :) Eka kerta on joka asiassa vähän jännä. Onko muut jo kokeilleet? Ja jos mua ei näy..ni sitten...ja jos en osaa uida ni sittenhän puskasta pääsitte :D
Hangessa on kiva pyöriä, alastikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596279
- 1165786
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323405- 552949
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252290
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151901