OTTEITA ADVENTISTISEN TEOLOGIAN TOHTORIN RAAMATULLISISTA VIRALLISISTA TUTKIMUKSISTA
"1948 perustettu juutalaisvaltio ei ole Jumalan Israel eikä se ole Vanhan testamentin ennustusten täyttymys.
Jumalan Israel on *aina* ollut hengellinen, jo Vanhan testamentin aikaan. Luopiot ja epäuskoivat poistettiin kansasta suurena sovituspäivänä.
Palestiinassa oleva juutalaisvaltio ei näyttele Raamatun lopun ajan profetioissa mitään erityisosaa. Se osa kuuluu kristillisen seurakunnan lopun ajan jäännökselle".
Teologian tri ja Israel
7
147
Vastaukset
Olen luterilaisena ihan sammaa mieltä arvon tohtorin kanssa.
- adventtikirkkoon
Ensiksi on kuuluttava jäännökeen ja maksettava kymmenykset, jotta voi päästä osalliseksi lupauksista.
Juuri tuo on adventtikirkon tehtävä maailmassa.
Opettaa kansoille, että pelastus ei olekaan
juutalaisista. Eihän EGW muutoin olisikaan
edelläkävijä antikristusta avustavalle väärälle
profeetalle.
Ilm. 2:9
Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
Joh. 4:22
Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.
Ilm. 3:9
Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
Jälestäpäin oksastettu- hunajata lupaavat
>>>>"Se osa" kuuluu kristillisen seurakunnan lopun ajan jäännökselle
- Sekä islam - sama oppi kaik...
Kun kokoknaisuutta katsotaan, niin pilkuilla ei
merkitsytä. Joten itse asiassa advareilal, mormoneilal, islamilla, jehovilla ja daavidin
oksalla on tismalleen sama oppi.
Sillä ratkaisevin asia lopun ajassa on suhtautuminen
Israelin kansaan ja valtioon. epäuskoisuus hylkää
Israelin ja uskovaisuus tunnustaa Jumalan omaisuuden
Jumaaln omaisuudeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Totisesti, totisesti - Amen, amen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katso vaikka Jesajasta 66. ja Sakarajsta 14. sekä
tietsyti Jeesuksen ilmestyksestä Johannekselle, vaikkapa 20 lukua. Kaikki protestantit tunnustavat
Jumalan omaisuuden Jumalan omaisuudeksi.- yhdistävä tekijä
Saatana on opettanut varastamaan Jumalan valitun kansan (Israelin) perintöosan.
- kertaa tänne pitää
kirjoittaa, että Timo ei ole teol. tri??????????? Ettekö ymmärrä painettua sanaa?????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165