Mikä on Lahdessa sijaitsevan Kirpputori Lanttilan oikea nimi? Ei löydy puhelin numeroilla, ytj:ssä ei ole Lanttila nimistä yritystä, eikä aputoiminimeä olemassa. Jos tiedätte niin laittakaa viestiä. En tiedä miksi kyseinen kirpputori yrittäjä ei ole vastannut useisiin sähköposteihinkaan jossa olen sitä kysynyt, eikö tuo yrityksen oikea nimi nyt pitäisi olla kaikkien saatavilla jotka sen haluaa tietää?
Lanttila, Lahti
5
1939
Vastaukset
- yritetään peittää jotain
Niin onhan tuo vähän ihmeellistä ettei yrityksen oikeaa nimeä ilmoiteta missään eikä sitä myöskään annetta jos kerran sitä olet kysynyt. Minun mielestä yritykset ovat velvollisia ilmoittamaan yrityksen nimen mikäli käyttävät mainonnassaan ja toiminimenään ns. vakiintunutta liikenimeä. Yleensä jos nimeä yritetään salata ym. niin se johtuu siitä ettei esim. yrityksen vastuuhenkilöitä haluta saada ihmisten tietoon tai sitten ihan jokin muu syy. Mutta jos verotoimistosta esim. kysyy luulisin että sieltä selviäisi jos ei muualta, sillä heidän täytyy tietää mikä tuon yrityksen oikea nimi on kaupparekisterissä. Katselin Lanttilan kotivua sieltä ei löydy myöskään missään mainintaa yrityksen nimestä tai y- tunnuksesta. Ytj:ssä oli Karnatex niminen yritys Lahdessa joka omistaa slanttila nimisen aputoiminimen ja joka löytyi myös Lahden kaupunkioppaasta(löytyi googlella) ja osoite oli sama kuin Lanttilalla aiemmin, nyt kuitenkin ytj:ssä lukee ilmoitus"toiminta keskeytynyt" Mitä sitten mahtaa tarkoittaa?
- kirppisassari
nettisivulla on puhelinnumero, kysy tältä omistajalta suoraan;perustele uteliaisuutesi niin varmasti saat tietää. Miksi kukaan antaisi sähköpostitse tietoja tuntemattomalle. Face to face niin homma toimii varmasti.
- voi antaa
yrityksen nimeä sähköpostilla? onko siinä jokin riski? olisi ihan näin sivullisena kiva tietää kun en yritysmaailmasta niin tiedä, luulisi että jos joku kysyisi vaikka sinun yrityksen nimeä niin sen voisi antaa asiakkaalle? mainostavathan yritykset omalla nimellään lehdissä ym.
- kirppisassari
Käy kyseisellä kirppiksellä, osta jotain ja saat kuitin. Kuitissa on varmasti y-tunnus ..
- Etsiväinen löytää
Kokeilepa tuolta linkistä:
http://www.yritystele.fi/query?what=yf_getinfo&code=eFeuVa 86!kTL2z9HZi7LJWItpM=GS&card_no=13&nofCards=164&nofCrumbs=&f1=kirpputori&f0=&ax=
Ja sieltä menee jopa oikealle kotisivullekin eikä kuten joillain inoan sivuilla monta vuotta vanhoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255