Onko tähän aikaan kukaan liikkeellä positiivisella mielellä? ;)
Hyvää sunnuntainvastaista
13
584
Vastaukset
- Minäpä
Minä olen ainakin:))
- menneen
jo Nukkumatin matkaan ;)
- Minäpä
menneen kirjoitti:
jo Nukkumatin matkaan ;)
Minäpä en mennyt, kun ei nukuttanut:)
Aamuun on vielä aikaa, ja siksi hetkeksi tähän istahdan.
- valvominen
olla pois huomisesta päivästä, saattaa jäädä
päivänvalo kokonaan näkemättä ;) valvominen kirjoitti:
olla pois huomisesta päivästä, saattaa jäädä
päivänvalo kokonaan näkemättä ;)Aivan varmasti se verottaa huomista. Ei se haittaa, kun saa nukkua pitkään muutenkin. Ei ole kiirettä aamulla:)
- uneton
kyllä kai pikkuhiljaa unimaakari kutsuu, mut positiivisella mielellä vieläkin, vastustuksista huolimata.
- usein niin
Waffen-ss kirjoitti:
Aivan varmasti se verottaa huomista. Ei se haittaa, kun saa nukkua pitkään muutenkin. Ei ole kiirettä aamulla:)
että viikonlopun yövalvominen kostautuu sunnuntainukkumisena ja maanantaita vasten yöllä ei saa unta. Sitten pitäisi lähteä virkeänä aamulla töihin ;)
uneton kirjoitti:
kyllä kai pikkuhiljaa unimaakari kutsuu, mut positiivisella mielellä vieläkin, vastustuksista huolimata.
Meinaatteko jo kaikki kömpiä peiton alle lämpimään?
Minä kun en vielä saa unenpäästä kiinni, ellei sitten joku heitä unihiekkaa hypyllisen:)usein niin kirjoitti:
että viikonlopun yövalvominen kostautuu sunnuntainukkumisena ja maanantaita vasten yöllä ei saa unta. Sitten pitäisi lähteä virkeänä aamulla töihin ;)
Viikonlopun yövalvominen palstalla kostautaa satavarmaksi. Täällä se aika menee kuin siivillä ja sitten aamuyöstä kaduttaa kun ei ole tullut sänkyyn hiivittyä ajoissa.:)
- Jo vain
siitä kuka kysyy ja millä mielellä? ;)
- voi riippua?
Höpsistä, ihan muista asioista.. :)
- ainakaan
ole mitään sunnuntaita vastaan. :-))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746