Onko tähän aikaan kukaan liikkeellä positiivisella mielellä? ;)
Hyvää sunnuntainvastaista
13
541
Vastaukset
- Minäpä
Minä olen ainakin:))
- menneen
jo Nukkumatin matkaan ;)
- Minäpä
menneen kirjoitti:
jo Nukkumatin matkaan ;)
Minäpä en mennyt, kun ei nukuttanut:)
Aamuun on vielä aikaa, ja siksi hetkeksi tähän istahdan.
- valvominen
olla pois huomisesta päivästä, saattaa jäädä
päivänvalo kokonaan näkemättä ;) valvominen kirjoitti:
olla pois huomisesta päivästä, saattaa jäädä
päivänvalo kokonaan näkemättä ;)Aivan varmasti se verottaa huomista. Ei se haittaa, kun saa nukkua pitkään muutenkin. Ei ole kiirettä aamulla:)
- uneton
kyllä kai pikkuhiljaa unimaakari kutsuu, mut positiivisella mielellä vieläkin, vastustuksista huolimata.
- usein niin
Waffen-ss kirjoitti:
Aivan varmasti se verottaa huomista. Ei se haittaa, kun saa nukkua pitkään muutenkin. Ei ole kiirettä aamulla:)
että viikonlopun yövalvominen kostautuu sunnuntainukkumisena ja maanantaita vasten yöllä ei saa unta. Sitten pitäisi lähteä virkeänä aamulla töihin ;)
uneton kirjoitti:
kyllä kai pikkuhiljaa unimaakari kutsuu, mut positiivisella mielellä vieläkin, vastustuksista huolimata.
Meinaatteko jo kaikki kömpiä peiton alle lämpimään?
Minä kun en vielä saa unenpäästä kiinni, ellei sitten joku heitä unihiekkaa hypyllisen:)usein niin kirjoitti:
että viikonlopun yövalvominen kostautuu sunnuntainukkumisena ja maanantaita vasten yöllä ei saa unta. Sitten pitäisi lähteä virkeänä aamulla töihin ;)
Viikonlopun yövalvominen palstalla kostautaa satavarmaksi. Täällä se aika menee kuin siivillä ja sitten aamuyöstä kaduttaa kun ei ole tullut sänkyyn hiivittyä ajoissa.:)
- Jo vain
siitä kuka kysyy ja millä mielellä? ;)
- voi riippua?
Höpsistä, ihan muista asioista.. :)
- ainakaan
ole mitään sunnuntaita vastaan. :-))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093