Vuoden 2007 parhaat

diapolos

Eli vuoden 2007 parhaat elokuvat, aika mainstream lista itselleni kun DVD:llä katson yleensä ja vain osa kerennyt DVD:llä ilmestymään:

1: Grindhouse - Deathproof:
Joo, ei ollut Tarantinon parhaita. Ihan liikaa turhaa paskanjauhantaa. Mutta Stuntman-Mike on yksi parhaista pahiksista koskaan, iso osa dialogista hauskaa ja toiminta kohtaukset loistavat, joten ansaitse paikkansa.

2: Simpsonit elokuva:
Nauroin ääneen monessa kohdassa.

3: Spiderman 3
Spiderman elokuvana ei niin hyvä. Pahikset kustu. Peterin emo-look ja muut viihdyttelyt tekivät tästä kuitenkin yhden suosikki sarjiselokuvistani.

4: Grindhouse - Planet terror
Ei niin hyvä zombie-elokuva kuin odotin, mutta ylilyötyä zombie toimintaa niin mikä ettei.

5: Numero 23
Hieno tarina hulluudesta ja pakkomielteestä, ja Jim Carreyn roolityö oli kyllä yksi parhaista ikinä.

Kunnia-arvosanat:

300 lihaspullistelusta ja asenteesta

28 päivää myöhemmin: Alku oli parasta zombie-elokuvaa koskaan, ja idea uudelleen asutettavasta Englannista loistava. Jotenkin kuitenkaan ei toiminut potentiaalinsa mukaisesti

4

906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattilainen

Viime vuonna kävin leffassa vaatimattomat 9 kertaa. TV:stä toki tuli nähnyä paljon leffoja, mutta noista yhdeksästä ylivoimaisesti paras oli
      15:10 to Yuma. Russle Crowe on vedossa, samoin muut näyttelijät. Leffa oli hyvin ohjattu, leikattu ja kuvattu.
      Huonoin viime vuonna näkemäni elokuva oli "numero 23." Ihmisiä lähti kesken pois ja itsekin sain vaivoin katsottua loppuun.

• John Smith

Minä kävin katsomassa numero 23 melkein vuosi sitten. Harmi kun Jim Carrey valittiin huonompaan rooliin. Minä tykkään Jim Carreystä tosi paljon jopa ihan rakastan.

• Lusperiiyt

Otsikko pitäis olla 2007 vuoden parhaimmat Hollywoodin leffat. Euroopassa tehdään parhaimmat leffat ja siitä poikki :)

• katsoja.

Kaksi hyvää toiminta/seikkailu-elokuvaa:

1. SHOOTER (saattaa olla vuoden 2006 elokuva, en ole varma).

2. APOCALYPTO (tämäkin saataa olla tehty vuonna 2006).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      199
      2280
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1837
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      94
      1600
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1475
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe