Koira vei neitsyyteni...

Mira

Oukei, mua välillä hävettää tää homma ja välillä ei...miten mä kehtaa kertoo ku mun boyfrendi kysyy et oonko mä neitsyt..ei kehtais heti valehdellakkaan..antakka neuvoja. =/
onko kellekkään muulle sattunut vastaavaa..

en ala kertoon yksityis kohdista joten pervot voi painua muualle..

19

7022

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koirarakas ihminen

sairas akka, muistitko edes laittaa koiralle kortsun ??? Hyi helveti, ajattele jos sulla olisi nyt lapsi jonka isukki olisi koira.
      Parempi et tuollainen hullu laitetaan laitokseen ja tai hei .... Sulle parempi vaihoehto olisi kenneli. KUVOTTAAAAAAAAAAA

• himan

Ei koira saa naista raskaaksi vaikka kuinka sujuttelis. Äläkä moralisoi, anna ihmisten olla sitä mitä ne on jos eivät ketään vahingoita.
        On tossa muutenkin tarpeeks miettimistä et joku vielä hulluks haukkuu.

• Kundi

"koirarakkaalle" ettei ihminen voi saada koirien kanssa jälkeläisiä, vaikka kuinka yrittäis. Mira et sä tosissas voi olla? No mutta kuitenkin, kerrot jätkälles että sun ex-poikakaveri vei neitsyytes? se ei nyt ole mikään iso vale, voithan sä myös sanoa ettei kukaan poika/mies ole vienyt sun neitsyyttä? =)

• esimerkkinä

Yksityiskohdista on yhdyssana.

Hei. Ainakaan se koira ei käy kaupungilla kertomassa kaikille mikä narttu sä oletkaan, vaikka et enää antaisikaan sille.

• Juniperus

Ei sinun tietysti kannata alkuun kertoa poikaystävällesi koirasta. Sen ehtii sitten, kun suhde on vakaammalla pohjalla, jos siltä tuntuu. En usko, että immenkalvosi edes on revennyt koirasi kanssa leikkiessäsi, mutta jos onkin, sekään ei ole katastrofi. Useiden naisten kalvo repeää lääkärin tutkimuksissa, eikä kaikilla naisilla mitään kalvoa edes ole. Mistään ei neitsyyden menetystä siis voi tietää. Usein tietysti tulee verta, mutta ei läheskään aina, niin ettei kertomiseen ole mitään tarvetta. Sitä paitsi tavallaan olet piikanen, jos et ole miesten kanssa yhdynnässä ollut. Älä siis anna moisen jutun kiusata ajatuksiasi. Monien miesten mielestä kokemuksesi on pelkästään kiihottava.

• Mira

Kiitos tosi paljon vinkeistä...oon itse ajatellut et en ehkä kumminkaan kerro poikakaverilleni asiasta...eihän se tavallaan sille kuulu...

Mut kivat kesän jatkot..=)

• hyvää päivää
        Mira kirjoitti:

Kiitos tosi paljon vinkeistä...oon itse ajatellut et en ehkä kumminkaan kerro poikakaverilleni asiasta...eihän se tavallaan sille kuulu...

Mut kivat kesän jatkot..=)

Nuorena sattuu kaikenlaista, että annettakoon sulle anteeksi mutta mitä jos jättäisit ne eläimet tästä lähtien rauhaan.. Se ei ole edes oikein laillista touhua se eläimiin sekaantuminen.

Ja vaikka vakavalle asialle ei sais nauraa, niin kieltämättä jos mä olisin sun jätkäkaveri niin kuultuani tuollaisen leukaluut lonksahtaisi auki ja vähän aikaa sitä haukkoisi happea ja pyörittelisi päätään, että "mitä v..ua?"

Toit uuden näkökulman neitsyyden menetykseen.. Mun mielestä se on mennyttä kalua, mutta se nyt on aika pieni juttu koiran kanssa pelehtimisen rinnalla. Mielestäni erään edellisen vastaajan ehdotus, että sanot menettäneesi sen ex-poikaystävällesi on aika toimiva ja varmasti hyvin lähellä totuutta. Miehen ja koiran ero on lähinnä siinä, että mies osaa päättää itse asioistaan. Tätä kuitenkin harvat ihmiset tajuaa, joten paras ehkä jättää mainitsematta, että exäsi oli koira..

Eli jätä siis vastedes ne lemmikit rauhaan ja keskity siihen poikaystävääsi. Hyvää kesää!

• Juniperus
        hyvää päivää kirjoitti:

Nuorena sattuu kaikenlaista, että annettakoon sulle anteeksi mutta mitä jos jättäisit ne eläimet tästä lähtien rauhaan.. Se ei ole edes oikein laillista touhua se eläimiin sekaantuminen.

Ja vaikka vakavalle asialle ei sais nauraa, niin kieltämättä jos mä olisin sun jätkäkaveri niin kuultuani tuollaisen leukaluut lonksahtaisi auki ja vähän aikaa sitä haukkoisi happea ja pyörittelisi päätään, että "mitä v..ua?"

Toit uuden näkökulman neitsyyden menetykseen.. Mun mielestä se on mennyttä kalua, mutta se nyt on aika pieni juttu koiran kanssa pelehtimisen rinnalla. Mielestäni erään edellisen vastaajan ehdotus, että sanot menettäneesi sen ex-poikaystävällesi on aika toimiva ja varmasti hyvin lähellä totuutta. Miehen ja koiran ero on lähinnä siinä, että mies osaa päättää itse asioistaan. Tätä kuitenkin harvat ihmiset tajuaa, joten paras ehkä jättää mainitsematta, että exäsi oli koira..

Eli jätä siis vastedes ne lemmikit rauhaan ja keskity siihen poikaystävääsi. Hyvää kesää!

Annoit Sylvi väärää tietoa: koiran kanssa pelehtiminen ei ole laissa kiellettyä. Eikä muutenkaan niin maankaatoasia, että sitä tarvitsisi jeesustella.

Sinulla Mira on elämä edessäsi. Älä anna näiden tiukkapipoisten kommenttien pilata sitä. Elämässä ja sukupuolielämässäkin sattuu yhtä sun toista.

Neitsyyden voi käsittää monella tavalla. Minä puhuin fyysisestä neitsyydestä, joka ei välttämättä mene koiran kalusta. Eikä henkinen neitsyyskään sen puoleen.

Oikein hyvää kesää kaikille.

• joo-o
        Juniperus kirjoitti:

Annoit Sylvi väärää tietoa: koiran kanssa pelehtiminen ei ole laissa kiellettyä. Eikä muutenkaan niin maankaatoasia, että sitä tarvitsisi jeesustella.

Sinulla Mira on elämä edessäsi. Älä anna näiden tiukkapipoisten kommenttien pilata sitä. Elämässä ja sukupuolielämässäkin sattuu yhtä sun toista.

Neitsyyden voi käsittää monella tavalla. Minä puhuin fyysisestä neitsyydestä, joka ei välttämättä mene koiran kalusta. Eikä henkinen neitsyyskään sen puoleen.

miten ihmiset voi olla noin vitun ahdasmielisiä. helvetti ajatelkaan kuin yleistä esim. nuorilla jätkillä on homoilu, mut on se hienoo et sen pystyy sulkeen pois mielestä niin hyvin et jos joku jää kiinni ni niitä kiusataan ja hakataan. ja ei toi eläin hommaka niin ihmeellinen ole, mä tunnen jätkää/tyttöö ko on kosketellu,runkannu tai ollu yhdynnässä eläimen kans, se on semmosta kokeilua vaan tai sitä ko on saatananmoiset himot päällä. eikä laki sitä kiellä kuka helvetti semmosta väittää ja lakia ei voi tämmöseen asiaan sotkee, ihan sama onko laitonta vai ei.

• Nimetön
        Juniperus kirjoitti:

Ehkä laki ei kiellä mutta mitäköhän sanois eläinsuojeluvirainomaiset jos niille menis kertomaan??!!?

• Juniperus
        Nimetön kirjoitti:

Ehkä laki ei kiellä mutta mitäköhän sanois eläinsuojeluvirainomaiset jos niille menis kertomaan??!!?

noudattavat tietääkseni lakia. Eri asia on sitten nämä nk. eläinsuojelijat ja kettutytöt, heistä en tiedä.

• föhn

Ja suosittelen, että pidät turpasi asiasta hyvin visusti kiinni.

• holmes

Oliko perhoskoira vai doopermanni?

• himan

Tapahtunut mikä tapahtunut. Se on sun juttus ja riittää et itse sen tiedät. Pojat ei tiedä onko tyttö neitsyt vai ei, sen voin taata. Joten ole vaan ihan rauhassa eka kertaa, sitähän se oikeesti kuitenkin on. Parasta yhdessäoloa mitä voi ihmisten välillä olla. On ne tytöt ennekin koirien jne. kans pelanneet ja pojatkin. Ei toi nyt niin ihmeellistä ole. Keski-euroopassa pojat opettelee lampailla jne.

• Noora

siis että tapahtuko vahingossa vai ihan tarkotuksella..
      Monet antaa koiran nuolla,mutta en taitas pystyä sellaseen.

• Maruska

Aika hassua... vai onko sairasta, mutta muakin tää juttu alko kiinnostaa. Tai no... on se kiinnostanut jo pidempäänkin. Olen antanut meidän kultaisen noutajan nuolla ja saan siltä hieromalla seisomaan ja nesteet ruiskuamaan. Mutta en ole koskaan rohjennut tehdä enempää. Ja miten se onnistuiskaan?

• Teija
        Maruska kirjoitti:

Aika hassua... vai onko sairasta, mutta muakin tää juttu alko kiinnostaa. Tai no... on se kiinnostanut jo pidempäänkin. Olen antanut meidän kultaisen noutajan nuolla ja saan siltä hieromalla seisomaan ja nesteet ruiskuamaan. Mutta en ole koskaan rohjennut tehdä enempää. Ja miten se onnistuiskaan?

Miten oot saanu koiran nuolemaan,houkuttelitko jollain ja tuliko helpolla nuolemaan?
        Jostain olen kuullu vinkkejä,että hilloa esim laittaa ja antaa koiran nuolla?
        Tuntuuko hyvältä?
        Mulla kanssa koira ja ajatus kiehtos kovasti mutta neuvoa kaipaisin tähän asiaan.
        Onko koira mielellään mukana ja jaksaako kauan?
        Yrittääkö se sitten sisään,kun sillä seisoo vai ymmärtääkö se sitä?
        Kiitos jos vastaat =)

• mie
        Teija kirjoitti:

Miten oot saanu koiran nuolemaan,houkuttelitko jollain ja tuliko helpolla nuolemaan?
        Jostain olen kuullu vinkkejä,että hilloa esim laittaa ja antaa koiran nuolla?
        Tuntuuko hyvältä?
        Mulla kanssa koira ja ajatus kiehtos kovasti mutta neuvoa kaipaisin tähän asiaan.
        Onko koira mielellään mukana ja jaksaako kauan?
        Yrittääkö se sitten sisään,kun sillä seisoo vai ymmärtääkö se sitä?
        Kiitos jos vastaat =)

mun kaverilla on labradorinnoutaja ja se on ainakin semmonen että kun sillä seisoo niin se käy koko ajan päälle. Ehkä jos sen laittaa kiinni ja menee niin lähelle että se yltää vain nuolemaan

• Teija
        mie kirjoitti:

mun kaverilla on labradorinnoutaja ja se on ainakin semmonen että kun sillä seisoo niin se käy koko ajan päälle. Ehkä jos sen laittaa kiinni ja menee niin lähelle että se yltää vain nuolemaan

vaihetaanko ajatuksia jossain chatissä?
        Siis nyt heti ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe