Mitä vakuutuksia teillä on?

kymysys

Itselläni on kotivakuutus, tapaturmavakuutus sekä autonvakuutukset. Kannattaako ottaa muita vakuutuksia esim. henkivakuutus?

9

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Perheelläni on: kotivakuutus, autovakuutus, liikennevakuutus*2, koiravakuutus, tapaturmavakuutukset kaikilla ja miehellä hoitokuluvakuutus. Siinäpä nuo. Itse en ole henkivakuutusta pitänyt tärkeänä kun ei vielä ole lainojakaan. Miehen hoitokuluvakuutukseen kuuluu muistaakseni joku 5000e kuolemantapausturva. Olen kyllä harkinnut noita henkivakuutuksia mutta ehkä sitten muutaman vuoden sisällä. Itse katsoisin nuo tapaturmavakuutukset tärkeimmiksi henkilövakuutuksiksi.

• Remunpitäjä

Periaatteessa vakuutuksen ottaminen tulee kalliimmaksi kuin maksaa vahingot itse, ottaahan vakuutusyhtiö kulunsa lisäksi. Huollettavia ei ole, joten lasten eduista ei tarvitse huolehtia.
      Siksi minulla on mahdollisimman vähän vakuutuksia:
      - kotivakuutus
      - liikennevakuutus
      - suppein autovakuutus
      - vanhempien aikanaan ottama säästöhenkivakuutus, jossa on myös sairaalamaksukorvaus
      - metsästäjän vastuuvakuutus

Liikenne- ja metsästäjävakuutus ovat pakolliset. Kotivakuutus on lähinnä vesivahingon tai jääkaappipalon varalta. Autovakuutuksesta olen kerran saanut korvauksen varkaan tekemistä vahingoista. Muinainen säästöhenkivakuutus on nykyisin maksuista vapaa ja siitä saa kertyneen säästösumman 65-vuotiaana.

• seuraavat::

Kotivakuutus, jatkuva matkavakuutus, tapaturmavakuutus sekä sairauskuluvakuutus.

• ?????

Ei mulla mitään vakuutuksia ole, mitä ne ovat, ikinä en ole sellaisista kuullutkaan.

Valaiskaapa hiukan

• noista
        ????? kirjoitti:

Ei mulla mitään vakuutuksia ole, mitä ne ovat, ikinä en ole sellaisista kuullutkaan.

Valaiskaapa hiukan

%% Mitäpä noista vakuutuksista, turhia ne ovat,
        Lähivakuutus ei korvaa edes vesivahinkoja vaikka on LAAJA-turvataso vakuutuksessa, toiset vakuutusyhtiöt korvaavat kyllä aina vesivahingot, kun otat vakuutukset, niin ÄLÄ Lähiin ota %%%

• viitti
        noista kirjoitti:

%% Mitäpä noista vakuutuksista, turhia ne ovat,
        Lähivakuutus ei korvaa edes vesivahinkoja vaikka on LAAJA-turvataso vakuutuksessa, toiset vakuutusyhtiöt korvaavat kyllä aina vesivahingot, kun otat vakuutukset, niin ÄLÄ Lähiin ota %%%

Kyllä korvaa, tottakai

• näin on
        viitti kirjoitti:

Kyllä korvaa, tottakai

kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että
        EI KORVAA-tämä käytännössä todettu--

• Mikä oli
        näin on kirjoitti:

kokemuksen syvällä rintaäänellä totean, että
        EI KORVAA-tämä käytännössä todettu--

perusteena sille ettei korvannut

• oli se
        Mikä oli kirjoitti:

perusteena sille ettei korvannut

""" TÖRKEÄ KUSETUS """
        Tätähän harrastetaan Lähivakuutuksilla häikäilemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe