Elikä olin sovituskopissa kokeilemassa farkkuja päälleni.Oli sen verran tiukat että kun olin saanut napin kiinni,niin piti oikein kiskaista vetskari kiinni.Samalla hetkellä tajusin että oli jäänyt esinahka veskarin väliin.sattui niin paljon ettei edes huutoa päässyt tulemaan.Oli turhaa edes yrittää saada vetskaria takas auki.Hikikarpalot otsalla mietin että,mitä vittua mä oikeen teen.
Eipä muu auttanut kuin myyjän luo.Sanoin sille että mä ostan nää,et kai mä voin jättää nää päälle.Se myyjä katto suoraan mun housujen vetskariin ja näki sen nahanpalan mikä sieltä välistä pilkotti ja sanoi vaan että pitäiskö kuitenkin hintalaput ottaa pois?
Antaa olla vaan sanoin sille,mulla on kauhee kiire että nyt ei millään kerkeis.Ymmärrän sanoi myyjä hieman myötätuntoisen näköisenä.Ei muuta kuin suoraan himaan,kunnon ryyppy konjakkia mitä olin säästänyt juhlahetkiä varten,ja eikun räpläämään veskaria auki,mutta se onkin jo kokonaan oma tarinansa.
housuja
ostamassa
1
1553
Vastaukset
- Ninna
...ihan vain mielenkiinnosta... Sovittelitko farkkuja ilman alushousuja kun noin pääsi käymään....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3742675Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632120Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401166