Taas kerran huomasin että viina on viisaitten juomaa. Olin kaverin syttäreillä ja toisen yllyttymänä leikkasin hiukset pois . Nyt kyllä hävettää ja suoraan sanottuna vituttaa. Että näin tyhmä ihminen voi olla kännisssä
Kyllä hävettää!!!!!!!!
4
2498
Vastaukset
- Nimetön
älä välitä kasvaa se tukka takasin
- Ei se kalju siinä
Minä taas naureskelin eräälle tutulle naiselle josta tuli ns. hetkessä kalju kun luulin, että hänelle on käynyt samoin kuin sinulle. Oli niin surkean näköinenkin. Eipä kestänyt kauaa hymyn hyytyminen kun olikin kyse syöpähoidosta. Onneksi syöpä on nyt voitettu!
- TakkuTakiainen
Luulen vähän että jos on syöpä niin ei siinä aihepiirissä hirveästi noteeraa tuommoista kömmähdystä. Lähinnä kiusallista.
- TakkuTakiainen
Sellaisille , joille sattuu humalassa, sattuu paaaljon pahempaakin. Tästä lähtien osaat säilyttää tietyn valppauden, "varoituskellon" takaraivossa. Ainakin jos olet vähänkin järkevä. Jos et, älä juo viinaa.
Ajattele, sinulta meni vain tukka, joka kasvaa takaisin? Entä jos olisit ollut autokolarissa tai tippunut portaat alas ja menettänyt liikuntakykysi? Tai joutunut raiskatuksi? Tai miljoona muuta vaihtoehtoa.
Olet onnekas koska kantapään opetus oli sinun kohdallasi jotain mikä korjaantuu!
Oma opetukseni (ehkä näkyvin niistä) oli putoaminen louhikossa kun patikoin kaxikymppisenä varomattomasti viinipullon kanssa metsäretkellä. Pysyvä vika jalassa, joskin lievä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648