Taas kerran huomasin että viina on viisaitten juomaa. Olin kaverin syttäreillä ja toisen yllyttymänä leikkasin hiukset pois . Nyt kyllä hävettää ja suoraan sanottuna vituttaa. Että näin tyhmä ihminen voi olla kännisssä
Kyllä hävettää!!!!!!!!
4
2515
Vastaukset
- Nimetön
älä välitä kasvaa se tukka takasin
- Ei se kalju siinä
Minä taas naureskelin eräälle tutulle naiselle josta tuli ns. hetkessä kalju kun luulin, että hänelle on käynyt samoin kuin sinulle. Oli niin surkean näköinenkin. Eipä kestänyt kauaa hymyn hyytyminen kun olikin kyse syöpähoidosta. Onneksi syöpä on nyt voitettu!
- TakkuTakiainen
Luulen vähän että jos on syöpä niin ei siinä aihepiirissä hirveästi noteeraa tuommoista kömmähdystä. Lähinnä kiusallista.
- TakkuTakiainen
Sellaisille , joille sattuu humalassa, sattuu paaaljon pahempaakin. Tästä lähtien osaat säilyttää tietyn valppauden, "varoituskellon" takaraivossa. Ainakin jos olet vähänkin järkevä. Jos et, älä juo viinaa.
Ajattele, sinulta meni vain tukka, joka kasvaa takaisin? Entä jos olisit ollut autokolarissa tai tippunut portaat alas ja menettänyt liikuntakykysi? Tai joutunut raiskatuksi? Tai miljoona muuta vaihtoehtoa.
Olet onnekas koska kantapään opetus oli sinun kohdallasi jotain mikä korjaantuu!
Oma opetukseni (ehkä näkyvin niistä) oli putoaminen louhikossa kun patikoin kaxikymppisenä varomattomasti viinipullon kanssa metsäretkellä. Pysyvä vika jalassa, joskin lievä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k382406Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482030Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91956Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien481695Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1391418Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241076Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️68905Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62893Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka119878- 67876