Armeijan maastopuku

abc2008

Pidän Suomen armeijan maastopukua todella kiihottavana. Lähes kaikki armeijassa olevista varusmiehistä näkemäni kuvat ovat näyttäneet hyvältä.

Olipa noilla pojilla jalassaan sitten maiharit tai mustat kumisaappaat, niin ne näyttävät hyviltä. M91-mallin varusteet näyttävät ehkä paremmilta kuin ne uudemmat. Maastohousut ja takit pukevat miehiä todella komeasti. Samoin mustat nahkahanskat sopivat kokonaisuuteen.

Karvalakki ja armeijan pipo ei näytä hirveän hyviltä, mutta baretti ja lippis näyttävät. Pelkkä kalju pääkin sopii tuohon asukokonaisuuteen, mutta suorastaan hullaannun, jos varusmiehellä on päässään taistelukypärä.

Onko muilla kokemuksia siitä, että pitää varusmiesten vaatetusta kiihottavana? Mitä mieltä olette sen seksikkyydestä?

4

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä.

Enpä osaa miesten kohdalla puhua seksikkyydestä, kun olen valitettavasti mies ja vielä hetero, mutta melko tyylikkäitä ja asiallisiahan armeijan vaatteet ovat. Naisvarusmiesten kohdalla voisi sanoa vaatteiden olevan jossain määrin seksikkäitäkin.

• Mun näkemys

Vittu, kun aikas niitä pakosta kannat, niin kaikkee muuta tulee mieleen ku seksi. Paitti että rynkyn piipun vois työntää alikessun perseeseen ja laskee lipas tyhjäks. Mutta muusta syystä ku seksistä.

• nainen vai mies, mutta

laita viestiä mulle jos olet nainen,.... [email protected]
      itse tykkään pukeutua maastohousuihin ja jalkineisiin, mutta....

• olen.olento

No pakkohan tämä on tunnustaa. Ainakin näin anonyymisti. Maastopuku näyttää todella hyvältä, niin miesten kuin naistenkin päällä. Eiköhän se ole vain tottumisesta kiinni, että kumpi näyttää hyvältä. 91-kamat pakostikin katoavat pikkuhiljaa pois käytöstä.

Ajattelin tämän viikonlopun olla "normaalisti". Sun viesti aiheutti sen, että oli ihan pakko pistää päälle intin vihreät bokserit, sukat, t-paita arvomerkein ja maastohousut ruskealla miehistövyöllä. Ja vaikka sisällä ollaan niin vielä maiharitkin, jotka on puhdistettu huolella että voi kävellä niillä sisällä. Sulla ei itselläsi taida olla mitään varusteita, vai? Kiihotutko/kiihottuisitko siitä, että sinulla on päällä varusteet? Vai haluatko että vain toisella on?

Varusteet ovat kyllä siis ehdottomat kiihottavia ja seksikkäitä. Varusteet päällä peuhaamisesta tulee kyllä fantasioitua... ;)

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      130
      3097
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      69
      2175
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2127
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      68
      1846
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1662
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1516
    7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1103
    8. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      9
      1093
    9. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1075
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      1028
    Aihe