Olin kirkon jäsen yhdeksän vuotta aktiivisesti, mutta sitten jäin epäaktiiviseksi henk.koht. syistä. Meni vuosi ja meni toinen ja nyt tuntuu että kaikki ja joka ikinen asia takkuaa elämässäni. Kuinka paljon helpompaa oli kun elin evankeliumin mukaan. En ole koskaan kärsinyt näin monista vastoinkäymisistä ja tyytymättömyydestä omaa elämääni kohtaan.
MAP-kirkko, here I come again...
entinen ja uusi
9
258
Vastaukset
- tuloa
Ovet ovat avoimina!
Ymmärrän hyvin tunteesi... - maapallolla
ei kuulu MAP-kirkkoon ja heillä menee helvetin huonosti. Niinkö? Vain MAP-kirkon jäsenillä menee hyvin, koska he noudattavat kaikkia tuhansia sääntöjä? Niinkö? ööööööööööö
- hieno uutinen
Siitä homma alkaa klaarautua.
Tervetuloa taas kirkkoon - tarkoitan rakennusta. Siitä näkymättömästä kirkosta et ole poissa ollutkaan. - Anonyymi
"Evankeliumin" mukaan eläminen tarkoittaa että teet työtä ilmaiseksi ja maksat kirkon johtajien ryöstösaaliin jonka he käyttävät omiin tarpeisinsa seka kannatat kirkon eksytyksiä.
2 Nefi 13 luku 14
Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa, sillä te olette syöneet tyhjäksi viinitarhan ja olette syöneet loppuun köyhiltä ottamanne ryöstösaaliin taloissanne.
2 Nefi 13 luku 12
Ja lapsset ovat minun kansani sortajia, ja naiset hallitsevat heitä. Oi kansani, sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan. Hieno juttu. Minäkin tulin takaisin 40 v. jälkeen ensimmäisestä yrityksestä. Kyllä elämä on huomattavasti mielekkäämpää, vaikkei kaikkia niitä suuria ihmeitä koko ajan tapahdu kuin toivoisi.
- Anonyymi
” En ole koskaan kärsinyt näin monista vastoinkäymisistä ja tyytymättömyydestä omaa elämääni kohtaan.”
Suosittelen että luet vaikka CES Letter kirjaa ja mietiskelet sen sanomaa - Anonyymi
Jos olet joskus elänyt evankeliumin etkä Smithin opin mukaan, miksi et palaa evankeliumin mukaan elämiseen?
- Anonyymi
Itse hupsahduin lukemaan tuota ”CES Letter” kirjaa ja sen jälkeen rukoilin Jumalalta onko se totta. Tunsin heti lämpimän tunteen sydämessäni!
Villiä touhua sanon mä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686