Supertupakointia

Hollannissa?

29

13050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä idea?

      Tuohan kiva uutinen! Voisinkohan nyt, puoli vuotta polttamatta olleena, aloittaa nikotiinittoman tupakan polttamisen ilman että siitä olisi terveydelle haittaa. Nimittäin tapariippuvuus edelleen rasittaa, näinkin pitkän tauon jälkeen, nikotiiniriippuvuus ei enää.

      • Tapana röökaus

        Minulla ei ole nikotiiniriippuvuutta, vaan nimenomaan se tapa... Olen aina ihmetellyt, miksei ole kehitelty terveellistä tupakkaa, jota taparöökaajat voisivat imeskellä.

        Eräs ystäväni pääsi eroon tupakasta imemällä lopetettuaan kynää tupakkapaikalla. Vähitellen ei tarvinnut enää käydä pihalla...


      • teemunideapaja
        Tapana röökaus kirjoitti:

        Minulla ei ole nikotiiniriippuvuutta, vaan nimenomaan se tapa... Olen aina ihmetellyt, miksei ole kehitelty terveellistä tupakkaa, jota taparöökaajat voisivat imeskellä.

        Eräs ystäväni pääsi eroon tupakasta imemällä lopetettuaan kynää tupakkapaikalla. Vähitellen ei tarvinnut enää käydä pihalla...

        Tapa ei kehitä muunlaisia riippuvuuksia kuin pakkomielteitä, ellei tavan mukana tule koukkuun vetäviä kemikaaleja. Tupakan polttaminen on yleensä vain sosiologinen pääomantavoitteluväline esim. statusta varten, eikä psykologinen pakkomielle. On tiedemiesten yleisesti hyväksymä tutkimustulos, että tupakkariippuvuus johtuu nikotiinista eikä tupakankäytön sosiologisista aspekteista. Sinä vain luulet, että tapasi sanelee käyttäytymistäsi, koska nikotiinin kemiallisia vaikutuksia en arkijärjellä voi nähdä.


      • 25 v. poltellut
        teemunideapaja kirjoitti:

        Tapa ei kehitä muunlaisia riippuvuuksia kuin pakkomielteitä, ellei tavan mukana tule koukkuun vetäviä kemikaaleja. Tupakan polttaminen on yleensä vain sosiologinen pääomantavoitteluväline esim. statusta varten, eikä psykologinen pakkomielle. On tiedemiesten yleisesti hyväksymä tutkimustulos, että tupakkariippuvuus johtuu nikotiinista eikä tupakankäytön sosiologisista aspekteista. Sinä vain luulet, että tapasi sanelee käyttäytymistäsi, koska nikotiinin kemiallisia vaikutuksia en arkijärjellä voi nähdä.

        Tuohan on inhalaattori joka on tupakan näköiseksi muotoiltu.

        Tupakan savun ihana aromi ja tuoksu jää tuosta pois.


      • että jotta koska kun jos va...
        25 v. poltellut kirjoitti:

        Tuohan on inhalaattori joka on tupakan näköiseksi muotoiltu.

        Tupakan savun ihana aromi ja tuoksu jää tuosta pois.

        että henkeenveto se vasta hyvältä tuntuu röökattaessa.
        Ja miehen kyseessä ollen aamun ekat tupakat kasvattavat veitikkaa jalkovälissä.


      • haju
        25 v. poltellut kirjoitti:

        Tuohan on inhalaattori joka on tupakan näköiseksi muotoiltu.

        Tupakan savun ihana aromi ja tuoksu jää tuosta pois.

        Luuletko ihan tosissasi, että se tupakan haju vaatteissasi ja keltaisessa hampaissasi on jotenkin ihana?


      • ehkäpä niin
        teemunideapaja kirjoitti:

        Tapa ei kehitä muunlaisia riippuvuuksia kuin pakkomielteitä, ellei tavan mukana tule koukkuun vetäviä kemikaaleja. Tupakan polttaminen on yleensä vain sosiologinen pääomantavoitteluväline esim. statusta varten, eikä psykologinen pakkomielle. On tiedemiesten yleisesti hyväksymä tutkimustulos, että tupakkariippuvuus johtuu nikotiinista eikä tupakankäytön sosiologisista aspekteista. Sinä vain luulet, että tapasi sanelee käyttäytymistäsi, koska nikotiinin kemiallisia vaikutuksia en arkijärjellä voi nähdä.

        Tupakoinnin lopettamis päätös on tahdon asia. Se riippuvuus on oikeasti vain ohut lanka, eikä oikeasti edes kauhean paksu. Lopetin pari vuotta sitten tupakoituani 25 v. olen polttanu sen jälkeen pari tupakkaa ja se maistuu vieläkin hyvälle, jos ei paremmallekkin kuin ennen. Eli tahtoa vain.


      • iceQB
        25 v. poltellut kirjoitti:

        Tuohan on inhalaattori joka on tupakan näköiseksi muotoiltu.

        Tupakan savun ihana aromi ja tuoksu jää tuosta pois.

        Polttamisessa parasta on se tunne kun savu täyttää keuhkot ja saa sen hyvän olon tunteen. Helvetti, se ajatuskin saa haluamaan röökille jo. Poltan hautaan asti ja teen sen ylpeydellä


      • ..ja NAUTI.....AAAH
        iceQB kirjoitti:

        Polttamisessa parasta on se tunne kun savu täyttää keuhkot ja saa sen hyvän olon tunteen. Helvetti, se ajatuskin saa haluamaan röökille jo. Poltan hautaan asti ja teen sen ylpeydellä

        Sillä tupakointi aiheuttaa IMPONENSSIA


      • qw-e
        ehkäpä niin kirjoitti:

        Tupakoinnin lopettamis päätös on tahdon asia. Se riippuvuus on oikeasti vain ohut lanka, eikä oikeasti edes kauhean paksu. Lopetin pari vuotta sitten tupakoituani 25 v. olen polttanu sen jälkeen pari tupakkaa ja se maistuu vieläkin hyvälle, jos ei paremmallekkin kuin ennen. Eli tahtoa vain.

        ...että se lopettaminen oli aivan totaalisen perseestä. Itse jouduin terveydellisistä syistä (ei syöpä, vaan hengenahdistukset) lopettamaan polttamisen noin 9kk sitten, jonka jälkeen olen yhteensä 6 tupakkia polttanut. Jokainen niistä on ollut aivan jumalattoman hyvän makuinen ja se vanha hyvä fiilis tulee takaisin, kun ottaa oikein kunnon henkoset.

        Lopettamisen alkuaikoina mm. kahvillakäynti tuntui oudolta ilman siihen luonnollisesti kuuluvaa savuketta. Olo oli siinä kupin kanssa jotenkin... vajaa. Kyllä se ihan itsekoettu fakta on, että tupakkaan tulee voimakas sosiaalinen riippuvuus. Tietyt rutiinit kuten aamurööki, kahvirööki, ruokarööki ja oluen kanssa imaistut tupakit kuuluvat saumattomasti elämään ja niistä irroittaminen oli minusta vaikeinta. Nykyään lähinnä juhliessa tai stressin alla iskee tupakanhimo ja jos en koko ajan toistelisi itselleni, että en aloita polttamista sen lopettamisen tuskien takia, sortuisin varmasti uudelleen. Sen verran petollisen ihanaa ainetta ne syöpäkääryleet ovat.


      • ffffffffffffffffffffff
        25 v. poltellut kirjoitti:

        Tuohan on inhalaattori joka on tupakan näköiseksi muotoiltu.

        Tupakan savun ihana aromi ja tuoksu jää tuosta pois.

        Tuohan maistuu normaalilta tupakalta?


      • puhu paskaa
        ..ja NAUTI.....AAAH kirjoitti:

        Sillä tupakointi aiheuttaa IMPONENSSIA

        olen polttanut 60 vuotta enkä ole huomannut moista asiaa.
        tosin panokerrat on vähentynyt 3-4 kertaan vuorokaudessa, mutta se johtuu varmaan iästä.


      • miettisit vielä
        iceQB kirjoitti:

        Polttamisessa parasta on se tunne kun savu täyttää keuhkot ja saa sen hyvän olon tunteen. Helvetti, se ajatuskin saa haluamaan röökille jo. Poltan hautaan asti ja teen sen ylpeydellä

        Sinähän olet fiksu kaveri. Printtaapa tuo tekstisi ja kehystä se tauluksi huoneesi seinälle. Sitä on mukava lueskella sitten vanhempana keuhkosyövän kalvaessa elimiäsi ja haudan partaan lähestyessä.


      • Pena L.
        25 v. poltellut kirjoitti:

        Tuohan on inhalaattori joka on tupakan näköiseksi muotoiltu.

        Tupakan savun ihana aromi ja tuoksu jää tuosta pois.

        Niin, onko tuolla mitään eroa näihin suomessakin myytäviin inhalaattoreihin, muutakuin että se on naamioitu tupakaksi? Nikotiinin määrää voi itse säätää, se ainakin..

        ei oikein innosta muakaan, vaikka inhalaattorit sinänsä ihan kivoja apuvälineitä lopettamiseen ovatkin.


      • Pena L.
        Pena L. kirjoitti:

        Niin, onko tuolla mitään eroa näihin suomessakin myytäviin inhalaattoreihin, muutakuin että se on naamioitu tupakaksi? Nikotiinin määrää voi itse säätää, se ainakin..

        ei oikein innosta muakaan, vaikka inhalaattorit sinänsä ihan kivoja apuvälineitä lopettamiseen ovatkin.

        Mitä tuo on jos ei savua, mitä tämänki miehen suusta tulee? Ei meikäläisen inhalaattori mitään savua antanut!

        http://www.youtube.com/watch?v=7cqFAiqCbrw&feature=related


      • iceQB
        iceQB kirjoitti:

        Polttamisessa parasta on se tunne kun savu täyttää keuhkot ja saa sen hyvän olon tunteen. Helvetti, se ajatuskin saa haluamaan röökille jo. Poltan hautaan asti ja teen sen ylpeydellä

        onhan toi keuhkosyöpä mahdollinen, mutta niin on myös mahdollista että jäät huomenna rattijuopon alle, liukastut portaissa tai nielaiset ruuan palan väärin ja tukehdut. Riski näihin kaikkiin on tasan tarkalleen yhtä suuri. Voit elää niin terveellisesti kuin vain pystyt mutta kasvaimia/syöpiä ei voi estää jos ne on tullakseen. Sanovat että tupakointi aiheuttaa hitaan ja tuskallisen kuoleman, NO EI MULLA MITÄÄN KIIRETTÄ OLE! ...stana


      • voiteemuteemu
        teemunideapaja kirjoitti:

        Tapa ei kehitä muunlaisia riippuvuuksia kuin pakkomielteitä, ellei tavan mukana tule koukkuun vetäviä kemikaaleja. Tupakan polttaminen on yleensä vain sosiologinen pääomantavoitteluväline esim. statusta varten, eikä psykologinen pakkomielle. On tiedemiesten yleisesti hyväksymä tutkimustulos, että tupakkariippuvuus johtuu nikotiinista eikä tupakankäytön sosiologisista aspekteista. Sinä vain luulet, että tapasi sanelee käyttäytymistäsi, koska nikotiinin kemiallisia vaikutuksia en arkijärjellä voi nähdä.

        Jos pelkä kemiallinen addiktio säätelee tupakanhimoani, miksi poltan seurassa jatkuvasti, mutta yksin pystyn olemaan ravaamatta ulos tupakalle jatkuvasti?


    • vaan MAXIMOINNISSA

      Siinä SUPERSMOKERISSA kun voi säätää sellaiset nikotiinipitoisuudet että jokainen henkonen jysähtää takaraivossa kuin hashis.

      Laite onkin moderni versio hashispiipusta.

      • kilppis mattis

        siihen aamu tupakointiin ja hepin seisontaan niin kyllä ennemminkin tupakka alentaa sen toimivuutta kuin aktivisuutta =)
        sekä mikä kaameemman hajuista kuin toisen tupakan makuinen ummehtunut pussaus aamusella,hyi hitto!!


    • T.J

      Kyllä aito tupakka on hyvää ja se pitää hoikkana!

    • rööki on mun.

      Vittuako se komisaareille kuuluu jos haluan maksaa siitä että saan polttaa ravintolassa, ja ravintoloitsija vuokrata tilaansa käyttööni tupakointia varten.

      Tähän asti ravintoloilla on ollut oikeus valita asiakkaansa, mutta nyt ei enää saa heittää ulos niitä joita häiritsee, että viereisessä pöydässä sauhutellaan.

    • ei savua ja tyhmiltä

      hyvä business idea, ei häiritse muita ja saa laillisesti ilman kokaiini kauppaa repiä tyhmiltä idiooteilta rahat pois, hyvä idea.

      tommosia pitää vaan keksiä lisää mutta nikoniini taitaa olla ainoita huumeita joita saa laillisesti kadulla myydä ja odottaa että jengi tulee riippuvaiseksi, harmi.

      tyhmiä saa minusta kusettaan 100-0

      • hshded

        Niin..., että onkos kellään tietoa, että mistä näitä oikein saa? Löytyykö nettikauppaa, josta moista voisi tilata? Ei viitsisi lähteä Hollannista hakemaankaan, tosin menen siellä kyllä kesällä käymään, mutta haluu koklata tuota jo nyt HETI! Suomeen näitä tulee laillisesti myyntiin tuskin pitkään aikaan, jos sitten koskaan, mutta tuota olisi kiva päästä edes kokeilemaan :)


      • tee ihmistä

        tyhmäksi tai sen huonommaksi ihmiseksi kuin tupakoimattomatkaan! Mielestäni tämä keksintö on aivan loistava ja voisin jopa itse kokeilla sitä tupakanpolton lopettamista varten. Nikotiinipurkkaa en voi syödä, koska siitä tulee ihan hel.....moisen paha olo ja inhalaattori kuivattaa kurkkua.

        Ja vielä sen verran haluan sanoa tuosta vertauskuvastasi (tupakoiva = tyhmä), että siinä ei todellakaan ole kysymys mistään äo:sta, vaan luonteenlujuudesta ja siitä, millaisessa porukassa on pyörinyt aikoinaan kun tupakanpoltto on saanut alkunsa. Moni älykäs ihminen tupakoi ja sen lopettaminen on vain ja ainoastaan omasta tahdosta kiinni. Jotkut pystyvät lopettamaan kertaheitolla, mutta omalla kohdalla koen, että tämmöinen pikkuhiljaa-systeemi toimisi paremmin.


    • SUOMEENPRKL
    • selkärankaan

      Suorista selkärankasi ja lopeta. Ei lelut ketään lopettamisessa avita vaan oman korvien välin saaminen hanskaansa. Täytyy ihmetellä miten sisuttomia ihmisiä olette, minä lopetin silloin kuin niin päätin, 20 v. tupakoinnin jälkeen. Ei ongelmia. Kertaakaan en ole sortunut, kaivannut alkuaikoinan kyllä. Nykyään en edes muista että joskus poltin.

      • Nikotiini

        Nicorettella on jo kauan ollut myynnissä
        inhalaattori (muovi holkki), johon laitetaan nikotiinipatruuna ja sitä "poltetaan" kuin tupakkaa. Sopii nikotiiniriippuvaiselle tilanteissa joissa ei voi poltaa. Kun aikoinaan lentokoneisiin tuli tupakointikielto, käytin tuollaista inhalaattoria,
        oli tosi näppärä ja käsilläkin jotain tekemistä !


    • Sähkötupakka

      Kyseessä on sähkötupakka. Näitä voi tilata Suomeenkin helposti netin kautta nykyään ihan laillisesti, suosittelen. Tulee halvemmaksi ja terveellisemmäksekin kuin tupakointi, koska näistä laitteista imetään pelkkää nikotiinivesihöyryä. Llisätietoa löytyy mm. www.e-savuke.com.

    • urpoja

      Mutta tuhoo elimiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe