14.40 nelosella, muuten mikä tuon sarjan nimi on espanjaksi?
Zorro - miekka ja ruusu
41
12420
Vastaukset
- Chiquitita
Superärsyttävä aika! 14.40??? Miks ihmeessä? Kuka sitä ehtii katsoa? Koululaiset on koulussa ja aikuiset on töissä. Ainoastaan ne jotka on kipeenä tai on vapaalla tai on vaikkapa yötöissä(ja sillon varmaan päivällä nukutaan) voi katsoa sitä! Tohon aikaan pitäis tulla niitä typeriä rahapelejä, niitä Voittopotteja yms...
Mut siis, jos ehdin koulusta kotiin noin aikasin, niin voin katsoakin, onneksi pääsen aina viimeistään kahdelta. :) Toi on sentään etelä-amerikkalainen, joten siinä voi olla enemmän sitä telenovelamaisuutta, kun siinä puhutaan espanjaakin. :)- Rhanna
Kieltämättä aika on huono, mutta digiboxi tallentaa :) Alkuperäinen nimi sarjalla on "El Zorro la Espada y la Rosa".
Äläs Chiqi taas aloita LV:n "haukkumista"... Se alkaa päivä päivältä muistuttaa ihan oikeaa telenovelaa, on suuria tunteita ja kieroilua ja yllättäviä salaisuuksia, kuten telenovelissa tuppaa olemaan :) - Hmm...
Rhanna kirjoitti:
Kieltämättä aika on huono, mutta digiboxi tallentaa :) Alkuperäinen nimi sarjalla on "El Zorro la Espada y la Rosa".
Äläs Chiqi taas aloita LV:n "haukkumista"... Se alkaa päivä päivältä muistuttaa ihan oikeaa telenovelaa, on suuria tunteita ja kieroilua ja yllättäviä salaisuuksia, kuten telenovelissa tuppaa olemaan :)Minä katsoin ensin siitä kaksi jaksoa ja haukuin sen ja mitä nyt... hih hih oon katsonut joka jakson vaikka arvelin etten viitsi vaivautua katsomaan. Se on telenovela mutta Saksalaiseen tyyliin. Joten myönnän olleeni aluksi täysin väärässä sen sarjan suhteen.
- Rhanna
Hmm... kirjoitti:
Minä katsoin ensin siitä kaksi jaksoa ja haukuin sen ja mitä nyt... hih hih oon katsonut joka jakson vaikka arvelin etten viitsi vaivautua katsomaan. Se on telenovela mutta Saksalaiseen tyyliin. Joten myönnän olleeni aluksi täysin väärässä sen sarjan suhteen.
Osataan sitä Keski-Euroopassakin tehdä telenovelia siinä missä Etelä-Amerikassakin tai sitten vaikka Venäjällä...
Näin ne ennakkoluulot katoavat kun sarjaa alkaa seuraamaan aktiivisesti :) - lähtien...
sarja näkyy klo 15:00.
- enpä olisi ihan tätä uskonut
Rhanna kirjoitti:
Äläs Chiqi taas aloita LV:n "haukkumista"... Se alkaa päivä päivältä muistuttaa ihan oikeaa telenovelaa, on suuria tunteita ja kieroilua ja yllättäviä salaisuuksia, kuten telenovelissa tuppaa olemaan :)Palstalla vallitsee neuvostoliittomeininki.
Asiallisia viestejä poistellaan ilman syytä, varsinkin jos ne käsittelevät valvojan toimintaa. Eikä mielipiteitäänkään saa tuoda julki ilman huikeita moitteita ja holhousta. - nannero
lähtien... kirjoitti:
sarja näkyy klo 15:00.
silti tää aika, olis alkanu vaikka 18.00 niin kerkeis ja jaksais kattookkin tätä sarjaa. Kattoin eilen ja vaikutti hauskalta.
- Chiquitita
Rhanna kirjoitti:
Äläs Chiqi taas aloita LV:n "haukkumista"... Se alkaa päivä päivältä muistuttaa ihan oikeaa telenovelaa, on suuria tunteita ja kieroilua ja yllättäviä salaisuuksia, kuten telenovelissa tuppaa olemaan :)Tarkoitatko siis mua? :) Enhän mä mitään haukukaan. Enhän mä puhunut mitään LV:stä. :o Tai no, tavallaan mä tarkotin, tolla yhdellä kommentilla, että siinä ei ole kauheasti telenovelamaisuutta, mutta siis joo... Enhän mä ole katsonutkaan tota LV:tä pitkään aikaan, että enhän mä tiedä, onko se nyt jo parempi, ne muutaman ekan viikon jaksot vaan oli niin tylsiä, etten ole jaksanut katsoa enempää, mut ehkäpä mä voisin katsoa vaikkapa maanantaina, jospa se olisi muuttunut vähän mielenkiintoisemmaksi. :) Kun niin moni kuitenkin kehuu sitä. Enhän mä sillon joskus Tuhkiksestakaan tykännyt, tai no, en mä sitä aluksi katsonutkaan, näin vaan pari pätkää niistä alkupään jaksoista ja ajattelin, että se on ihan outo ja pimeä sarja, mut sit kun katoin yhen jakson kokonaan, se oli niin hyvä, että rupesin katsomaan sitä joka päivä ja sitten jäinkin siihe jo koukkuun. :)
- jaksoa...
Rhanna kirjoitti:
Äläs Chiqi taas aloita LV:n "haukkumista"... Se alkaa päivä päivältä muistuttaa ihan oikeaa telenovelaa, on suuria tunteita ja kieroilua ja yllättäviä salaisuuksia, kuten telenovelissa tuppaa olemaan :)tuossa Zorrossa on?
- vamos
Ihan uusi termi minulle tämä telenovela. Aloin seurata sarjaa ensimmäisestä jaksosta ja olen näemmä jäänyt koukkuun. Täytyy kyllä toisinaan pistää nauhalle (ajankohta). Hmm... ihania miehiä, ertyisesti Montero ja Alessandro de La Vega.
- joku
kuinnii on koulussa ....mul ei ainaskaa oo ollu yhtään kolmeen asti päiviä ..vaik oon seiskal...ehin ihan hyvin zorroks kotiin!!! ET LOL... JA zorro on tullu siihen aikaan vast kesällä JA MUN TIETÄÄKSENI KESÄLLÄ KOULUA EI OLE!!??eiköstä??lol
- snappi
jaksoa... kirjoitti:
tuossa Zorrossa on?
jotain viiskytkaks
- <3
Se kappale on beyoncelta ja joltain alejandro fernandezilta "amor gitano" :)) (jotkut sitä kysyi) . Zorro oli ihan paras tv-ohjelma, tosi sääli et se loppu! Mut mä oon metsästäny, josko jostain löytys sen sarjan dvd:eitä, joita vois tilata? Tietääks kukaan?? :)
- minä
mä olin tollon vielä kakkosella kun se vielä tuli, mut lintsasin iltapäiväkerhosta ja menin kotiin. kaksi siskoa teki samoin.
- ...........
- kihtgjbn
la zorro - la espera y la rosa
- Allikki
Olis kiva tietää mikä on sen kappaleen nimi ja esittäjä joka soi zorro-miekka ja ruusu sarjan alussa..? ://
- nimi on
Allikki kirjoitti:
Olis kiva tietää mikä on sen kappaleen nimi ja esittäjä joka soi zorro-miekka ja ruusu sarjan alussa..? ://
Alejandro Fernandez & Beyonce - Amor Gitano, ihana laulu (:
- ssrra
nimi on kirjoitti:
kiitos tuosta kappaleesta! Beyoncehan on kolumbialainen ;D
- El Zorro
ssrra kirjoitti:
kiitos tuosta kappaleesta! Beyoncehan on kolumbialainen ;D
Sori vaan mut Beyonce ei oo todellakaan Kolumbialainen!! Missä kaupungissä Zorro on kuvattu??
- vamos
El Zorro kirjoitti:
Sori vaan mut Beyonce ei oo todellakaan Kolumbialainen!! Missä kaupungissä Zorro on kuvattu??
on tapahtumapaikkana tarinalla (kuvitteellinen), mutta olen ymmärtänyt, että sarja on kolumbialainen. Niitä kaupunkeja kai sitten riittää..
- <<<333
nimi on kirjoitti:
paskat sää siittä laulusta mitään tiiät ....mä osaan sen ulkoo ja suomentaa ne sanat...!!!!
- Juhn1S
Zorro La Espada Y La Rosa Siinä se on espanjaksi .
- esmeraldafan
Zorro miekka ja ruusu ohjelman nimi on espanjaksi: Zorro la espada yla rosa
- sipsi
moi! onko zorrolla virallisia kotisivuja joskus mun mielestä jos oikein muistan niin nelosensivuilta voi lukea niitä jaksojen juttuja ja muilla on jäänyt monia jaksoja välistä niin että tietääkö joku voiko niitä katsoa nettitv:stä tai jotain
- ainoski
sipsi kirjoitti:
moi! onko zorrolla virallisia kotisivuja joskus mun mielestä jos oikein muistan niin nelosensivuilta voi lukea niitä jaksojen juttuja ja muilla on jäänyt monia jaksoja välistä niin että tietääkö joku voiko niitä katsoa nettitv:stä tai jotain
niit ei nää mistää...
- joku
no espanjaksi sehän on zorro
- diego fani
zorro on espanjaks: el zorro espada y la rosa
- päläpäläzz
Moikka!! Ainakin se naislaulaja on Beyonce!!! Luin wikipediasta!!
- Zorro fani
se on La Espada Yla Rosa
- ainoski
La Espada y la rosa
- Zorrofani
Aivan ihana sarja!
- _^LaZe^_
Zorro- Miekka ja Ruusu-ohjelman Espanjan kielinen nimi on `Zorro La Espada Yla Rosa´
- MID<3
Mäkin haluisin tietää sen laulun nimen... O.o
Se oli niiiin ihana!!! - snappi
Zorro - Espada y Rosa
- snappi
Millon Zorro alkaa taas?
- okijuhtgr
zorroa ei enää tule ollenkaan, mutta se saattaa tulla joskus uusintoina.
ehdotin neloselle että näyttäisivät zorro uusinnat.
zorro la espada y la rosa
tietääkö joku mistä voisi saada tämän tunnuslaulun sanat?
- pemma
youtubesta pässi?
- espe9292
Pyydän teitä kaikkia ihania ihmisiä kirjoittamaan nimenne adressiin sarjasta ZORRO - MIEKKA JA RUUSU. Sarja on aivan ihana ja se halutaan saada uusintaan neloselle. Olkaa niin kilttejä ja kirjoittakaa nimenne adressiin. OSOITE ON: http://www.adressit.com/zorr0
Löytyy myös googlettamalla zorro miekka ja ruusu uusintaan - ...............
Jos noin kovasti haluatte zorron uusinnan niin yrittäkää ehdottaa ohjelmaa muille kanaville
- zorro3
Koetetaan paljolla porukka määrällä saada tämä uusintaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976