saako nykyään lääkärintodistuksen ajokorttia varten ihan terveyskeskuksesta vai pitääkö marssia yksityiselle?? Oulussa päin asustelen.
Kiitoksia jos joku tietäväinen vastaa! Ja jos joku tietää edullisimman vaihtoehdon niin vinkkejä mulle! :)
lääkärintodistus ajokorttia varten
10
6760
Vastaukset
- Kiki
No kysy niistä kumpi on halvempi, ja kumpaan pääee nopeammin, siitä se kiinni on.
Mut siis todistuksen saa kirjoittaa ihan mikä lääkäri tahansa, joka käyttää tarkoitukseen JyväsPrint oy:n lomaketta 3777 olkoot se sitten yksityinen tai kunnallinen- MEILTÄ 30E
T.OULU,OMILLE OPPILAILLE
- Tunttari
Siittä vaan tervkeskukseen.
- Vaasankadulta
halpa, nopea, kiva ja osaava. Useat autokoulujen oppilaat käyvät sikellä. Hän on muutoin myös ihotautilääkäri. Suosittelen. Ranttu :)
- Ihan ok.
Suosittelen. Hän tuntee myös autokouluasioita ja aikaa riittää samaan pikkuhintaan. Kävin itsekin.
- vaikok
Omalääkäri M.J Oy.
Marketta Järvinen
- viire
mitä kaikkea tutkitaan näön lisäksi?
- kysymisenvaikeus
Se tietävä on siellä terveyskeskuksessa. Miksi et kysy sieltä?
- jjoltnresjkuy
Koulusta on saayu kouluterveystarkastuksen yhteydessä todistus ja se on käynyt autokouluun, ei tarvi erikseen hankkia siis jos on viel koiluissa mukana.
- viisivuottavoimassa
Voimassa viisi vuotta muistaakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856