Zorro ja kaikkee muuta

Oribel

Hei! ketkäs katto Zorron tänään? mä katoin sitä, se oli aika hyvä, silleen en yleensä tykkää noist tollasista mis esitetää vanhanaikasii juttuja, mut en vaa voinu lähtee zorron aikana pois tv:n luonta.
kysyn tässä valmiiks jo että tietääks kukaa mikä sen ohjelman tunnari on? joku hyvä biisi oli siin.

Ootteko muute huomannu että tuhkiksessa Oresteella, Franklinilla, Jordilla (ja jollain muulla) Zorrolla on noita pisamia selässä, tai niitä ruskeita läikkiä :P

eipä muuta ;>

12

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhkisfani ikuisesti!

      Mutta en niinkään tykännyt, just siksi että en jaksa tollasia zorroja ja vanhanaikasia juttuja ja maailmoita:-) Mutta luulenpa että silti ihan jänskä telenovela, aika kamala katseluaika joillekin, 14.49 arkipäivisin, useimmat varmaan koulussa töissä.. :O Mutta itellä ei ongelmaa kun en katsele zorroo..

      Niin ja mitä ihmeen läikkiä?! :D

      • Oribel

        No nyt se tulee arkisin kait tasan 15:00 :P

        siis ku ne miehet on aina sillee ilman paitaa :D ni näkyy selässä niitä jos ne nyt on pisamia, sellasia isompia ku pisamat, läikkiä :D oon vaa kyylänny sattumalta miesten selkiä hih


      • Oribel
        Oribel kirjoitti:

        No nyt se tulee arkisin kait tasan 15:00 :P

        siis ku ne miehet on aina sillee ilman paitaa :D ni näkyy selässä niitä jos ne nyt on pisamia, sellasia isompia ku pisamat, läikkiä :D oon vaa kyylänny sattumalta miesten selkiä hih

        löysinki ehkä sen biisin.. hiih se lataa just ni en tiiä onks oikee :P

        onneks mä pääsen aina 13:45 ni oon zorro aikaa kotona :D

        tuhkis on silti ihan best for ever, tulis äkkiä se DVD boxi.. :/ en jaksa enää oottaa


    • ja tuijotin...

      sitä silmäkovana ja käskin veljeni painua pois huoneestani häiritsemästä kun se pölötti euroviisujen osanottajista. Ihana sarja ja kaikkein parasta oli kun muistin niin monta sanaa espanjaksi että mitä ne tarkottaa. :) Minä olen aina pitänyt Zorrosta, telenoveloista ja tietenkin rakkaustarinoista. :D

    • Tietämättömät...

      Ne teiän "läikät" eli pisamat tulevat auringosta ja kaipa geeneilläkin on jotain tekemistä niiden kanssa...

    • LilyMoon--

      Beyonce & Alejandro Fernandez - Amor Gitano

      hyvä biisi

      • Oribel

        Joo mäki sain ton biisin jo ;> iha sikahyvä! Varsinki se alku ku tulee sellasta jännää musiikkia


      • jaksoja

        zorrossa 112 vai käsitinkö taas jotain väärin?? sittehän niitä tulis kesään asti??
        vaikka ei se kyllä mua haittais, mun mielestä aivan huippu sarja jota jaksas kattoo vaikka 1000 jaksoo! :)
        kaikki tollaset vanhanaikasesta kertovat sarjat on hyvii, varsinki rakkaustarinat..


    • Telenovelat <3

      Tietääkö kukaan mistä sais ladattua sen Zorron tunnarin??

      • Oribel

        ihan emulesta :/ jos sulla ei ole latausohjelmia ni jos joku kaveri vois ladata sulle?


      • ihan sika hyvä sarja...
        Oribel kirjoitti:

        ihan emulesta :/ jos sulla ei ole latausohjelmia ni jos joku kaveri vois ladata sulle?

        Zorro on mun mielestä kans tosi hyvä sarja, se kieli on niin ihana :D Ja tykkään kans rakkaustarinoist...
        oon kattonu kaikki jaksot alusta asti... :D


      • Oribel
        ihan sika hyvä sarja... kirjoitti:

        Zorro on mun mielestä kans tosi hyvä sarja, se kieli on niin ihana :D Ja tykkään kans rakkaustarinoist...
        oon kattonu kaikki jaksot alusta asti... :D

        Mäki kaikki jaksot nähny alusta tähä asti! en sekunttiakaa oo missannu ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe