Kun haluaist sanoa ihmiselle kuinka tyhmä hän on, miten menettelisit?
Sivisttymätön.
7
434
Vastaukset
- HTZA
"Mikä tuo HTZA oikeen luulee olevansa?
Tyhmä mikä tyhmä? Eikö olekin?
Sanokaa nyt kaikki!!! Eiks okkin se ihan idiootti? Eikö? Sanokaa ny? - henrii
ja jättää turhat aloitukset,...,
- surapuheinen
Omille ystäville voi lyödä faktat pöytään ja sanoa suoraan et nyt lopetat tuon tyhmyyden, jos ihan totta niin on, mut vieraammille miksi sanoa mitään. Voin valita kenen kanssa kaveeraan pakkoahan ei ole ja sukulaisiinkin on hyvä pitää tietty etäisyys.
- oikeudella kukaan
moittii ketään tyhmäksi?
Mitkä ovat mielestäsi tyhmyyden kriteerit, miten mitataan?
Oletko itse sivistymättömän tyhmä kenties, vastaa
ensin siihen?
Pointtini on, että mikä on ihminen kaikessa pienuudessaan täällä maailmankaikkeudessa arvostelemaan toista ihmistä.
Eiköhän meidän kaikkien arvostelija ole vähän suurempaa luokkaa? - namisuku
...Ei mielestäni ole varsinaisesti tyhmä!
Paitsi (Inhoittavat) rikolliset=/( Mutta Ei tietystikkään Arsene Lupin..heh:)
Ynnä tahallisesti "pahaa kylvävät", missä muodossa tahansa:/(/( saavat olla mielestäni ihan rauhassa niin tyhmiä kuin tahansa. En katso tärkeäksi tehtäväkseni ilmoittaa kyseiselle henkilölle sitä asiaa, vaikkei hän sitä itse tietäisikään. Kyllä se maailma opettaa häntä ihan ilman minuakin.
Asian jota toinen ei osaa eikä ymmärrä ja jos katson itse ymmärtäväni sen paremmin, voin toki ystävällisesti häntä neuvoa. Toisten tyhmyys ei ole minun ongelmani, vain omani on.- Kaivanto
vähin äänin takavasemmalle ja olisin siten näyttämättä itse tyhmältä. Miksi sanoa mitään, jos asia kerran on ilmiselvä eikä tuloksena olisi mitään hedelmällistä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538