Mitä mieltä divarin kauneimmasta/komeimmasta(kun nyt kaikki järjestykseen laitetaan:)? Olkoon vaikka katsoja...Eli MÄ;)
Divarin kaunein/komein?:)
8
3156
Vastaukset
- hoi
älä jätä...olipa taas järkevä kirjotus.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Kenellä on siisteimmät luistimet????????!!!!!!!!!
- hallojaa
Älkää nyt olko ihan noin tosissanne näitten palstojen kanssa,menkää vaikka ulos piilosta leikkimään...
- Hockey Suomi
No minun ehdotus on, että divarin neljä parasta ovat kauneimpia, ne on niin bling bling. Ensi vuonna muutma niistä kaunistaa myös SM-sarjaa. Nousee meinaan kauneus taso sielläkin.
- Bundies
kauneus on kuitenkin katsojan silmissä.
- Häme.
Bundies kirjoitti:
kauneus on kuitenkin katsojan silmissä.
No justiinsa juu ja jetsulleen. Olen sellainen tyttö, että maalin teen eli oon tässä kisassa mukana täysillä. ;D
- be happy!
Häme. kirjoitti:
No justiinsa juu ja jetsulleen. Olen sellainen tyttö, että maalin teen eli oon tässä kisassa mukana täysillä. ;D
Kiekko liikkuu ja herättää tunteita! That makes me happy!
- !?!!
Naisten I divarin kaunein on LoKv:n Sara Nieminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751161
- 741154
- 481034
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104988- 51965
- 34737
- 49714
- 53634
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?39632Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118577