Olen tapaillut yhtä miestä (ikää 23v.) ja epäilen että mies on neitsyt. Hän nimittäin "ylikiihottuu" jo pelkästä suutelusta ja tämä ilmenee esim. tärinänä ja lihasten nykimisenä. Mies ei ole myöskään kovin hyvä suutelemaan, mikä siis vielä puhuu kokemattomuuden puolesta.
Ristiriitaista on, että mies on antanut ymmärtää hänellä olleen paljon naisia, mutta kyllä huomaan hänen käytöksestä, ettei niin ole. Miksi hän sis valehtelee, onko neitsyyden paljastaminen nyt mikään hirveän suuri juttu? Tuntuu pahalta kun mies ei voi olla rehellinen ;(
ylikiihottuminen
5
3206
Vastaukset
- ihmeessä
mies voisi olla neitsyt?
- tosiasiat
persereikä on koskematon!
- on juuri päinvastoin...
Siis kehuskelee naisilla, joita ei ole ollut. Ehkä kokemattomuus on miehelle vain arka asia, ja siksi pitää isotella, mutta jos seurustelunne jatkuu, niin kyllä voit varovasti saada asian selville muutenkin kuten lienet jo saanut. Todennäköisesti olet itse kokeneempi. Ota vain ohjat käsiin, niin kyllä pojan kokemattomuus poistuu, jos poika on muuten mukava.
Usko pois, asia on vain miehelle arka, ja ole hienotunteinen, niin kyllä se siitä... - oikeassakin
Epäilysi voivat pitää paikkansa, mutta ihan välttämättä niin ei ole. Minustakaan (olen itse mies) ei tunnu todennäköiseltä, että naisia olisi ollut paljon, mutta täydellisen kokemattomuuden merkki miehen käytös ei ole. Tärinä ja sen sellainen johtuu ennen muuta siitä, että joutuu hillitsemään itsensä, jolloin energia purkautuu vapinana yms. kun sitä ei voi käyttää muuhun. Kun käytät sanaa "ylikiihottuminen", kysymys on juuri siitä. Ei hän välttämättä jännitä vaan on ehkä vain niin estoinen luonteeltaan, ettei alkuunkaan kykene toimimaan halujensa mukaan. Ja vaikka jännittäisi, ei jännityskään heti ensi kokemuksesta poistu. Samahan se on vaikkapa esiintymisjännityksen kanssa. Sekin lievenee kun tarpeeksi monta kertaa esiintyy muttei suinkaan katoa kuin taikaiskusta heti ensimmäisen kerran jälkeen. Niin ei myöskään jännittäminen seksin kanssa katoa ensimmäisestä seksikokemuksesta. Vähän hänellä niitä todennäköisesti on ollut muttei hänen poikuutensa välttämättä ole tallella.
- niin täpinöissään
ja haluaisi survoa mahtikullinsa sun kireään teinipimpsaan:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534707Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2084022Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1221707Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341436- 371432