Hei onks jollain kokemusta tosta L-Lysiinistä herpeksen hoidossa? Onko kellään ollu näkyvää vaikutusta herpparin ehkäsyssä?
Tänään ostin luontaistuotekaupasta purkin niit tabletteja.. ajattelin kokeilla et jos se vaikka pitäis herpparin poissa muutaman kuukauden.. mulla 1-2krt kuussa aktiivisena :(
Nyt vaan ongelmana et en tiedä kuin paljon mun pitäis ottaa noit tabletteja.. se täti siel kaupas sano et yks päivässä riittäs ehkäsyyn.. sit siin purkis lukee et 1-3 päivässä.. ja googlasin yhen sivun mis luki et aktiivivaihees pitäis ottaa 2-3 tablettii 3 kertaa päivässä.. oon vähän pihalla.. :/ nyt varsinki kihelmöi siihen malliin et herppari tekee tuloaan ni ois kiva sit kans ottaa tarpeeks sitä et se kans auttais.. mut en tosiaan tiiä kuin monta niit uskaltaa käyttää nyt sitte..
Herpes ja L-Lysiini
7
988
Vastaukset
- Toivoton myös
Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa jotain. Harmillista jos sulla herpes oireilee pari kertaa kuussa, toivottavasti toi L-Lysiini auttais. En valitettavasti osaa sanoa tohon sun kysymykseen mitään kun en itse käytä mitään lääkettä herpekseen (paitsi Acyraxia kuurina jos tuntuu et herpes ois tuloillaan).
Mites muuten? Kai oot pystynyt herpeksestä huolimatta harrastamaan seksiä vai ootko vielä suhteessa (naimisissa)? Itselläni herpes ei ole vuoden aikana oireillut kun pari kertaa oikein kunnolla ja silloin tällöin sit on ollut pieniä oireita jolloin oon syöny Acyrax-kuurin, joka on auttanut.- Hopeless
Mä ajattelin tota lysiini hommaa kokeilla lähinnä sen takii ku ei viittis aina tota aciclovirii vetää.. mä söin estohoitoo yli kuukauden tos syksyllä ja hiuksii alko lähtee hirveesti..
Mul menee muuten ihan hyvin.. kyl mä nähtävästi pystyn harrastaa seksii.. ihan jees.. me kyllä hiljattain erottiin sen mun poikaystävän kanssa.. :( eikä toi herpes mulla kovin pahana oireile vaikka tuleeki niin usein.. ärsyttää vaan pirusti aina ku se pukkaa päälle.. toivotaan tosiaan et lysiini auttaa.. must tuntuu et tää hepe on pienin näist mun ongelmista ku mulla nyt tutkitaan sitä vulvodynian mahdollisuutta.. jouduin e-pillerit ja kaikki jättää pois.. väh. puoleks vuodeks.. et tällasta lääkäris ravaamista.. rasittavaa.. mut täytyy ajatella positiivisesti.. kai se aurinko mulleki joskus paistaa :) - Toivoton myös
Hopeless kirjoitti:
Mä ajattelin tota lysiini hommaa kokeilla lähinnä sen takii ku ei viittis aina tota aciclovirii vetää.. mä söin estohoitoo yli kuukauden tos syksyllä ja hiuksii alko lähtee hirveesti..
Mul menee muuten ihan hyvin.. kyl mä nähtävästi pystyn harrastaa seksii.. ihan jees.. me kyllä hiljattain erottiin sen mun poikaystävän kanssa.. :( eikä toi herpes mulla kovin pahana oireile vaikka tuleeki niin usein.. ärsyttää vaan pirusti aina ku se pukkaa päälle.. toivotaan tosiaan et lysiini auttaa.. must tuntuu et tää hepe on pienin näist mun ongelmista ku mulla nyt tutkitaan sitä vulvodynian mahdollisuutta.. jouduin e-pillerit ja kaikki jättää pois.. väh. puoleks vuodeks.. et tällasta lääkäris ravaamista.. rasittavaa.. mut täytyy ajatella positiivisesti.. kai se aurinko mulleki joskus paistaa :)Ite en oo huomannu et aciclovirin takia lähtis hiuksia, toki en oo kovin pitkiä kuureja putkeen koskaan syöny. Jotain sellaista jostain luin et aciclovir tekis huonoa maksalle mut enpä taida sitä uskoa.. Vois itekki ostaa sitä lysiiniä niin jos se pitäis multa kaikki oireet pois. Netistä tais jostain saada tilattua sitä ihan omaan postilaatikkoon tuotuna, täytyypä vähän surffailla..
Harmi kun ootte eronnu sun poikaystävän kanssa, toivottavasti ette sun herpeksen takia vaan ihan muista syistä. Hyvä juttu kuitenkin et pystyt harrastaa taas seksiä niin ei ainakaan herpes sitä nautintoa oo pilannu. Toivottavasti sun ongelmat selviäis niin ei sun tarvitsis koko ajan kärsiä jostain. Uskon et kyllä se aurinko sulle vielä paistaa ja sit on kaikki taas hyvin. :) Ja eikös se tee ihan hyvääkin välillä olla syömättä e-pillereitä, toivottavasti pystyt käyttämään kondomia ettei siitä tule mitään oireita ym.
Itehän olen jättämässä ehkäisyn nyt alkuvuodesta pois ja sitten yritetäänki miehen kanssa vauvaa. :) - Hopeless
Toivoton myös kirjoitti:
Ite en oo huomannu et aciclovirin takia lähtis hiuksia, toki en oo kovin pitkiä kuureja putkeen koskaan syöny. Jotain sellaista jostain luin et aciclovir tekis huonoa maksalle mut enpä taida sitä uskoa.. Vois itekki ostaa sitä lysiiniä niin jos se pitäis multa kaikki oireet pois. Netistä tais jostain saada tilattua sitä ihan omaan postilaatikkoon tuotuna, täytyypä vähän surffailla..
Harmi kun ootte eronnu sun poikaystävän kanssa, toivottavasti ette sun herpeksen takia vaan ihan muista syistä. Hyvä juttu kuitenkin et pystyt harrastaa taas seksiä niin ei ainakaan herpes sitä nautintoa oo pilannu. Toivottavasti sun ongelmat selviäis niin ei sun tarvitsis koko ajan kärsiä jostain. Uskon et kyllä se aurinko sulle vielä paistaa ja sit on kaikki taas hyvin. :) Ja eikös se tee ihan hyvääkin välillä olla syömättä e-pillereitä, toivottavasti pystyt käyttämään kondomia ettei siitä tule mitään oireita ym.
Itehän olen jättämässä ehkäisyn nyt alkuvuodesta pois ja sitten yritetäänki miehen kanssa vauvaa. :)Mä ainaki kerron sit heti jos tää lysiini pitää herpparin pidemmän aikaa loitolla.. :) sit ainaki kandee ostaa :D
Me erottiin sillon sen mun poikaystävän kaa ihan toisista syistä.. se ois halunnu jatkaa jne.. et ei herpeksellä ollu osuutta tähän asiaan :)
Oi se vauva kuulostaa ihanalta.. :) onks sulla muuten joku sähköpostiosote minkä voisit antaa mulle..?? ois kiva vaihtaa enemmän kuulumisia sun kanssa ku ollaan nyt jo vanhoja herppari kavereita kerran :D - Toivoton myös
Hopeless kirjoitti:
Mä ainaki kerron sit heti jos tää lysiini pitää herpparin pidemmän aikaa loitolla.. :) sit ainaki kandee ostaa :D
Me erottiin sillon sen mun poikaystävän kaa ihan toisista syistä.. se ois halunnu jatkaa jne.. et ei herpeksellä ollu osuutta tähän asiaan :)
Oi se vauva kuulostaa ihanalta.. :) onks sulla muuten joku sähköpostiosote minkä voisit antaa mulle..?? ois kiva vaihtaa enemmän kuulumisia sun kanssa ku ollaan nyt jo vanhoja herppari kavereita kerran :DMoi Hopeless!
Kiva kuulla ettei teidän eron syy ollut herpes vaan ihan muut syyt. Ja ilmoittele ihmeessä jos lysiini auttaa niin teen heti netistä tilauksen.
Väsäsin just itelle uuden sähköpostiosoitteen ku en oikein viitsi omaa jokapäiväisessä käytössä olevaa osoitetta tänne kirjoittaa (koska on siis mun omalla nimellä). Eli osoite on: [email protected]
Pistä vaan mailia tulemaan, ois kiva kirjoitella kuulumisia ihan kahden keskenkin. :)
- hyväksi havaittu
mulla ei ole oireillut kun olen sitä käyttänyt jo 7kk yhteen soittoon. 1 tabletti päivässä. Joku suositteli sitä tällä palstalla ja sen jälkeen aloin sitä käyttää. Ja voin SUOSITELLA.
Tässä linkki lysiini sivuille.
Näyttäis olevan suositus 1 tbl/pv
http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&cPath=138_90&products_id=844- Hopeless
Hyvä et on positiivisii kokemuksii.. mä oon nyt tosiaan eilisest asti ottanu niitä.. toivotaan et auttaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965