Mihin on kuluneena vuonna täysin maisemasta kadonnut Elovaaran Antti? Ikä n.25 ja taisi aika kauan asua jossain Löyttymäessä päin. Kiipulassa opiskellut, se varmaa. Numeropalvelusta ei löydy sillä nimellä lähikuntia ja muutama kokeiltu vaihtoehto osoittautui vääräksi.
Henkilö Janakkalasta
Henna Hämeenlinnasta
34
1977
Vastaukset
- vuodesta2007
Liedossa elää.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Se on siis sama hän
- Anonyymi00039
On.
- ikätoverinsa
Ikä jo 35.
- Anonyymi
Kuka kysyy
- Anonyymi
Minä olen
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Itse
- Anonyymi
Elää
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Hui
- Anonyymi
Vanha
- Anonyymi
....
- Anonyymi
Kivat.
- Anonyymi
Jätä se
- Anonyymi
Päätä se
- Anonyymi
Kuka kummempi mahtaa olla nyt kysyjä
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Kiipula. Mukavia muistoja. ☺️
- Anonyymi
On joo
- Anonyymi
Ei ole enää siellä
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Taisi elää aika hissukseen ei nähty moneen kertaan
- Anonyymi
Jätä rauhassa mieluummin
- Anonyymi
Salattu numero
- Anonyymi00041
Sama juttu
- Anonyymi
Yritin etsiä hänestä tietoja. En löytänyt mitään. Äh läääh.
- Anonyymi
Ahaa
- Anonyymi
Facebook
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi00038
Elossa
- Anonyymi00040
Aah
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2857896Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714168Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1642434Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272143Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17802051- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71466Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631210