Joh.16:33.Olen puhunut teille tämän,jotta teillä olisi minussa rauha.Maailmassa te olette ahtaalla,mutta pysykää rohkeina:minä olen voittanut maailman.
mannalappu viikonlopulle.
6
458
Vastaukset
- piilokas
ei varmaankaan ole sukua patalapulle?
sellaisia pieniä lappuja joissa on Raamatunpaikkoja,ne on tavalisesti jossain rasiassa,siitä otettaan yksi ja katotaan mikä tuli ja kaivetaan se Raamatusta.ai niin rukouksen kera kannataa ottaa mannalappu.
- mighty quinn
aksu521 kirjoitti:
sellaisia pieniä lappuja joissa on Raamatunpaikkoja,ne on tavalisesti jossain rasiassa,siitä otettaan yksi ja katotaan mikä tuli ja kaivetaan se Raamatusta.ai niin rukouksen kera kannataa ottaa mannalappu.
En usko että Jumala on mikään sinun ruletilla toimiva sätkyukko. Tuo on okkultista soopaa että arvotaan jostain laatikosta lappuja mitä pitäisi lukea Raamatusta vaikka sitten rukoilisit ennen sitä.
mighty quinn kirjoitti:
En usko että Jumala on mikään sinun ruletilla toimiva sätkyukko. Tuo on okkultista soopaa että arvotaan jostain laatikosta lappuja mitä pitäisi lukea Raamatusta vaikka sitten rukoilisit ennen sitä.
EKSYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
- Jeesus pelastaa
aksu521 kirjoitti:
EKSYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Varsinkin JeesusUsko on eksytystä.
Rukouksiini EI vastattu, vaikka ruoilin vuosikymmenen.
-Rukoilin muille ihmisille hyvää aikaa, mutta se ei toteutunut kenellekään/kertaakaan.
Siispä Erosin kirkosta eroakirkosta.fi palvelun kautta.
tv:
Jeesus pelastaa - mighty quinn
aksu521 kirjoitti:
EKSYTYSTÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Olen kuullut KAHDENLAISISTA mannalapuista, se että sinne laatikkoon laitetaan vain hyviä asioita lupaavia asioita ilman mitään muuta ei ole oikein.
Tuo asia taas jos siellä on KOKO Raamattu ja luet mitä sieltä käteesi tulee ei tietenkään eksytä jos luet koko luvun. sori jos olin rakkaudeton.
Olen yksi paskamaisimpia ihmisiä vaikka olenkin uudestisyntynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183429Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981547- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962