Pikkasen nolotti mutta onneksi ei ollut hirveästi ihmisiä näkemässä...
Silja Linen satamassa join eka kahvia ja söin sämpylän ja odotellessa kun mies pelaa päätin juoda lonkeron mutta jo heti ekan huikan jälkeen rupesi tulemaan kurkkuun ja vatsaan outo tunne josta välittämättä otin viel toisen huikan jonka jälkeen tuli oksennus varoittamatta suoraan tuoppiin yök ;(
yrjösin lonkerotuoppiin
6
1572
Vastaukset
- TakkuTakiainen
Itse rappioaikoinani kerran siemailin viskiä ravintolan kuistilla, ja pukl heti takaisin lasiin johtuen viime aikojen liikakäytöstä. No, viski on kallista ainetta joten uudestaan vain kurkusta alas!
Nyt olen Joulupukin armosta raitis. Päivä kerrallaan.- blondi-72hki
en ikinä vois ajatellakaan juovani takas samasta lasista hyih ;(
- kaikkea sattuu
naiset naiset voi teitä
- blondi-72hki
niinpä,kyllä tekevälle sattuu ja tapahtuu ja varsinkin kohelolle blondille ;>
- todella mainio pakkaus
blondi-72hki kirjoitti:
niinpä,kyllä tekevälle sattuu ja tapahtuu ja varsinkin kohelolle blondille ;>
se ihana pieni vaalea pyöreä lämmin ja pehmeä muistatko minut vielä...
Rakastan vaikka jätit minut..
- blondi-72hki
mutta en ole ihan varma ja anteeksi jos oot se ketä epäilen että tein sillä tavalla... ;((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673