Bart rullalautaili kuivana kesäpäivänä ja mietti: - Miks tää maailma on näin tylsä? Yhtäkkiä hänen eteensä tuli uimaalla-auto eikä Bart voinut vastustaa kiusausta jotenka hän hyppäs vaatteet päällä uimaallas-autoon jota ajo Smithers, mutta Smithers ei huomannut Bartia.Kolmenkymmenen minuutin kuluttua Bart oli Montyn pihassa. Bartilta pääsi kiljaisu ja hän lähti hurjaa vauhtia pois altaasta. - Onneks se ukko ei huomannu mua. Bart ajatteli ja lähti kotia kohti missä Homer odotti murhanhimosesti Bartia. Mut Bart oli ovela hän meni puumajan kautta omaan huoneeseensa ja alkoi syödä puolivuotta vanhaa jäätelöä.
Mitäs piditte ensimmäisestä Simpson-ficcistäni?
pieni Simpson-ficci
3
390
Vastaukset
- ja kummastelua
Miksi Homer odotti Bartia murhanhimoisesti? Miksi uima-allasauto on kirjoitettu toistuvasti väärin? Miten Bart oli onnistunut jemmaamaan puoli vuotta jääteöä huoneessaan? Ja mikä ihme on "ficci"?
Jään innolla odottamaan seuraavaa episodia...- Snowball
1.Miksi Homer odotti Bartia murhanhimoisesti?
v: Se oli ollut poissa kotoa.
2.Miksi uima-allasauto on kirjoitettu toistuvasti väärin?
v: en tarkistanu tarinaa.
3.Miten Bart oli onnistunut jemmaamaan puoli vuotta jääteöä huoneessaan?
v: Se oli pakastejäätelöä.
Ja mikä ihme on "ficci"?
v: tarina.
Enkä jatka tätä surkeeta tarinaa.
- Best
Ihan vitun perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059