Bart rullalautaili kuivana kesäpäivänä ja mietti: - Miks tää maailma on näin tylsä? Yhtäkkiä hänen eteensä tuli uimaalla-auto eikä Bart voinut vastustaa kiusausta jotenka hän hyppäs vaatteet päällä uimaallas-autoon jota ajo Smithers, mutta Smithers ei huomannut Bartia.Kolmenkymmenen minuutin kuluttua Bart oli Montyn pihassa. Bartilta pääsi kiljaisu ja hän lähti hurjaa vauhtia pois altaasta. - Onneks se ukko ei huomannu mua. Bart ajatteli ja lähti kotia kohti missä Homer odotti murhanhimosesti Bartia. Mut Bart oli ovela hän meni puumajan kautta omaan huoneeseensa ja alkoi syödä puolivuotta vanhaa jäätelöä.
Mitäs piditte ensimmäisestä Simpson-ficcistäni?
pieni Simpson-ficci
3
433
Vastaukset 3
- ja kummastelua
Miksi Homer odotti Bartia murhanhimoisesti? Miksi uima-allasauto on kirjoitettu toistuvasti väärin? Miten Bart oli onnistunut jemmaamaan puoli vuotta jääteöä huoneessaan? Ja mikä ihme on "ficci"?
Jään innolla odottamaan seuraavaa episodia...- Snowball
1.Miksi Homer odotti Bartia murhanhimoisesti?
v: Se oli ollut poissa kotoa.
2.Miksi uima-allasauto on kirjoitettu toistuvasti väärin?
v: en tarkistanu tarinaa.
3.Miten Bart oli onnistunut jemmaamaan puoli vuotta jääteöä huoneessaan?
v: Se oli pakastejäätelöä.
Ja mikä ihme on "ficci"?
v: tarina.
Enkä jatka tätä surkeeta tarinaa.
- Best
Ihan vitun perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa922123Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381034Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 79741
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46632
- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433