Pienimunaiset miehet ovat yleensä hieman yksinkertaisia, amiksia tms.
On hyvä huomata, että alle 22cm peniksen omaavat miehet ovat pienimunaisia. Nykyisin naiset haluaa kunnon aisaa sisäänsä, ja kun sitä on saatavilla niin miksi tyytyä tuppimuniin?
Pienimunasille miehille
9
2500
Vastaukset
- on mukavaa
Kyllähän siellä maalla aisaa saa varmasti Sinullekin riittävissä mitoissa. Lienet hevostilallinen, eli omasta tallista löytyy?
- ....
Jotenkin tuosta sai sellaisen käsityksen että tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja on mies, joka on löytänyt maalta itselleen sopivan kullin, veikkaan että se ei ole kuitenkaan oma, voin tietysti olla väärässä...
- tämä sama
landepaukku.
Ei se oma mielipide ole kaikkien muidenkin mielipide. - Tylsyyskö taas vaivaa?
Onko Pertillä ollut taas tylsä ilta, kun on täytynyt taas tuota
samaa vanhaa feikkaamista harrastaa? Tuo sinun juttusi alkaa olemaan
"vähän" vanha vitsi. Et taida olla kovin välkky jätkä, kun
et keksi mitään uutta, vaan jauhat samaa paskaa kerrasta toiseen?
Taidat olla itsekin amis? - poikamiesi24
nai sinä paska kiertolaishuora vaikka sonnia, sillä on sellanen teleskooppimulkku
- Gallee
Hyviä kommentteja!!!!
- sinulle mittavirhe
kun juttujasi täällä keksit. Vai oliko päivä muuten tylsä?
- Nimetön
Naapurin nuoripari ja siellä nais puoleinen sanoo, kun sen miehellä on iso muna (olen itsekkin sen todennu joskus saunoessa) että ei ollenkaan kiva, kun se innostuu jyystämään oikein kunnolla, niin pillusta tulee naimisen jälkeen verta... Ei varmaankaan kiva ollenkaan sen naisen puolelta!!!
- huoleti
Olkaa huoleti pikku vehkeiset miehet,kyllä ne viellä kelpaavat normaali kokoisetkin, kunhan 22cm naisille ei riitä on seuraavaksi naisten siiryttävä hevosiin tai norsuihin kun 22 ja 40:set loppuu.Sit on pilkan kohteena nämä 22 ja 40 ja sekös meitä sit naurattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243