Mielenterveys...

sohviliini

..varmaan kohenee Suomessa rutkasti, kun on keksitty tällainen palsta, jossa ihmiset voivat vapaasti nälviä, moittia, arvostella toisiaan.
Kenties ei tarvitsekaan potkaista sitä lähimmäistä, kun agressiot on jo tullut purettua.

On täällä aika monenlaisia kannanottoja. Mutta äänelläänhän se lintukin laulaa...

17

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raiskaat

suomalaista kansanviisautta

• namisuku

...nyt Niin (paha) Palsta ole?
      Löytyyhän Täältä Paljon Mukavaakin=D
      Ilosta Päivää ynnä Mukavaa Iltaa:)

• Pirre*

että tämä palsta auttaa yksinäisiä ihmisiä selviämään arestaan paremmin.

• että puhut

vain puolestasi. Helpottiko yhtään?

• täti puskasta

kuinka paljon on yksinäisiä, liikunta rajoitteisia, ihmisiä joille tämä kirjoittaminen näille palstoille voi olla ainut purkautumis/yhteydenotto toisiin ihmisiin.
      Tämä on joillekkin aivan kuin olisi kaveri siinä vieressä.
      Itse olen kyllä liikkuva ja menevä.
      Luulen ja uskon että, netti on tänäpäivänä monen yksinäisen ihmisen päivän piristäjä, lukijana tai kirjoittana, ja hyvä niin.

• kuka*pahan*

Nyt on pakko kysyä, jos olet noin huolissasi, miksi sitten avaat koneen/palstan? Jos olisin mielenterveydestäni huolissani tämän takia, en todellakaan edes vilkaisisi koko palstalle.
      Mielestäni täällä on paljon hyviä juttuja. Vahinko, jos sinun kohdallesi on sattunut mainitsemisiasi nälvimisiä ja arvosteluja. ;)

• oliko ironiaksi tarkoitettu

Jotenkin jäi maku suuhun että syyllistät toisia että vaan toiset. Mielenterveys ei kohene tappelemalla eikä nälvimisellä. Katkeraksi se kyllä tekee jos sitä harjoittaa liaan pitkään.

• Kähmis

vasta-alkaja.
      Mielestäni tämä on hyvinkin siisti palsta, kun tätä vertaa joihinkin muihin, joita olen lueskellut. Täällä sentään on usein kriittisissäkin kommenteissa keventävää huumoria mukana.
      Mitä mielenterveyteen tulee, niin umpimaallikkona veikkaisin palstan todella olevan joillekin ihmisille "mietoa mielialalääkettä" Jos henkinen terveys näistä kommenteista järkkyy, on se jo valmiiksi hataralla pohjalla.

• sohviliini

..oivaltanut. Tämä palsta toimii siis ilmeisesti hyvänä mielialalääkkeenä. Olen vasta alkanut tutustua tämän palstan antiin, ja ihan lyhyellä kokemuksella silmiinpistäviä olivat negatiiviset kommentit. Ihan hyvä asia, jos täältä saa iloa arkeensa, sitä ei ole koskaan liikaa. Olen vaan ollut huomaavinani myös ilkeitä kommentteja, joista saajat ovat pahastuneet, loukkaantuneet. Jopa taistelun poikasia :-).

Hienoa, jos täältä saa hyvän mielen!

• Kähmis
        sohviliini kirjoitti:

..oivaltanut. Tämä palsta toimii siis ilmeisesti hyvänä mielialalääkkeenä. Olen vasta alkanut tutustua tämän palstan antiin, ja ihan lyhyellä kokemuksella silmiinpistäviä olivat negatiiviset kommentit. Ihan hyvä asia, jos täältä saa iloa arkeensa, sitä ei ole koskaan liikaa. Olen vaan ollut huomaavinani myös ilkeitä kommentteja, joista saajat ovat pahastuneet, loukkaantuneet. Jopa taistelun poikasia :-).

Kuuluu keskustelupalstalle, kunhan kunnioitus toista ihmistä kohtaan säilyy. Kun paremmin oppii tuntemaan porukkaa, osaa ladata ruutia vastapelurin mukaan.
        Keskustelusta tulisi aika kuivankälväkkää, jos joka sanaansa pitäisi punnita "kansainvälisen diplomatian" säännöillä.
        Mielestäni palsta on varsin siisti. Itse en ole vielä huomannut kenenkään loukaantuneen. Olen tosin seuraillut palstaa vasta muutaman päivän, enkä lue läheskään kaikkia aloituksia.

• sohviliini
        Kähmis kirjoitti:

Kuuluu keskustelupalstalle, kunhan kunnioitus toista ihmistä kohtaan säilyy. Kun paremmin oppii tuntemaan porukkaa, osaa ladata ruutia vastapelurin mukaan.
        Keskustelusta tulisi aika kuivankälväkkää, jos joka sanaansa pitäisi punnita "kansainvälisen diplomatian" säännöillä.
        Mielestäni palsta on varsin siisti. Itse en ole vielä huomannut kenenkään loukaantuneen. Olen tosin seuraillut palstaa vasta muutaman päivän, enkä lue läheskään kaikkia aloituksia.

..tulta m-----e, vai kuis ne sotilaat sanovat :-)

• Talisker
        sohviliini kirjoitti:

Kun se Jermukin tuntuu hautautuneen johonkin.
        Tiedä mikä on miehen vienyt.
        Pienet kiistat on ihan verenkierronkin kannalta hyviä.
        Ei kai näistä käninöistä kenenkään pidä vetää hernettä nenään.
        Asia jota minä joskus kaipailen tänne palstoille olisi vähän lisää huumoria, lämmintä sellaista.
        Ehkä sitä onkin, mutta jos se on niin hienovaraista etten mä huomaa.
        No..nyt täytyy lähteä duuniin.
        Mukavaa tiistaita lajitoverit :)

• avolehtiö
        Talisker kirjoitti:

Kun se Jermukin tuntuu hautautuneen johonkin.
        Tiedä mikä on miehen vienyt.
        Pienet kiistat on ihan verenkierronkin kannalta hyviä.
        Ei kai näistä käninöistä kenenkään pidä vetää hernettä nenään.
        Asia jota minä joskus kaipailen tänne palstoille olisi vähän lisää huumoria, lämmintä sellaista.
        Ehkä sitä onkin, mutta jos se on niin hienovaraista etten mä huomaa.
        No..nyt täytyy lähteä duuniin.
        Mukavaa tiistaita lajitoverit :)

Niin minäkin haluaisin kepeää keskustelua, sellaista ajankulua. Ainakin minä käyn täällä ajankulukseni esim. näin aamutuimaan, kun herään noin neljän maissa tai illalla, kun telkusta ei tule mitään. Ikävä kyllä ei ole duunia mihin mennä. Eihän meikäläisen ikäistä oteta enää vakityöhön. Pätkätöitä vaan. Iloista mieltä töihin.

• Kähmis
        sohviliini kirjoitti:

Ei ne skapparit enää uskalla sellasia huudella. Heti on joku kirjoittamassa oikeusasiamiehelle saatuaan haavan herkkään sieluunsa. Korkeintaan saunailloissaan käyttävät keskenään tuollaista kieltä ja silloinkin niin hiljaa, etteivät sivulliset vaan kuule.

Ei nyt ihan tulta M----e eikä m-----sarjoille. Korkeintaan pientä piikkiä vastaanottajan sietokyvyn huomioiden. Eli naisille en uskalla kirjoitella juuri mitään. Jos on kohtelias, niin epäilevät iskuaikeita, jos ei, niin moukaksi haukkuvat :)

• Kähmis
        sohviliini kirjoitti:

Tietysti keskustelun aihe on pakko huomioida. Täytyyhän täällä olla mahdollisuus keskustella myös vakavasti ilman, että joku yrittää vääntää aiheesta heikkoa vitsiä.

• Niin, että tervetuloa vaan tälle palstalle. Tämä on kiva palsta. Olin aiemmin eräällä muulla suomi24 palstalla, mutta kyllä tämä on mielestäni kevyt ja kiva palsta.

Aluksi olin sitä mieltä, että en kuulu tänne ja ihmiset tuntuivat vanhoilta ja tylsiltä. Mutta koska olen itsekin 50 niin päätin vaan sitkeästi, että tänne minä kuulun. Nyt olen jo viihtynyt. Jotkut aloitukset harppaan lukematta yli ja keskityn vain niihin jotka jotenkin liittyvät omaan elämääni.

Ajankuluksi kirjoittelen silloin kun en ole töissä. Noin vuoden olen kirjoitellut ja kukaan ei ole mieltäni pahoittanut ja toivottavasti en minäkään pahoita kenenkään mieltä.

• HTZA

potilaat kuuluvat "KOLIN" korkeisiin maisemiin, narunsa kanssa.
      Eivät tänne.
      Täällä linnut laulavat äänillään.
      Jopa, "huonosti uiva sorsa", saa täällä narista.
      Jopa lonkkavikainen.
      Täällä ei potkaista, nälvitään vaan.
      Jotka eivät kestä menevät Kolille narunsa kanssa.
      Ns. luusereita ei Suomi kaipaa yhtään.
      Meillä on niitä tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1153
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      667
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      97
      633
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      608
    9. Lämmöllä muistelen niitä hetkiä...

Silloin vuosia sitten! H.
      Rakkaus ja rakastaminen
      78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      538
    Aihe