Äänestys: Vuoden 2007 paras elokuva

minä vaan

Ensin saatte ehdottaa elokuvia joita pidätte vuoden parhaimpina. Niiden joukosta valitsen 15 finaaliin ja sitten ruvetaan äänestämään.

6

1280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarpeen

      täällä, jospa jätettäisiin se jonkun ip-lehden foorumille tehtäväksi... ei oikein inspiroi

    • macone
    • oli paras..

      vaikkei sekään aivan täydellinen.

      paras siksi koska pitkään aikaan ei kukaan ole tehnyt kunnollista roskaviihdettä. eli rehellinen b-luokan raina, joka kuitenkin tehdään niin hyvin kun voidaan, mahdollisimman mielenkiintoiseksi. nykyjäänhän kaikki leffat on näitä missä vähintään maapallo pelastetaan ja kaikkien kuulus itkeä teatterissa. ja kestokin on jotain 2h30min. sellasia kunnon toimivia 1h30min roskaviihdepätkiä ei ole viimeaikoina paljon ollut. no viimein yksi: death proof.

    • ammattilainen

      15:10 to Yuma.

      Ehdottomasti viime vuoden helmi.

      • Bob85-

        Superbad, vuoden parhaita komedioita.
        Toi Yuma, pitkästä aikaa taas kunnon länkkäri.
        Aikaisemmilta keskusteluilta lainattu Apocalypto, mahtava leffa.
        Toimintaa vois otta Transformerssit.
        Paha alkaa muistelemaan noita leffoja.


      • Tässä muutama.
        Bob85- kirjoitti:

        Superbad, vuoden parhaita komedioita.
        Toi Yuma, pitkästä aikaa taas kunnon länkkäri.
        Aikaisemmilta keskusteluilta lainattu Apocalypto, mahtava leffa.
        Toimintaa vois otta Transformerssit.
        Paha alkaa muistelemaan noita leffoja.

        menestynyt hyvin lippuluukuilla budjettinsa nähden. Pari tähteä (mm..Jennifer Garner) ja muut ovat vielä aika tuntemattomia.

        Noh, Superbad ohjaajan Knocked Up. Samanlaista "sähellystä", mutta toimivaa.

        Rush Hour 3.

        Sori vaan, mutta arvosteluista huolimatta tämäkin iski oikein kunnolla. Jackie Chan fani ei välttämättä tarvitse olla.

        Puhdasta toimintakomediaa. Pääosa näyttelijöiden kemia toimii edelleen. Simppeli juoni, tylsää ei ollut missään vaiheessa.

        Niin ja näistä kesän hiteistä erottui myös siitä, että leffa kestää 1 h 27 minuuttia. Eli ei ole ylipitkä, kuten esimerkiksi Spider-Man 3 tai Pirates Of The Caribbean 3. Eli reippaasti yli kahden tunnin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe