Hävettääkö esim,mennä jonnekkin yleiseen paikkaan omien liikakilojen takia, tuleeko mieleen,että ihmiset katsoo sinua.
Kehtaatko mennä tansseihin kun tiedät siellä olevan suht,koht,hoikkia ihmisiä, ainakin enemmistönä.
Häpeätkö kilojasi
17
792
Vastaukset
- hekohekoheko
olet omituinen luikertelija näine aloituksinesi.
- Anskuliini
omaa painoani, en ole sinut itseni kanssa vaikka kaikki sanovat ettei lähes kuuskymppisenä tarvitse olla missin mitoissa.
- tarvi olla
missin mitoissa, kyllä ne miehetkin leviää ulkomitoissansa. Luusto muuttuu iän myötä, kenellä on teini-ikäsen lantiot vielä tämän ikäisenä, aika harvalla. Minulla on nuoruusajan muistona sellanen minihame (aarre), jonka vyötärön ympärysmitta on 50 cm, eli aika hoikka olin. Lampunvarjostimeksi vois sopia, tai hellehattu.
Joo, semmoset 30 cm on tullut vyötärön kohtaan lisää, mutten niistä vaivaa isommin viitti nähdä. Se kuuluu ikään.
Jos on aina ollut pieni, niin miten sitten olisi vanhana suurikokoinen, ei mitenkään. Nämä ovat näitä geeneissä perittyjä asioita. Yleensä.
- enpä taida
Ei ole enää mitä tarvitsisi hävetä, 7kk aikana on tapahtunut painonpudotus ja olen nyt ilman "jenkkakahvoja". Vielä vältän hiilareita .
- namisuku
...Joskus Nuorena, jos oli MUUTAMA kilo ylim., oli Ihan että voi Jessus..heh..:)
Nyt on ylimääräistä Ainaskin 10kg:(
Mutta LähiPiiri Aina sanoo, että ei sitä huomaa, kun olet niin pitkä:()
Kyllä se itseäni Häiritsee, joskus:( Toisista en silleen välitä, mitä Ajattelevat:()
Vielä on ilkeetä se,kun kaikki Kerääntyy KeskiVartalolle=((
Et Tosi Hyvä paino olisi 68-70kg, nyt on kyllä (liukuva paino, heh) 78-82kg..byääh:( - johtajatar
Olen vältellyt kameroita, mutta jouduin sukulaisen lomavideolle. Meinasin oksentaa kauhusta, kun näin itseni. En voi uskoa, että olen noin lihava. Painan yli 100 kiloa, pituutta on n. 170 senttiä.
Pahinta tässä on se, että kaikki muut näkevät minut. Lihomista ei voi peitellä mitenkään. Jotenkin minulle iski todellisuus todella lujasti päin silmiä. Mietin, onko minulle naurettu selkäni takana, mokomalle läskille. Miten ystäväni suhtautuvat asiaan? Usein olen kuullut, kun muille on naurettu seläntakana, kun tämä on lihonut. Olenko minä ollut samanlaisten juttujen kohteena? Kukaan ei ole huomauttanut julkisesti mitään. Minua ei hävetä mikään ulkonäössäni. Ja kenenkään toisenkaan ulkonäkö ei minua häiritse mitenkään. Kaikki saavat olla ulkomuodoltaan millaisia tahansa.
Ulkoinen olemus on vain osa persoonaa ja kokonaisuus ratkaisee.- hepuli
En todellakaan (165/63). Minusta on kiva käydä ulkona ja yleisillä paikoilla.
En myöskään tuomitse/katso pitkään lihavia ihmisiä. Jokaisen paino on hänen oma asiansa, ja tiedän, ettei liikakiloista niin helposti pääse, ja että (varsinkin lihottava) ruoka on hyvää. Tiedän myös, että monella on suuret psyykkiset ongelmat johtuen juuri epätoivoisesta taistelusta liikakiloja vastaan.
Ainoastaan nähdessäni ikäisiäni lihavia pullukoita, jotka pukeutuvat nuorten tyttöjen tapaan, tiukat lyhyet puserot ja housut, jotka paljastavat kaikki (mielestäni piilotettavat) makkarat, reagoin negatiivisesti. Tämä johtuu siitä, että näky on niin epäesteettinen, onko pakko tuoda esille kaikki makkarat jne? Toisaalta säälin näitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että fiksulla tavalla voisivat peittää liikakilonsa ainakin jonkin verran.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että jokaisella on oikeus pukeutua haluamallaan tavalla ja käydä missä haluaa ilman että häntä tuijotetaan tai väheksytään.- nainen pikkasen omituinen
ristiriitainen oli juttusi. tunsit suurta myötähäpeää ja silti läväytät loppulauseeksi jotain muuta. nyt ei ole vaan renesassin aika. nyt on vauraiden ihmisten aika jotka kärsivät hyvinvoinnistaan.
- selventäjä
nainen pikkasen omituinen kirjoitti:
ristiriitainen oli juttusi. tunsit suurta myötähäpeää ja silti läväytät loppulauseeksi jotain muuta. nyt ei ole vaan renesassin aika. nyt on vauraiden ihmisten aika jotka kärsivät hyvinvoinnistaan.
Ei ristiriitaa.
Ymmärrän, ettei lihavuudesta pääse helposti ja minusta se on jokaisen oma asia. Hyväksyn nämä seikat enkä tuomitse ketään.
MUTTA minusta on tyhmää ja turhaa tuoda tarjottimelle nämä (ei aina niin imartelevat) liikakilot pukeutumalla niin, että kaikki makkarat näkyvät. Jos häpeää liikakilojaan niin kai silloin yrittää peittää ne???
johtuvat kilot peitän sopivalla pukeutumisella.
Tanssia en ole jaksanut vuosiin, mutta tuskinpa sielläkään kaikki langanlaihoista pitävät..?
Jos mihin menen - herätän mahdollista huomiota ihan muulla kuin painollani ;DDD- tansseissa
langan laihoja ole, vaan suurin osa ihan normaalipainoisia, ei siellä mitään norsunpuolikkaita tarvitakkaan.
tansseissa kirjoitti:
langan laihoja ole, vaan suurin osa ihan normaalipainoisia, ei siellä mitään norsunpuolikkaita tarvitakkaan.
Toisaalta moni alle viisikin kiloa ylipainoinen saattaa hämärtää omakuvansa ihan kamalaksi :O
- HTZA
Ihmiset katsovat minua...
Tunkevat kotiinikin..
En oikein tiedä...- Mamma Mia
olen aina hävennyt kilojani, ja laihduttanut.
Vaikka esim n 10 v sitten painoin 55 kg, olin mielestäni tosi läski.Nyt tuo paino olisi tavoite.
No nyt, pituutta edelleen samat 170 cm, mutta painoa 62kg.Huoh mikä läski,apua! - hepuli
Mamma Mia kirjoitti:
Vaikka esim n 10 v sitten painoin 55 kg, olin mielestäni tosi läski.Nyt tuo paino olisi tavoite.
No nyt, pituutta edelleen samat 170 cm, mutta painoa 62kg.Huoh mikä läski,apua!Huh huh mikä laski, oikein inhottaa! Mahdutko lentokoneen tuoliin edes??
Ei mutta minun käy todella sääliksi sinua! Oletko anorektikko tai buliimikko? Kummassakin tapauksessa ikävä juttu. Hae apua nyt, jos et ennen ole tehnyt sitä. - lisbet
Mamma Mia kirjoitti:
No nyt, pituutta edelleen samat 170 cm, mutta painoa 62kg.Huoh mikä läski,apua!Kyllä nyt Mamma Mia et ole läskiä nähnytkään, Mutta niinhän se menee et näkee itsensä aina liian lihavana. Pituutesi mukaan painosi saa olla jokusenkilon vieläkin enempi ja kuljet ihannetaulukon mukaan. Jumppaa ja kävelyä , kiinteäksi tekee.*hymyilee,muka läs..*
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538