isänmaallinen Kristian Arje yli kymmenen vuotta sitten. Miksi kehitys näyttää menneen päinvastaiseen suuntaan. Isänmaallinen kenttä on hajanainen ja muukalaisia tule koko ajan lisää.
"Meidän tehtävämme ei ole ainoastaan yhdistäytä vaan ajaa muukalaiset pois - kaikki"
16
2056
Vastaukset
- Aito Isänmaallinen
Kyllä Suomeen mahtuu. Mutta yrittäkää sopeutua suomalaiseen kulttuuriin, siten voitte edistää lapsienne mahdollisuuksia päästä eteenpäin elämässä.
- kansallissosiaalinen
maailmalla tapahtuu slummeissa mm. Ranskassa! Ongelmiako kaipaat? No muuta Pohjois-Koreaan punikkitumputtaja!
- Siniristi
kuolema ns aukaisi tulpan ja muukalaisia alkoi tulla maahamme. Pekka Siitoin esti joukkoineen maahanmuuton suuremmilta osin, mutta lopulta Siitoimen voimat ehtyivät ja pakolaiset alkoivat vyöryä Suomeen.
Vitsi??! Pakko olla! Kas kun, eihän Pikku Siittimellä ollut mitään JOUKKOJA, eikä minkäänlaista poliittista painoarvoa. Luojan kiitos.
- ainakin
A.Punaniska kirjoitti:
Vitsi??! Pakko olla! Kas kun, eihän Pikku Siittimellä ollut mitään JOUKKOJA, eikä minkäänlaista poliittista painoarvoa. Luojan kiitos.
Se on muuten Pekka Siitoin. KDP:llä oli ainakin 1000 jäsentä. Tiedon kertoi itse Valtakunnanjohtaja Siitoin.
- valhallasta
Heidän jälkeensä vedenpaisumus.
- cassius maximanus
Mitä tekevät nykyisin Siitoimen entiset luottomiehet Kuisma ja Aalto? Kuisma on kuulemma siirtynyt liike-elämän palvelukseen (tai näin olen tämän palstan keskusteluista ymmärtänyt) kuin juutalainen ikään ja Aalto kaveeraa punikki-Olavin jengissä yhdessä talkkarin kanssa!
Pekan lähimmät miehet ovat pettäneet paitsi Johtajan, myös Isänmaan! - ilmoitit tässä kuukausi sitten
cassius maximanus kirjoitti:
Mitä tekevät nykyisin Siitoimen entiset luottomiehet Kuisma ja Aalto? Kuisma on kuulemma siirtynyt liike-elämän palvelukseen (tai näin olen tämän palstan keskusteluista ymmärtänyt) kuin juutalainen ikään ja Aalto kaveeraa punikki-Olavin jengissä yhdessä talkkarin kanssa!
Pekan lähimmät miehet ovat pettäneet paitsi Johtajan, myös Isänmaan!lähteneesi irakiin sotimaan ja sanoit tulevasi takaisin joko ruumispussissa tai everstiluutnanttina; tarkoititko irakilla mahdollisesti Sörnäisten vankilaa, ja nyt olet sitten päässyt sieltä pois lusimasta?
- cassius maximanus
ilmoitit tässä kuukausi sitten kirjoitti:
lähteneesi irakiin sotimaan ja sanoit tulevasi takaisin joko ruumispussissa tai everstiluutnanttina; tarkoititko irakilla mahdollisesti Sörnäisten vankilaa, ja nyt olet sitten päässyt sieltä pois lusimasta?
Matka tyssäsi jo rajalla, kun oli haku päällä.
Nyt on sitten jo käräjätkin käyty, tällä kertaa tuli vain ehdonalaista. Väkivaltajuttuhan se oli, ei tosin maahanmuuttoon liittyvä. Rupuja vähän koulutin tuossa taannoin.
En halua keskustella asiasta enempää. - se on
cassius maximanus kirjoitti:
Pekan lähimmät miehet ovat pettäneet paitsi Johtajan, myös Isänmaan!kuolema
- SuomiPower
Meidän tulisi seurata hänen näkyään
- etsillee
Viinan turvottamat aivot höystettynä kaikenmaailman fobioilla ja harhoilla. Siinä kansallismielistä ajattelumaailmaa.
- Kuoliko
viinaan?
- päätellen...
Kristian Arje kuuluu samaan suomalaisugrilaisia vuosisatoja kyykyttäneeseen rotuun kuin tämä toinen "suuri isänmaan ystävä":
http://fi.wikipedia.org/wiki/Axel_Olof_Freudenthal - Lemmen Aluekomentaja
Kristian Arje oli sydäntemme gauleiter.
Hänen johdollaan tunteemme leiskuivat liekeissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039