eikö ole yhdentekevä.ilmoittaako Raamattu suoraan kolminaisuus opista,vai ei.se on nyt niin että,Jumalla on yksi mutta samalla kolme,ISÄ,POIKA,JA PYHÄ HENGI.AAMEN
Rakkaat kiistelevät veljet!!
7
265
Vastaukset
rajoittaminen "vain" kolmiyhteyteen on esteenä koko maailman ymmärtämäsiselle ja sille uskolle, että Isä on lähettänyt Poikansa koko maailman Vapahtajaksi. Joten ei se ole samantekevää!
Johannes 17
21 "ETTÄ HE KAIKKI OLISIVAT YHTÄ, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin ETTÄ MAAILMA USKOISI, että sinä olet minut lähettänyt.
22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä-
23 minä heissä, ja sinä minussa-ETTÄ HE OLISIVAT TÄYDELLISESTI YHTÄ, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja RAKASTANUT HEITÄ, niinkuin sinä olet minua rakastanut."
Tämä maailma luulee, että 'kyllä se Jumala sitä Jeesusta rakastaa, mutta meitä vihaa'!- runsaasti erilaisia totuuksia.
”Raamatun yksi yksimielinen totuus” – ei sellaista edes ole eikä ole koskaan ollutkaan. Ja kaikki luulevat olevansa itse oikeassa ja edustavansa sitä ”tervettä uskoa” sekä pitävät muita enemmän tai vähemmän väärässä olevina. Raamatusta löytyy vastakkaisia maailmankuviakin, kuten monistinen (on vain yksi jumala, joka tekee pahan ja hyvän suvereenisti) sekä persialaisperäinen dualistinen (jumalan ja "tämän maailman jumalan saatanan" välinen taistelu ja vastakohta, mikä kyseenalaistaa jumalan kaikkivaltiutta).
http://www.argumentti.fi/kristinuskon_kehitys/kristinuskon_kehitys.php?id=74Jumalaan, "josta kaikki on". Hyvä ja paha ovat kuvannollisesti sanoen Jumalan kaksi kättä, joista "oikea käsi" kuvaa Jeesusta, joka rakentaa, korjaa, nostaa ja parantaa sekä "vasen käsi", joka on "Jumalan tyhmyys ja on vahvempi kuin ihmiset", ja joka painaa alas, hajottaa ja särkee kaikkea Jumalan tahdon mukaan!
ekivaari kirjoitti:
Jumalaan, "josta kaikki on". Hyvä ja paha ovat kuvannollisesti sanoen Jumalan kaksi kättä, joista "oikea käsi" kuvaa Jeesusta, joka rakentaa, korjaa, nostaa ja parantaa sekä "vasen käsi", joka on "Jumalan tyhmyys ja on vahvempi kuin ihmiset", ja joka painaa alas, hajottaa ja särkee kaikkea Jumalan tahdon mukaan!
Sana sanoo, että "Jumala on kokonansa hyvä Jumala!"
Mohikaani_27 kirjoitti:
Sana sanoo, että "Jumala on kokonansa hyvä Jumala!"
sekä tukevasta että hajottavasta Jumalan käsivarresta:
Job 5:18
"Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat."
Job 13:21
"ota pois kätesi minun päältäni, ja älköön kauhusi minua peljättäkö;"
Job 40:14
(40:9) "Silloin minäkin ylistän sinua, kun oikea kätesi on hankkinut sinulle voiton."
Ps. 18:35
(18:36) "Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja SINUN OIKEA KÄTESI MINUA TUKEE; sinun laupeutesi tekee minut suureksi".
Ps. 32:4
"Sillä yötä päivää oli sinun KÄTESI RASKAANA minun PÄÄLLÄNI; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela."
Ps. 38:2
(38:3) "Sillä sinun nuolesi ovat uponneet minuun, SINUN KÄTESI PAINAA MINUA."
Ps. 39:10
(39:11) "Käännä vitsauksesi minusta pois, sillä minä menehdyn sinun kätesi kuritukseen."
Ps. 44:3
(44:4) "Sillä eivät he miekallansa valloittaneet maata, eikä heidän käsivartensa heitä auttanut, vaan SINUN OIKEA KÄTESI, sinun KÄSIVARTESI ja sinun kasvojesi valkeus, koska sinä olit heihin mielistynyt.
"Kaikki vaikuttaa niiden parhaaksi jotka Jumalaa rakastavat". Siis sisäisen ihmisen parhaaksi!
* Ja tokko se pelastusta keneltään vie, jos ei nyt ihan asiaa jaksa sisäistää?
- hirvas
uskon Jeesuksen saarnaamaa totuutta, ja heitä tavallisesti kutsutaan epäuskoisiksi.
Sitten on harhaoppisia, jotka uskovat ihmisopit Jumalan totuutena, ja eksyttävät niillä ihmiset.
Minä uskon mitä Jeesus sanoi, ja Hän oli totuus.
Joh. 17:3
Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka YKSIN OLET TOTINEN JUMALA, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Tämän jälkeen voitte korvasyyhyssänne kumota Raamatun sanan, mutta minun uskoani ette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2516470Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986014Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai235568Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254328Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1513568Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313375HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok283076Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2822552Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1392385