Sellainen James Bondin ja turvallisen koti-isän yhdistelmä. Pitää olla rikas, hyvä sängyssä, komea, uskollinen, taitava käsistään, rohkea ja lapsirakas.
Mies, joka ei muita vilkuile ja antaa naiselle luottokorttinsa käyttöön. Ja tietenkin puolustaa naistaan. Eikö vain, kaikki kiinteät naiset?
Paras mies
9
477
Vastaukset
- namisuku
...Välttämättä!
Minulle Riittää noista Kriteereistä Tasan puolet=)
Jos (Joku) Lukee minua vähänkin ja Haluaa, voi ne Itse helposti Päätellä=D Just tuollainen sen olla pitää. Minullakin on justsa tuollainen muuten, paitsi että hiukan rikkaampi saisi kyllä olla. Muutoin hän kyllä täyttää kaikki muut nuo muut kriteerit, hih hih.
- hepuli
Vielä yksi, ja erittäin tärkeä, lisäys: hänellä pitää olla kiltti ja mukava äiti!
Ha ha haaa! Tuollaista miestä ei olekaan! Mutta voihan sitä unelmoida, vaikka itsellä jo on ihan tarpeeksi hyvä mies! - kiinteetä omaisuutta.
Tuota viimeistä lausetta en ymmärtänyt. Olenkohan sittenkin tyhmä. Olen kyllä useasti epäillyt.
- turpotaneli
007 makuun sopivat naiset ovat itsekin napakkaa lihaa, heiss on rasvaa vain komeisiin kurveihin
Totta kai, mitä muuta mies sitten olisikaan. Rahaa täytyy olla ainakin sen verran, että yksityiskoneella pääsee paikasta toiseen, kun nuo reittikoneet ovat niin ahtaita ja täysinäisiä.
Seuramatkoillehan ei nainen enää tässä iässä viitsi vaivaantua, liian paljon melua tyhjästä.
Komea ja raamikas tietysti, ei nyt enää niin hirveästi tarvitse pitää lapsista, kunhan vain pitää minusta!
Saahan tuo vilkuilla sillä aikaa, kun teen tärkeitä päätöksiä sovituskopeissa.
Puolustaa minua, missä asiassa? Ai niin, jos palautan sen puvun sopimattomana, jonka rinnuksiin ihan pikkuisen läikkyi Cosmopolitania.
terveisin
tosi kiinteä nainen- tammikuun likka
Parikymppisenä kävin Tampereella tanssimassa Simpukka nimisessä paikassa. Usein tuli oltua narikassa vapaaehtoisena työssä. Erään kerran narikkaan toi pitkä, pikkusen vanhempi mies takkiaan. Kyseli siinä sitten, mikä olisi likan ihannemies. "Pitkä, tumma, komee hoikka, rikas, rakas, raivoraitis!" tuli kuin "pyssyn" suusta. En sen kummemmin ajatellut sanomaani ja pidin itse sitä lähinnä vitsinä. Niin eikös tämä herra siitä ärheetynyt alkaen isoäänisesti kommentoimaan sanomaani, etteikö kelpaa. Olipa noloa.
- HTZA
odotan kiinteiden vastaajien kommentteja.
Minä EN ole aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621153Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto97633- 54608
- 78571
- 39538