Mikä epilaattori?

onko eroja?

Tuossa alempana valittelin, ettei karvojen ajelu höylällä / nyppimällä onnistu ja ajattelin nyt sitten investoida epilaattoriin. Netistä katselin malleja, ja Panasonic mainostaa yhtä mallia erityisesti herkkien alueiden ajeluun sopivaksi, ei pitäisi sattua yhtään (?) ONko jollain sellainen vehje ja jos on niin pitääkö paikkansa - ja erityisesti, tuleeko siistiä jälkeä? En ole kovin kipuherkkä joten tärkeintä olisi että jälki on siistiä, onko epilaattoreissa siinä eroa? Vinkkejä!

7

1034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr. Love

Karvoja voidaan poistaa katkaisemalla, vetämällä koko karva irti juurineen tai syövyttämällä se kemiallisilla aineilla. Katkaistut karvat kasvavat nopeasti takaisin ja sänki tuntuu jo päivän tai kahden päästä. Irti revitty karva kasvaa pehmeänä, ja pimppa pysyy sileänä viikkoja.

Karvojen nyppiminen kirpaisee menetelmästä riippumatta. Epilaattori nyppii nopeammin kuin pinsetit, mutta hitaammin kuin vaha tai sokeri. Valinta on siis siinä, kestääkö vähän aikaa kovempaa kipua, vai pitempään pienempää kipua.

Ps. Olen ajanut epilaattorilla pallikarvani, joten tiedän

• alkuper.

Vaha kuulostaisi muuten hyvältä vaihtoehdolta, mutta siinä pitää ilmeisesti antaa sängen kasvaa joksikin 5-milliseksi ennen kuin voi taas ajaa. Ja sitä varmaan kuluisi hirveästi, koska ainakin mulla karvaa pukkaa koko ajan - karvat kasvavat silleen epätasaisesti, että jos haluaa olla joka päivä karvaton niin karvat on pakko poistaa joka päivä. Epilaattorilla voinee ajella lyhyempiäkin vai kuinka?

• Dr. Love
        alkuper. kirjoitti:

Vaha kuulostaisi muuten hyvältä vaihtoehdolta, mutta siinä pitää ilmeisesti antaa sängen kasvaa joksikin 5-milliseksi ennen kuin voi taas ajaa. Ja sitä varmaan kuluisi hirveästi, koska ainakin mulla karvaa pukkaa koko ajan - karvat kasvavat silleen epätasaisesti, että jos haluaa olla joka päivä karvaton niin karvat on pakko poistaa joka päivä. Epilaattorilla voinee ajella lyhyempiäkin vai kuinka?

Höylällä tai koneella ajaen karva vain katkeaa, ja sänki kasvaa päivässä. Epilaattori ja vaha/sokeri vetävät karvan juurineen, jolloin karvan toipumiseen ja uudelleenkasvuun menee pari-kolme viikkoa. Lisäksi uusi karva kasvaa pehmeänä, eikä muodosta sänkeä.

Epilaattori toimii samalla tavalla kuin pinsetit, eli muutaman millin sänki riittää.
        Bodyshopin sokeri tarvitsee 5-10mm karvat, eli riittänee, että kasvatat nurmea 1-2 vk, sitten operaation jälkeen pysyy posliinina pitkään, Avokilta poistan n. kuukauden välein sokerilla.

• meikkäläikkänen:D
        Dr. Love kirjoitti:

Höylällä tai koneella ajaen karva vain katkeaa, ja sänki kasvaa päivässä. Epilaattori ja vaha/sokeri vetävät karvan juurineen, jolloin karvan toipumiseen ja uudelleenkasvuun menee pari-kolme viikkoa. Lisäksi uusi karva kasvaa pehmeänä, eikä muodosta sänkeä.

Epilaattori toimii samalla tavalla kuin pinsetit, eli muutaman millin sänki riittää.
        Bodyshopin sokeri tarvitsee 5-10mm karvat, eli riittänee, että kasvatat nurmea 1-2 vk, sitten operaation jälkeen pysyy posliinina pitkään, Avokilta poistan n. kuukauden välein sokerilla.

kaupasta vai pitääkö sokeri-karvanpoisto tehdä jossain ammattilaisella.

• Dr. Love
        meikkäläikkänen:D kirjoitti:

kaupasta vai pitääkö sokeri-karvanpoisto tehdä jossain ammattilaisella.

... joita on melkein joka nurkalla, tai tilaamalla postilähetyksenä. Tavara on aika riittoisaa, purkillisella pitää pimpan sileänä melkein vuoden.

http://www.bodyshop.fi/tuotteet-vartalo-erikoistuotteet .shtml
        http://www.bodyshop.fi/postimyynti.shtml

Vastaavaa tavaraa voi myös valmistaa itse, mutta koostumusta voi olla vaikeaa saada kohdalleen.

Ps. Kannattaa lukea muitakin ketjua.

• juuriniin ja juurinäin
        Dr. Love kirjoitti:

jos noi karvat ajaa epilaattorilla niin kasvaako karva vaaleana takaisin?

• Dr. Love
        juuriniin ja juurinäin kirjoitti:

jos noi karvat ajaa epilaattorilla niin kasvaako karva vaaleana takaisin?

...tulla brunetesta blondia pelkällä karvanvaihdolla.

Karvat kyllä kasvavat alkuun hennompina, jolloin ne saattavat näyttää vaaleammilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe