Paljonko on korko vuodelle 2007 osuuspankin lisäosuuspääoma sijoituksessa. Vuoden 2006 korko oli 4 %.
Op-lisäosuuspääoma
6
784
Vastaukset
- oiminta.
se on paikkakuntakohtainen, joten kerro oma paikkakuntasi jos se kiinostaa
- paljonko korko
Paikkakunta on Ruukki. Siellä pankin sivuilla voisi olla niistä juttua, mutta mun kone ei avaa pdf-tiedostoja.
- paljonko korko
paljonko korko kirjoitti:
Paikkakunta on Ruukki. Siellä pankin sivuilla voisi olla niistä juttua, mutta mun kone ei avaa pdf-tiedostoja.
Löysin pankin sivuilta tämtä :
-Jäsenille tarkoitettuihin lisäosuuksiin sijoittamillesi varoille maksetaan vuosittain korkoa, joka riippuu paikallisosuuspankkisi tuloksesta ja yleisestä korkotasosta.-
Mistähän saisin selville tuon koron ? - ä-.äölälåpläöl
paljonko korko kirjoitti:
lataa itelles adobe.
- paljonko korko
ä-.äölälåpläöl kirjoitti:
lataa itelles adobe.
adobe ei toimi
- awq.
ä-.äölälåpläöl kirjoitti:
lataa itelles adobe.
sitä ei ilmoiteta, jotta ei voida vertailla, eri OP keskenään.
lisäosuudet ja myös jäsenyys on suurinta riskitalletusta, jos huonosti käy, sen menettää ensimmäisenä,
siksihän irtisanomisen jälkeenkin pitää odotaa yksi tilikausi, jotta nähdään kuinka pankin käy.
ja KOROSTA, kyllä melapäin on 2000 luvulla nousevien korkojen aikana maksettu todella heikkoja korkoja.
Ei mitään järkeä tallettaa ja sitoa yli vuodeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291