>>> Miksi valehtelet ?
Kirjoittanut: Tavallinen eläkeläinen 15.1.2008 klo 12.31
Siksikö, että tietoisesti haluat vääristellä parjaamiesi ihmisten uskonkäsityksiä? Olen kohta 50 vuotta kuulunut Adventtikirkkoon, enkä koskaan ole kuullut väitettävän, että Jeesus olisi luvannut tulla takaisin tiettynä päivänä.
Ei 22.10.1844 eikä minään muunakaan tiettynä päivänä.
Jos edelleen väität meidän uskovan noin, olisi aika ottaa asioista selvää, eikä uskoa kaikenlaisiin huhupuheisiin.
Onhan se totta W.Miller opetti noin ja tuhannet hänen kanssaan, mutta Adventti srk syntyi vasta pettymyksen jälkeen, eikä Miller koskaan kuulunut meihin.
Äkkiä Ilmestysseminaariin!
5
148
Vastaukset
- raiskata
Jumalan tuomio on hirvittävä Raamatun raiskaajille.
- Ei anna rauhaa, ei lepoa
JEESUS OLKOON RAUAHMME
Fil. 4:7
ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Room. 1:7
kaikille Roomassa oleville Jumalan rakkaille, kutsutuille pyhille. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
Room. 2:10
mutta kirkkaus ja kunnia ja rauha jokaiselle, joka tekee sitä, mikä hyvä on, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle!
Room. 5:1
Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,
Paavali Galatian juutalaisille:
Gal 6:
15 Sillä ei ympärileikkaus ole mitään eikä ympärileikkaamattomuus, vaan uusi luomus.
16 Ja kaikille, jotka tämän säännön mukaan vaeltavat, kaikille heille rauha ja laupeus, ja Jumalan Israelille!
Shalom - aleikum! - voin vain
sanoa tuokon sinun pilkkapuheesi. että PAUHATKOONPA ELON MERI PURTEN KESTÄÄ SEN. RIITTÄVÄ ON PYHÄ VERI EPÄILE SIT EN.
Olen käynyt Ilmestyskirjan seminaarin alusta loppuun ja tutkin kaikki vihkot raamtun kanssa hyvin huolella ennenkuin täytin, minun pitää sanoa että niissä ei ollut mitään mikä olisi poikennut raamatusta, mutta se henkilö joka haluaa poistaa sapatin omalla järjellään sillä on vaikeuksia juuri tämän 10 numeroisen vihkon kanssa, mutta uskoin siinäkin enempi raamattua kuin omaa tyhmää järkeäni, koska minun mielestä monikin tie on oikea, mutta lopulta se on kuoleman tie, enkä tahdo kulkea oman järkeni tietä, on paljon viisaampaa kulkea sitä tietä jonka Herrani on kulkenut ja Hän ohjaa lastaan myös sille tielle jos vain me annamme elämämme täydellisesti Hänen johtoonsa. - hei__.
Unohditko kirjautua vai liikkuuko täällä paljon aamuvirkkuja.
- lue ensin
opinkohta pyhäköstä ennen kuin taas osoitat tietämättömyytesi koko asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651