Joskus on tullut mieleeni että voisin ihan huvikseen kokeilla kerjääjän roolia.
Ei muuta kuin tuulipuku päälle, nokea naamaan ja
katukäytävälle istumaan käsi ojossa. Ai niin, tietysti minun pitäisi asettaa kyltti viereeni ja siinä lukisi: "I am MarttyyriMallari-TTt and i need some cash, please
help me!" Teksti olisi englanniksi sitä varten, että tunnettu tosiasiahan on ettei suomalaiset auta toisiaan vapaaehtoisesti.
"Saamani rahat lahjottaisin lyhentämättömänä Suomen Kommunistiselle Puolueelle"
MarttyyriMallari-TTt
ONKO KADULLA KERJÄÄMINEN LAITONTA
3
385
Vastaukset
- Tunttari
...joku kirjoitti, että köyhyys ei ole Suomessa rikos.
- rane fanclub
Kannattajakunnan romahduksen myötä Iiromikesin pitää lähteä kerjäämään ja jakamaan pottia... Romanialaisten mannejen kanssa voi voi surkeutta!
Me "usanistit" otetaan osaa "Marttyyri" Erkki Suden (iiro) surkeaan tilaan! - liiketoimintaa?
Jos on, niin siihen tarvitaan lupa ja sen harjoittamisen yleisellä kulkuväylällä vielä ERIKOISLUPA. Kukapa kadun _OMISTAJA_ haluaa paskaa kaduilleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070