Saadaan ainakin verta kentälle.
Vastaukset 6
- numero28
alkaako pasilla maaliverkko heiluun kun palaa takaisin hpkoohon...toivotaan
- maaliruisku
Onhan se heilunutkin. Viime kauden tehot olivat 1 0 ja tällä kaudella Pasin tehot ovat 0 1. Hän on pelannut noin 30 peliä.
Joten huippuvahvistuksen saimme. - mmjklms
maaliruisku kirjoitti:
Onhan se heilunutkin. Viime kauden tehot olivat 1 0 ja tällä kaudella Pasin tehot ovat 0 1. Hän on pelannut noin 30 peliä.
Joten huippuvahvistuksen saimme.Loistava pelaaja..aliarvostettu
- Tero.
mmjklms kirjoitti:
Loistava pelaaja..aliarvostettu
Nielikäinen loistava..? Joko olet itse Pasi, hänen sukulainen tai sit et ole ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Niin vähän löytyy nimittäin perusteita äskeiseen väittämääsi :)
- HPK.
Tero. kirjoitti:
Nielikäinen loistava..? Joko olet itse Pasi, hänen sukulainen tai sit et ole ihan täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Niin vähän löytyy nimittäin perusteita äskeiseen väittämääsi :)
Viime kaudella 1 0 ja neljä kertaa turpaan. tietty muutama selkäänajo ja suihkuunlento. Siinä tämän loistovahvistuksemme saldo..
- Juha82
osaa pelata hyvin hyökkäyksessä.
Jotain potskua löytyy hyökkäyspeliin.
Pitkälti kiinni Pasin kohdalla itseluottamuksesta kait?
Jos saa peliaikaa niin mahiksia hieman parempiin pistesaldoihin ja onhan se aina roolistakin kiinni.
Nopea luistimilla, joskaan ei hyvä maalintekijä.
Mutta saa aikaan tilanteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489