www.inttikaverit.com
Kyseisen sivuston tarkoitus on että sinne rekisteröityneet voivat löytää sieltä vanhoja inttituttuja. Kaikki rekisteröityneet voivat siis lisätä itsensä omaan yksikköönsä josta tutut sitten löytävät sinut. Ongelmana vain on ettei kaikki vielä tiedä kyseisestä sivustosta joten ei sieltä myöskään ole mahdollista löytää kaikkia vanhoja inttikavereita.
Siispä toiveeni on että kaikki käyvät lisäämässä tietonsa tuonne ja levittävät sanaa kaikille intin käyneille kavereilleen ja myös keskustelupalstoille voi kertoa ja ircissä myös.
kiitän kaikkia jotka auttavat saamaan lisää porukkaa tuonne !
inttikaverit.com
9
7180
Vastaukset
- Seppo silvo ilmari
Vielläkö löytyy 1978-79 Niinisalossa 3-ssa ja 6 ssa patterissa palvelleita äijijä hengissä.
"Siispä toiveeni on että kaikki käyvät lisäämässä tietonsa tuonne ja levittävät sanaa kaikille intin käyneille kavereilleen..."
Ketkä kaikki?- vai mitä
Parempi nimi olisi homokaverit.net
- lare 4
Hei, Uiko näissä vesissä Parolannummella 1/63 tai Haminassa 8-10.1963 palvelleita kamuja? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia, kun iski nostalgiapläjäys.
[email protected] - L.R.
Pystyyn kuollut sivusto, ihan niin kuin Koulukaverit.comkin. Samalta tekijältä kumpikin. Rahat on kupattu ja sehän riittää.
- gthrtehrth
Eipä niitä urpoja tee mieli tavata tai edes pitää yhteyttä.
- pete56
ddgwgg
- loutre
Mie oon sivaripelle.
- Anonyymi
Upinniemessä 1973 tukikomppania krh joukkue
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255643Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891968Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28941
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844- 75840
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724