Eli uudella kaudella kisaa käyvät 4 hengen joukkueet, jotka koostuvat perheenjäsenistä. Ja tällä kaudella pysytään Pohjois-Amerikassa. Mitä mieltä olette?
Amazing Race taas sunnuntaina
9
1195
Vastaukset
- ...........
On kuulema fanien mielestä huonoin Amazing Race kausi mitä on koskaan tehty. Sarjan tuottajat ovat luvanneet, ettei sarjasta tulevaisuudessa enään nähdä tälläisiä perheversioita.
- Team Guido
No eihän sitä voi pentuja raahata ympäri maailmaa. Ja jos tuohon ohjelmaan on valittu keskivertojenkkejä perheineen niin eipä paljon olisi lapsilla hurraamista. Kun sehän on jo nähty ja todettu ettei kielitaito tai alkeellisimmat käytöstavatkaan ole osalla kisaajista hallussa. Siinäpä sitten esittävät maailmanomistajia omassa maassaan.
Taitaa jäädä katsomatta tämä kausi. - roitepruy849674w89bmoi
Milloi alkaa se kausi mis vierail suomes?
- k233
Suomeen kilpailu tulee kymmenennellä tuotantokaudella. Esitysajankohtaa Suomessa voi vain arvailla. Jos maikkari jatkaa sarjan näyttämistä nykyisellä tahdilla, luulisin, että keväällä 2009. Yhdysvalloissahan tämä Suomi-jakso näytettiin jo marraskuussa 2006. Tietysti YouTubesta Suomi-hetket voi tiirailla jo etukäteen.
Mitä tähän Family Edition -kauteen tulee, onhan se ihan selvää, ettei esimerkiksi suuria kamppailuja tulla näkemään, perheiden sisäistä riitelyä sitäkin enemmän. Vaikuttaa vähän leikkikilpailulta, kun kisataan vain Yhdysvalloissa. Tuntuukin, että tämä oli tällainen jäähdyttelykausi, jonka aikana tuotantotiimillä oli mahdollisuus vetää henkeä. Maikkari olisi voinut hypätä tämän kauden yli. - jaksosta
k233 kirjoitti:
Suomeen kilpailu tulee kymmenennellä tuotantokaudella. Esitysajankohtaa Suomessa voi vain arvailla. Jos maikkari jatkaa sarjan näyttämistä nykyisellä tahdilla, luulisin, että keväällä 2009. Yhdysvalloissahan tämä Suomi-jakso näytettiin jo marraskuussa 2006. Tietysti YouTubesta Suomi-hetket voi tiirailla jo etukäteen.
Mitä tähän Family Edition -kauteen tulee, onhan se ihan selvää, ettei esimerkiksi suuria kamppailuja tulla näkemään, perheiden sisäistä riitelyä sitäkin enemmän. Vaikuttaa vähän leikkikilpailulta, kun kisataan vain Yhdysvalloissa. Tuntuukin, että tämä oli tällainen jäähdyttelykausi, jonka aikana tuotantotiimillä oli mahdollisuus vetää henkeä. Maikkari olisi voinut hypätä tämän kauden yli.Itse olen löytänyt kyseisestä paikasta vain yhden kohdan kyseisestä jaksosta. Siinä ollaan Stadionin tornissa ja lopussa joku pari lukee "etappi jatkuu" tai jotain vastaavaa kortin. Löytyyhän sieltä noita pätkiä, jos ei halua latailla.
Suomessa kuvattiin kesäkuussa 2006. Muistaakseni 16.6.2006. Silloin oli kaunis ja lämmin päivä. Tuosta oli aikoinaan tälläkin sivustolla keskusteluja. Moni sanoi nähneensä kuvauksia. - buumanni
jaksosta kirjoitti:
Itse olen löytänyt kyseisestä paikasta vain yhden kohdan kyseisestä jaksosta. Siinä ollaan Stadionin tornissa ja lopussa joku pari lukee "etappi jatkuu" tai jotain vastaavaa kortin. Löytyyhän sieltä noita pätkiä, jos ei halua latailla.
Suomessa kuvattiin kesäkuussa 2006. Muistaakseni 16.6.2006. Silloin oli kaunis ja lämmin päivä. Tuosta oli aikoinaan tälläkin sivustolla keskusteluja. Moni sanoi nähneensä kuvauksia.Onhan siellä se kun ne juoksee Suomeen tultua Kappeliin nettiä lukemaan (hki) ja ohjeita saamaan. Sieltä asemalle ja junalla oliko se nyt Tampereelle ja sitten Turkuun josta uusilla Mersuilla Lohjalle ja Tytyrin kaivokseen ja sitten taas mersu kohti Helsinkiä ja Stadionia. Sitten lujaa kentälle ja Kiovaan. Kokonaisina toimintoina niitä voi Tubesta katsella.
- jo alun perusteella
Jo alun perusteella voi sanoa, että tämä perheversio AR:stä on surkeaa viihdettä. Tuntuu melkein eri ohjelmalta. Pitkäveteistä. Tuli mieleen sellainenkin ajatus, että tällainen olisi suomalaisten tekemä Amazing Race.
- tämäkausi
Lopetin jo kauden katsomisen. Aivan naurettavaa touhua, lapsiperheet pyörivät Jenkeissä koko kauden pientä rajojen ulkopuolella tapahtuvaa pyörähdystä lukuun ottamatta. Quebec, Panama ja Costa Rica, siinä ulkomaat.
Ja kaikki Jenkkilän kliseet on otettu heti alusta asti mukaan, on lipun taittelua ja historiallisia hahmoja ja sisällissotaa, kaikki juuri samassa kliseisessä paketissa kuin kaikissa muissakin yhteyksissä.
Onneton kausi. - amazing amazing
tämäkausi kirjoitti:
Lopetin jo kauden katsomisen. Aivan naurettavaa touhua, lapsiperheet pyörivät Jenkeissä koko kauden pientä rajojen ulkopuolella tapahtuvaa pyörähdystä lukuun ottamatta. Quebec, Panama ja Costa Rica, siinä ulkomaat.
Ja kaikki Jenkkilän kliseet on otettu heti alusta asti mukaan, on lipun taittelua ja historiallisia hahmoja ja sisällissotaa, kaikki juuri samassa kliseisessä paketissa kuin kaikissa muissakin yhteyksissä.
Onneton kausi.Vaikka huono kausi, siitä huolimatta ainoa tosi-tv:tä edustava ohjelma mitä minä viitsin katsoa. Jaa, tulihan tiirattua Flavor Flavin naisenvalkkausohjelmat. Siinä pieni räppäri, jolla kuitenkin tuntuu kaikesta kohkaamisesta huolimatta olevan kuitenkin harvinaisen paljon vielä järkeä päässä. Symppis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091