Yöbussit?

cityboi

Kuinka ruuhkaisia ja rauhattomia keskustasta perjantai- ja lauantai-öisin klo 2-4 aikoihin lähtevät yöbussit ovat? Uskaltaako normaali ihminen niissä matkustaa baari-illan jälkeen kotiin?

7

840

Vastaukset

• oliko 3N vai 5N yks normaali ihminen. Ei oo näkyny sen jälkeen.

• rauhattomia, mutta kyllä mä ainakin olen uskaltanut matkustaa kotiin yöbussilla ; )

• Kyllä niillä ihan uskaltaa mennä, vaikka osa tietty onkin aika törttöjä kännissä. Yleensä ne on aika täynnä, mutta jos ennen valomerkkiä hipsit pysäkille, pitäs päästä istumaan.

• riidanhaastajia.

• Nois yö -busseissa on vain yks paha vika, siissä haisee kaikki aromaattiset ja eritteelliset armit. VIeressä saattaa olla muutama paskalta haiseva sammunut henkiolö. Itte jos olen tohon ajankohtaan stadissa, meen kyllä taxila himaan. Nostan niille bissukuiskeille hattua, kun viitsivät surkeella palkalle ajella lokakyytiä pitkin stadia. Homma tulis kuntoon, JOS kyytiin ei otettas kun ns. selviä henkilöitä ja känniset saisivat kieriä omassa pahassaolossaan kotiin.

• Ei mitään huolta, jos jotkut nyt torkkuilee aamuyöllä väsyneinä niin paskaaks siitä...itte en ainakaan oo niin hullu, et maksaisin taksilla kotiinmenosta 20 euroa, kun bussilla pääsee muutamalla eurolla.

Ei mitään pelättävää.

• vuosikausia matkaillut kirjoitti:

Ei mitään huolta, jos jotkut nyt torkkuilee aamuyöllä väsyneinä niin paskaaks siitä...itte en ainakaan oo niin hullu, et maksaisin taksilla kotiinmenosta 20 euroa, kun bussilla pääsee muutamalla eurolla.

Ei mitään pelättävää.

joo ihan helposti noilla voi matkustaa

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poker Run kolari

Ei mennyt aivan putkeen! Joku loukkaantui vakavasti ja taphtuma keskeytetty. Videolta näkyy ensin yksi vene ajaa melko hiljaa kovalla melulla ja vesis
      Yleistä veneilystä
      169
      3218