Maksutonta seksiä?

Sinkku mies

Jotkut ovat sitä mieltä että seksistä ei saisi maksaa tai pyytää maksua. Mutta sanokaahan mistä sitä ilmaista seksiä sitten saa? Lähes poikkeuksetta kun yrittää iskeä naisen, niin yksi ensimmäisiä kysymyksiä on: "mitä teet työksesi, millainen auto sinulla on, onko sinulla omistuskämppä...." tai vastaavasti: "olen yksinhuoltaja ja poikani/tyttäreni tarvitsisi rahaa autokouluun, opiskeluun, ulkomaan matkaan... jne. Eli suomeksi "varakas herrasmies saa..."

Vaan sanoppa että olet työtön ja varaton, niin ei tipu, miksiköhän?

42

3809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yskän...

      Terv. Sinkkukollega.

    • Äimän käki

      Kaikesta hurskastelusta huolimatta: Ilmaisia panoja ei ole.
      Naiset eivät köyhään mieheen koske pitkällä tikullakaan, koska he laskevat aina panoilleen hyötykertoimen.
      Jos mies on tarpeeksi varakas hän saa aina, ikään tai ulkonäköön katsomatta...

      • vertaillaanpa

        Jos käännyt baaritiskillä lähimmän naisen puoleen
        tyylillä:"Panettaa.Lähetäänks meille vai teille?"
        vastaus on selvä siltä istumalta.
        Muutapa omaa tyyliä! Ole kohtelias,huomaavainen,
        lempeä,hellä.Jokainen etsii sisimmässään hyväksyntää ja rakkautta,sinäkin! Älä siis tee
        aloitetta naiminen mielessä.


      • merkonooomi
        vertaillaanpa kirjoitti:

        Jos käännyt baaritiskillä lähimmän naisen puoleen
        tyylillä:"Panettaa.Lähetäänks meille vai teille?"
        vastaus on selvä siltä istumalta.
        Muutapa omaa tyyliä! Ole kohtelias,huomaavainen,
        lempeä,hellä.Jokainen etsii sisimmässään hyväksyntää ja rakkautta,sinäkin! Älä siis tee
        aloitetta naiminen mielessä.

        Ehkä miehen on syytä olla myos hieman öykkäri ja agressiivinen. Agressiivinen mies herättää naisessa turvallisuuden tunnetta. Nainen kokee, että mies on valmis vaikka tappelemaan hänen puolestaan. Usein mies kuitenkin tyytyy siihen että hän pieksee naistaan ja nainen on pettynyt.


      • ja usein saan pillua:
        vertaillaanpa kirjoitti:

        Jos käännyt baaritiskillä lähimmän naisen puoleen
        tyylillä:"Panettaa.Lähetäänks meille vai teille?"
        vastaus on selvä siltä istumalta.
        Muutapa omaa tyyliä! Ole kohtelias,huomaavainen,
        lempeä,hellä.Jokainen etsii sisimmässään hyväksyntää ja rakkautta,sinäkin! Älä siis tee
        aloitetta naiminen mielessä.

        En kiertele enkä kaartele, olen kysynyt typyiltä niin tansseissa kuin baareissa ja jopa töissä suoraan että haluttaisiko söpöläistä nussiminen. Useimmat suuttuvat, mutta paljon on niitä jotka alkuun tuijottavat suu auki, mutta sitten uteliaisuus ja ehken viehätysvoimani voittaa, ja vastaus voi olla hyökkäys tai myöntö tyyliin mikäs siinä, ja sitten mennään. Olen pannut naisia rapuissa, vessoissa, hississäkin, junassa ja tietty kodeissa, kesällä usein jossain sivukadulla, pusikoissa jne. Arvioin että ainakin 1/10-osa suostuu reilusti kysymällä. Tämä on vain yksi tapa, mutta hyvä ja nopea tapa saada vittua. Käytän muitakin tapoja, kierrän, kaarran, maksan joillain vastapalveluilla tai suoraan rahalla, mutta ilmaiseksi saan parhaiten mutkattomasti pyytämällä. Ja se on reilua peliä molemmille. En ole mikään casanova, tavallinen mies vain, mutta eri naimakumppaneita on arvioltani pariinkymmeneen vuoteen ainakin tuhat tai enemmän. Joittenkin kanssa olen styylannut kauemmankin, mutta suurin osa on kertapanoja, niin ettei edes etunimiä ole tullut kysyttyä, ja onko se tarpeenkaan nussiessa.


      • naisille
        merkonooomi kirjoitti:

        Ehkä miehen on syytä olla myos hieman öykkäri ja agressiivinen. Agressiivinen mies herättää naisessa turvallisuuden tunnetta. Nainen kokee, että mies on valmis vaikka tappelemaan hänen puolestaan. Usein mies kuitenkin tyytyy siihen että hän pieksee naistaan ja nainen on pettynyt.

        No,eipä sitten ihme,ettei seuraa saakaan...


      • Anonyymi
        ja usein saan pillua: kirjoitti:

        En kiertele enkä kaartele, olen kysynyt typyiltä niin tansseissa kuin baareissa ja jopa töissä suoraan että haluttaisiko söpöläistä nussiminen. Useimmat suuttuvat, mutta paljon on niitä jotka alkuun tuijottavat suu auki, mutta sitten uteliaisuus ja ehken viehätysvoimani voittaa, ja vastaus voi olla hyökkäys tai myöntö tyyliin mikäs siinä, ja sitten mennään. Olen pannut naisia rapuissa, vessoissa, hississäkin, junassa ja tietty kodeissa, kesällä usein jossain sivukadulla, pusikoissa jne. Arvioin että ainakin 1/10-osa suostuu reilusti kysymällä. Tämä on vain yksi tapa, mutta hyvä ja nopea tapa saada vittua. Käytän muitakin tapoja, kierrän, kaarran, maksan joillain vastapalveluilla tai suoraan rahalla, mutta ilmaiseksi saan parhaiten mutkattomasti pyytämällä. Ja se on reilua peliä molemmille. En ole mikään casanova, tavallinen mies vain, mutta eri naimakumppaneita on arvioltani pariinkymmeneen vuoteen ainakin tuhat tai enemmän. Joittenkin kanssa olen styylannut kauemmankin, mutta suurin osa on kertapanoja, niin ettei edes etunimiä ole tullut kysyttyä, ja onko se tarpeenkaan nussiessa.

        Kerran oli netisdä juttu samanlaisesta kiinalais ukosta. Sen kysely kadulla oli:99 ei. 1 jaa ääni. Maassa maan tavalla. Matkailulle hyvä myynti valtti. Euroopan seksikeskus.


    • nautintoja, mutta ei seksiä

      Ilmaista seksiä ei todellakaan ole, mutta se että

      "Jotkut ovat sitä mieltä että seksistä ei saisi maksaa tai pyytää maksua."

      Jotenkin tuo ajatustapa että seksistä ei saisi maksaa ja se että jotkut ylpeilevät sillä ettei ole ikinä siitä maksanut on jotenkin kummallista

      Normaalisitihan ihmiset ovat valmiita maksamaan kaikkein eniten juuri niistä asioista, mistä he eniten nauttivat; unelmalomista, urheiluautoista, luksusasunnoista, hienoista viineistä, kokaiinista jne

      Miksi ihmeessä seksi olisi jotenkin eri asia?

      Monille ihmisille se on suurin nautinto ja siinä mielessä voisi kuvitella että juuri siitä he olisivat valmiita kaikkein eniten maksamaan

      • vaan sekäettä

        Maailman kaunein ja kantavin asia,rakkaus ei ole
        ostettavissa.Seksi kyllä on.Kehitysmaista tulee
        tänne "varakkaan" tai vauraamman näköisen miehen
        perässä naisia,jotka ehkä hallitsee seksin tekniikat,mutta rakkauteen sitten muka kasvetaan.
        Kuten eräs thai ilmaisi:rakkaus ei ole tärkeä.
        Minä taas sanon,että nimenomaan ja ainoastaan rakkaus on tärkeintä.


    • se käytös

      Köyhäkin saa olla,kunhan on siisti ja hyväkäytöksinen.Takuuvarmasti saa,kun huomioi toista kohteliaisuuksin.

    • olla ilo!

      Veit sanat suustani! Tosiaan, miksi naiset pihtaa tavaraansa? Jos käyttää asiallisesti vielä kumia niin ei tautivaaraakaan ole. Kyllä luulisi naisillekin olevan kivaa jakaa tavaraansa, saada aina itse uutta vehjettä ja miestä, saada uusia kokemuksia ja nautintoa. Jos olisin nainen, ja sinkku, kyllä jakaisin ja ottaisin!

      Ärsyttäviä tosiaan etenkin pk-seudun naiset; kysellään koulutusta, ulkomaanmatkojen määrää ja suuntaa, palkkaa, asuntoa (jo vuokralla asuminenkin keski-ikäisenä saa nyrpistelemään), autoa, kulttuuriharrastuksia jne. Ja ainoat jotka antaa astetta helpommin ovat alempituloiset yh-äipät, mutta hekin haluavat ripustautua ja vaatia vakavampaa suhdetta tai lapsensa tavaroiden maksajaa. Ja tietysti lähiökuppiloiden elähtäneet ja nukkavierut kapakkaliisat, joiden kanssa pelehtiminen ei ole kovinkaan nautinnollista jos ei itse ole spurgun asteella.

      • eivät sitoutumista

        Yhteiskunnan edut saattaisi lakata yllättäen juoksemasta,jos yksinhuoltajat toisivat aina
        kotiinsa vakavassa mielessä jokaisen karjun.
        Äiti ajattelee myös jo kerran isättömiksi jääneitä lapsiaan,ettei ala tutustuttaa kapakkatuttuja isäehdokkaina lapsilleen.


      • niinpä78

        Heh, no tuo on ollut tiedossa jo kauan että etelässä on enimmäkseen naispuolisia onnen onkijoita ja ikisinkkuja, jotka ovat katsoneet liian paljon telkkua, ja sitten kuvittelevat olevansa jotain sellaista mistä ovat todellisuudessa KAUKANA.
        Onneksi sielä on myös "normaaleja" ihmisiä mutta ottaa aikaa tutustua hyviin naisiin kun sitä roskaa on niin paljon pinnalla.


      • yhtään keskustelua!
        eivät sitoutumista kirjoitti:

        Yhteiskunnan edut saattaisi lakata yllättäen juoksemasta,jos yksinhuoltajat toisivat aina
        kotiinsa vakavassa mielessä jokaisen karjun.
        Äiti ajattelee myös jo kerran isättömiksi jääneitä lapsiaan,ettei ala tutustuttaa kapakkatuttuja isäehdokkaina lapsilleen.

        Mihin ei vedetä mukaan yh-äitejä.Minua miehenä alkaa vituttaan,että miksi helvetissä äitejä ei osata kunnioittaa! Kaikki tuntemani yh-äidit on fiksuja naisia eikä todellakaan mitään lutkia! Teille miehet jotka lepertelette näille naisille vain pillun takia toivon pelkkää pahaa.Itse olen huomannut,että on vaikea saada yh-äiti luottamaan.Eikä ihme,kun palstat on täynnä samaa paskaa! Haluaisin tutustua,elää,olla yhden yh-äidin kanssa taitaa mennä vuosia..mutta minä odotan ja kunnioitan!


      • löydät kyllä
        yhtään keskustelua! kirjoitti:

        Mihin ei vedetä mukaan yh-äitejä.Minua miehenä alkaa vituttaan,että miksi helvetissä äitejä ei osata kunnioittaa! Kaikki tuntemani yh-äidit on fiksuja naisia eikä todellakaan mitään lutkia! Teille miehet jotka lepertelette näille naisille vain pillun takia toivon pelkkää pahaa.Itse olen huomannut,että on vaikea saada yh-äiti luottamaan.Eikä ihme,kun palstat on täynnä samaa paskaa! Haluaisin tutustua,elää,olla yhden yh-äidin kanssa taitaa mennä vuosia..mutta minä odotan ja kunnioitan!

        Yksinhuoltajaäiti on arvokas ihminen.Hän se jaksaa
        hoitaa yksin niin kodin,perheen eli lapset,usein vanhenevia vanhempiaankin oman palkkatyönsä lisäksi.Sellainen nainen ansaitsee vain hyvän kumppanin.


      • Äimän käki
        löydät kyllä kirjoitti:

        Yksinhuoltajaäiti on arvokas ihminen.Hän se jaksaa
        hoitaa yksin niin kodin,perheen eli lapset,usein vanhenevia vanhempiaankin oman palkkatyönsä lisäksi.Sellainen nainen ansaitsee vain hyvän kumppanin.

        Mutta miksi hän on yh-äiti?
        Hyvä kysymys johon minä ainakin haluan saada vastauksen ennen lähempää tutustumista.
        Joskus syyn näkee varsin pian...
        Hyvän luota kukaan ei lähde pois.


      • mäkeen heti
        Äimän käki kirjoitti:

        Mutta miksi hän on yh-äiti?
        Hyvä kysymys johon minä ainakin haluan saada vastauksen ennen lähempää tutustumista.
        Joskus syyn näkee varsin pian...
        Hyvän luota kukaan ei lähde pois.

        Nykyisin on paljonkin yksinhuoltajia ja taitaa
        olla lisääntymäänpäin.Mutta parempihan se niinkin on,kun pitää huonoa miestä.


      • Äimän käki
        mäkeen heti kirjoitti:

        Nykyisin on paljonkin yksinhuoltajia ja taitaa
        olla lisääntymäänpäin.Mutta parempihan se niinkin on,kun pitää huonoa miestä.

        Huonoa naista.
        Yksinhuoltajat eivät ole niitä kaikkein halutuimpia kumppaneita...


      • yh-äitien puolesta!
        Äimän käki kirjoitti:

        Huonoa naista.
        Yksinhuoltajat eivät ole niitä kaikkein halutuimpia kumppaneita...

        Yleensä jos parisuhde ajautuu eroon siinä on KAKSI syyllistä tai vain,että tunteet laimistuu ja tosiaan miettikää vähän kuinka paljon tässä maailmassa on holisteja ja väkivaltaisia miehiä! Vain tyhmä nainen sellaisen pitäisi ja lapsetkin siinä samalla kärsisi.Järkevä nainen ottaa eron ja pitää niistä kalleimmistaan eli lapsistaan huolta! Siinä nainen jota minä kunnioitan!


      • eri syistä
        Äimän käki kirjoitti:

        Huonoa naista.
        Yksinhuoltajat eivät ole niitä kaikkein halutuimpia kumppaneita...

        Monessakin tarinassa on saattanut olla äiti,isä,2 lasta,tiilitalo ja koira.Sitten tulee iskän pikkujoulut tai thaihuoraamo kotimatkalla...


      • kallein aarre
        yh-äitien puolesta! kirjoitti:

        Yleensä jos parisuhde ajautuu eroon siinä on KAKSI syyllistä tai vain,että tunteet laimistuu ja tosiaan miettikää vähän kuinka paljon tässä maailmassa on holisteja ja väkivaltaisia miehiä! Vain tyhmä nainen sellaisen pitäisi ja lapsetkin siinä samalla kärsisi.Järkevä nainen ottaa eron ja pitää niistä kalleimmistaan eli lapsistaan huolta! Siinä nainen jota minä kunnioitan!

        Myös minä kunnioitan ja autan aina sellaisia
        yh-äitejä,jotka apua tarvitsee esim.valikoiduin joululahjoin ja merkkipäivälahjoin sekä yhteisin
        retkin tai tapaamisin.Lapset on tulevaisuus.


      • Äimän käki
        eri syistä kirjoitti:

        Monessakin tarinassa on saattanut olla äiti,isä,2 lasta,tiilitalo ja koira.Sitten tulee iskän pikkujoulut tai thaihuoraamo kotimatkalla...

        Miestä voidaan syyttää aviorikokseta vaikka hän ei olisi sitä tehnytkään.
        Avioeroilla rahastaminen on naisten yleisin liiketoimi.Avioehto onkin liiton tärkein paperi.
        Uudessa avioliittolaissa avioehto on automaattisesti voimassa jollei sitä erikseen poisteta.
        Paras ratkaisu onkin lapseton avosuhde, jolloin rahastusta yrittävä naikkonen voidaan yksinkertaisesti monottaa pihalle.


      • pihalle
        Äimän käki kirjoitti:

        Miestä voidaan syyttää aviorikokseta vaikka hän ei olisi sitä tehnytkään.
        Avioeroilla rahastaminen on naisten yleisin liiketoimi.Avioehto onkin liiton tärkein paperi.
        Uudessa avioliittolaissa avioehto on automaattisesti voimassa jollei sitä erikseen poisteta.
        Paras ratkaisu onkin lapseton avosuhde, jolloin rahastusta yrittävä naikkonen voidaan yksinkertaisesti monottaa pihalle.

        Monikaan nainen ei suostu turvattomaan avomalliisi lasten jälkeen.Ja omaisuus,joka hankitaan yhdessä on luonnollisesti yhteistä,oli avioehto tai ei.
        Naiselle merkkaa erittäin paljon se,että mieheen
        voi luottaa ja rakastaa.Kun mies pettää,kyllä
        se myös ensin lentää!


      • Äimän käki
        pihalle kirjoitti:

        Monikaan nainen ei suostu turvattomaan avomalliisi lasten jälkeen.Ja omaisuus,joka hankitaan yhdessä on luonnollisesti yhteistä,oli avioehto tai ei.
        Naiselle merkkaa erittäin paljon se,että mieheen
        voi luottaa ja rakastaa.Kun mies pettää,kyllä
        se myös ensin lentää!

        Ei lapsia, eikä yhteistä omaisuutta.
        Kumpikin hankkikoon omaisuutensa omilla tuloillaan.
        Avoliittolainen lähtee rahastamatta miehen asunnosta jos käsketään.


      • jokainen voi päätellä
        pihalle kirjoitti:

        Monikaan nainen ei suostu turvattomaan avomalliisi lasten jälkeen.Ja omaisuus,joka hankitaan yhdessä on luonnollisesti yhteistä,oli avioehto tai ei.
        Naiselle merkkaa erittäin paljon se,että mieheen
        voi luottaa ja rakastaa.Kun mies pettää,kyllä
        se myös ensin lentää!

        Jos Kimi olisi rekkakuski olisikohan Jenni hänen vierellään? Miksikään rikkailla jääkiekkolijoilla on yleensä entiset missit puolisoinaan.Rumasti sanottu mutta onkohan valtaosa naisista jossainmuodossa huoria.


      • vitunkäki
        Äimän käki kirjoitti:

        Ei lapsia, eikä yhteistä omaisuutta.
        Kumpikin hankkikoon omaisuutensa omilla tuloillaan.
        Avoliittolainen lähtee rahastamatta miehen asunnosta jos käsketään.

        Äijäthän ne niin herkästi tuppautuu täyshoitoon
        naisten luokse.


      • tottakai näin on
        jokainen voi päätellä kirjoitti:

        Jos Kimi olisi rekkakuski olisikohan Jenni hänen vierellään? Miksikään rikkailla jääkiekkolijoilla on yleensä entiset missit puolisoinaan.Rumasti sanottu mutta onkohan valtaosa naisista jossainmuodossa huoria.

        AkuAnkkoja on kuitenkin suurin osa äijistä.


      • siis...
        tottakai näin on kirjoitti:

        AkuAnkkoja on kuitenkin suurin osa äijistä.

        että nainen antaa sille jolla on varaa maksaa eniten.


      • kunnon kaupat
        siis... kirjoitti:

        että nainen antaa sille jolla on varaa maksaa eniten.

        Kaunis ja fiksu tyttö,ei siis mikään halpa joka pojan huora,kalastaa kyllä parhaimmat naimakaupat.Huora saa murusia rikkaiden pöydiltä,jos saa mitään.Huorapukit pitää hoitonsa just ja just hengissä ja kolmenkympin jälkeen
        alkoi taattu alamäki.Että silleen.


      • Anonyymi

        Säästä vaikka fatta rahoista pari hunttii ja osta jonkinlainen hyvin istuva puku ja kengät. Sen jälkeen oo pari viikkoo selvinpäin, käy vaikka fattan lipulla uimassa ja saunassa joka päivä. Lopeta sätkän kääriminen ja yritä pestä se ruskea terva sormistas.. käy parturissa, yritä päästä uuno lookista eroon, syö salaattia. Ennennkuin tämän jälkeen lähdet liikenteeseen, ajattele lähdetkö dokaamaan, vai kenties tutustumaan johonkin kivaan neitokaiseen! Lycca till!


      • Anonyymi
        eri syistä kirjoitti:

        Monessakin tarinassa on saattanut olla äiti,isä,2 lasta,tiilitalo ja koira.Sitten tulee iskän pikkujoulut tai thaihuoraamo kotimatkalla...

        Eniten koirasta tulee riitaa, kissasta harvoin. Lapsista ei koskaan.


    • se@siellä

      Niin voihan sitä kuvitella että rahalla saa kaikkea mutta ei se niin mene. Oma ulkonäkö ja käytös on sellaisia asioita että niihin jos ei kiinnitä huomiota, niin ei kannata odottaa paljoa. Sitten viimeiseksi, practice makes perfect.

      • Anonyymi

        Rahalla ei saa kaikkea, mutta sillä saa sitä mitä ei millään muulla saa: Yksityisyyttä, kukaan ei hypi silmille , silloin kun sä käyt pellon reunaa, ilman paitaa!


    • Remotti Unto

      Olen viimeiset 5-6 vuotta hoitanut homman tekemällä kulloisellekin "tyttöystävälle" pikku remontteja. Milloin tapetoin, milloin laitan lattioita yms. Sitten "tyttöystävä" on on antavinaan ilmaiseksi ja minä olen niin kuin en perisi palkkaa. Yleensä suhde päätyy kun remontista on kulunut kuukauden päivät.
      Samalla tulee vaihtelua eikä jää kummalekaan paha mieli. Se remontti taito ja halukkuus tulee kyllä tehdä selväksi aika pian tutustumisesta. 15-60 min maksimi. Onko kellään remotti tarpeita?

      • mainiota kerrassaan

        Ainahan sitä jotakin pientä puuhaa löytyy...


      • Remotti Unto
        mainiota kerrassaan kirjoitti:

        Ainahan sitä jotakin pientä puuhaa löytyy...

        Tämä alkaa kyllä hipoa jo noita lain rajoja. Voisit joutua syytteeseen parituksesta. Joten eiköhän unohdeta koko asia.


      • ihan selvästi
        Remotti Unto kirjoitti:

        Tämä alkaa kyllä hipoa jo noita lain rajoja. Voisit joutua syytteeseen parituksesta. Joten eiköhän unohdeta koko asia.

        Sinkuilla on aikaa korjailla talot,mökit,ulkorakennukset ja muijatkin.


      • Anonyymi

        Eduskuntatalon korjaus remontti. Kysele sieltä etuuksia!


    • Anonyymi

      Näitä mumle

    • Anonyymi

      Ennemmin suomesta saa valtiolta veturin, kuin normaalin seksihaluisen naisen.

      • Anonyymi

        Eipä valtio naisia jakele ei, edes epänormaaleja.


    • Anonyymi

      Totean vaan että, helvetin nynnyt imekää vaan sormianne, siis ilmaisia aterioita ei ole, eikä tarjota missään. Siis kukaan nainen rva, ei ole velvollinen kiitoksella antamaa plvelemaa, ketää nynnyjä kusipää hinttari ukkoja ääliöitä.
      Sen totean tänä päivänä ovat rehdit, keikka matka työmiehet viksuja tosimiehiä, ovat hyvin pärjääviä hyvin hankkivia miehiä. Nämä Miehet eivät vehtaa ovat miehiä jotka tarvii naista rva,
      maksavat siitä hyvin, tarjoovat itse raahaa että saavat naista rva. Hyvinkin yleinen hinta on, vierailla työmaalla 2/ 3 keikka työmiehe parakilla tai asuntoautolla, tai miehet käy kotona, saamassa helpotusta naise rva puutteeseen
      3/4 h, tästä saa hyvinkin noin 700€ 800 €
      Ilman mitään kitinöitä, ja jokaisella hyvä mielen tunne on saanut sitä mitä haetaan. Niin miehet, kuin nainen rva.
      Hyvää kesä jatkoa vain oikeille tosi miehille.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe