MYLLYTYS, sinä joka osaat homman, vastaa

kohta myllyttää :D

eli menen muutaman pvn päästä autoliikkeeseen fiksailee, pesemään, vahaamaan, jne jne autoja. ainoa homma mitä en ole tehny on myllyttäminen ammattilaisvehkeillä. mitä pitäisi tietää ennen kuin tarttuu koneeseen? tärkeimmät asiat? Homma opetetaan kyllä mutta haluun valmistautua jo nyt koska kohta on näytön paikka.

6

1912

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoista opi.
      Nöyryyttä vain, kone käteen ja kiilloittamaan.
      Opettele tuntemaan kiilloitustahnat, hiovat vahat eli gleanerit ja vahat. Yksi jonka voisi sanoa, niin varo vähän kulmia koneella kiilloittaessa, ettei mene puhki.

• miten homma

tehdään, opettele. Mutta älä toisten autoihin. Meinaatko saada siitä vielä palkkaa, autojen pilaamisesta meinaan. Kerro ihmeessä firman nimi muillekin että tietäävät varoa menemästä. Kuulostat avuttomalta peruskoulupelleltä. Kuinka ilkeät edes yrittää tehdä jotain sellaista mistä sinulla ei ole aavistustakaan. Saatat käydä firmalle vielä kalliiksi.

• höpö...

Kyllä työnantaja opastaa ja työ tekijänsä neuvoo.
        Sen oppii nopeesti mutta kyllä se homma työstä käy.
        Palkka sittä kuuluu saada ja ihan normaali ei mitään kela 8e/pv.
        Ei muuta kun töihin vaan,ei ne ole kun peltilehmiä ne autot.

• ihan

olen oppimaan menossa :DD, että älä huoli, ei siellä kenenkään autoja pilata. en ole peruskoulupelle. olen pitkälti yli 20 vuotias käsi ja taideteollisen käynyt muija. enkä ole autojen kanssa todellakaan ensimmäistä kertaa tekemisissä. repesin kyllä viestillesi, kiitos vain :).

• Tosiäijjä
        ihan kirjoitti:

olen oppimaan menossa :DD, että älä huoli, ei siellä kenenkään autoja pilata. en ole peruskoulupelle. olen pitkälti yli 20 vuotias käsi ja taideteollisen käynyt muija. enkä ole autojen kanssa todellakaan ensimmäistä kertaa tekemisissä. repesin kyllä viestillesi, kiitos vain :).

pysy keittiössä ja hoida räkäisiä kersojasi.

• Professionaali

Karvalaikalla vai vaahtomuovilaikalla. Itse käytän karvalaikkaa.
      1.Ainetta 2x n.kynnenkokoinen läntti eripuolelle laikkaa.
      2.Levitä pienimmällä kierros nopeudella pintaan, tuo määrä riittää n.puoli konepeltiä.
      3.Nosta kierroksia paripykälää ja vedä ristiin. Aina kannattaa myllätä mahdollisimman puhtaaksi hionta-aineesta. On helpompi vahata. Kierrokset tuo kiillon.
      Mutta kannattaa aloittaa pienillä kierroksilla jos jännittää.

Jokainen tekee omalla tavallaan kuten varmasti siellä tulevassasi työpaikassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1682
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      212
      1093
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      776
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      256
      596
    5. 31
      530
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      514
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      200
      503
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      446
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      433
    Aihe