Kuinka kauan menee että tapiolasta laitettu raha näkyy osuuspankin tilillä? Raha laitettu tilille justiinsa äskön ja lupasin yhden paketin postittaa sitten ku raha näkyy ja joskus ens viikolla piti paketin hänelle tulla.
Auttakaa !!! KUINKA KAUAN KESTÄÄ TÄMÄ JUTTU?
Kuinka kauan menee että raha näkyy
14
8984
Vastaukset
- mutta ainakin
mulla on siirtynyt S-pankin ja Sammon välillä päivässä tai parissa, eli jos laittaa esmes maanantaina niin tiistaina se jo hyvässä lykyssä näkyy toisen pankin tilillä.
Mutta mitään 100% varmaa ei tuon perusteella voi taata kumminkaan. Noissa postitushommissa kannattaa aina sanoa ostajalle että pankista toiseen rahan liikkuessa on aina pientä viivettä. Joskus pankit jopa tahallaan makuuttaa rahaa niin ettei se näy enää maksajan muttei moneen päivään vielä saajankaan tilillä, saavat sillai ilmaista voittoa (kai ne sijoittaa noita meidän rahoja jotenkin ja saavat korkotuottoa ja siks ne jää makaan pankkien välille). - ......
Siirsin OP:sta Tapiolaan rahaa ja seuraavana päivänä näkyi olevan Tapiolan tilillä.
- 125.
minulla on yön jälkeen näkynyt,
kun olen laittanut pankin aukioloaikana edellisenä päivänä.
aina on ollut seuravana päivänä.
"kaikkien muiden pankkien välillä siirtelen, Tapiolaan en ole vielä hurahtanut,
mut on se aivan hyvä" - Pankkialalla
Kun laittaa pankin aukiolo aikana toiseen pankkiin, siirto kestää 2 vuorokautta. Eli jos ke klo 15 laitat esim. nordeaan niin perjantaina klo 11 viimeistään näkyy. Joskus voi mennä nopeamminkin, mutta viimesitään tuo kaksi päivää menee ja sitten näkyy.
- pankkipäivänä,
siis. Tuurilla nopeammin. Onhan myös pikasiirto olemassa, eli varat siirtyvät heti, mutta siinä on palvelumaksu jotain 10 euron luokkaa.
- grrrr
Niinpä... Nimenomaan Nordeassa tuntuu olevan tosi hidas rahaliikenne, kestää vähintää 2 vrk, useimmiten 3 vrk. Otit sikäli vähän huonon esimerkin, että monien muiden pankkien välillä rahat kopsahtavat tilille 1-2 vrk kuluessa...
- sirjio
kuinka kauan menee nordean sisäinen tilisiirto?
- Varma Velallinen
sirjio kirjoitti:
kuinka kauan menee nordean sisäinen tilisiirto?
Jos sinulla on Nordeassa kaksi tiliä, ja niillä rahaa, siirto tapahtuu hetkessä, paitsi ei tietenkään määräaikaiselta tuottotililtä.
- Ihmettelen itsekkin
Ihmettelen tässä juuri, että miten nopeasti rahat tulee S-Pankkiin. Mun mielestä yleensä ilmeisesti lähettävä pankki panttaa rahoja päivän ja samoin vastaanottava.
Nyton tullut sekä Nordeasta, että Samposta maksut S-Tilille siten, että ne on olleet seuraavana päivänä perillä.
Normaali pankeilla menee tuo 2-3 päivää. (3 jos maksu on tehty pankin sulkeutumisajan jälkeen).
Onko kukaan muu kiinnittänyt samaan asiaan huomiota.
Oletin että suoritukset tulisivat hitaammin eri pankeista.- joissakin pitkä viive
Minun havaintojeni mukaan se riippuu pankista, kuinka nopeasti rahat liikkuvat. Kaikista hitain tuntuu olevan siirto Nordean tililtä Osuuspankkiin, siinä menee aina 2-3 päivää. Muiden pankkien välillä saattaa mennä jopa yhdessä vuorokaudessa, Nordean kanssa ei koskaan!
- Nordeaan vertasin
joissakin pitkä viive kirjoitti:
Minun havaintojeni mukaan se riippuu pankista, kuinka nopeasti rahat liikkuvat. Kaikista hitain tuntuu olevan siirto Nordean tililtä Osuuspankkiin, siinä menee aina 2-3 päivää. Muiden pankkien välillä saattaa mennä jopa yhdessä vuorokaudessa, Nordean kanssa ei koskaan!
Olin Nordean asiakas ennen kuin vaihdoin S-Pankkiin. Siksi ero tuntuikin mielestäni niin hämmästyttävältä.
Rahat tuli Sammosta ja OP:sta päivässä. Nordean kanssa olin aina tottunut odottamaan tuon 2 tai yleensä jopa 3 päivää. Kun huuto.net tms diilit tuli hoidettua illalla. - KOPSYP
joissakin pitkä viive kirjoitti:
"Kaikista hitain tuntuu olevan siirto Nordean tililtä Osuuspankkiin, siinä menee aina 2-3 päivää."
Mulla ei kestänyt kun päivän kun siirsin rahani oravapankista Osuuspankkiin.
- utelias9
jos joku sattuu pistämään pankin sulkemis ajan jälkeen rahaa tulemaan nordeasta
tai jostakin musta pankista ja seuraava päivä on viikon loppu näkyykö rahat (la)
ja jos ei näy niin mihin aikaan (ma) rahat tulevat näkyviin??
nordeasta>s-pankkiin!
tai mitenkä ihmiset sen haluavat kaikki muodot käyvät vastauksesta jatkoa miettien - 5+15
Jos olet maksanut maksun Nordean verkkopankissa perjantaina ennen kello 19.30:tä, maksu on perillä S-Pankissa maanantaina (todennäköisesti jo varhain aamulla).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713