Tuijotin huoneeni kattoa, ja huokaisin syvään. Talossa oli nykyään koko ajan hiljaista. Mia oli viikko sitten lähtenyt äitinsä mukaan kuultuaan isänsä kuolemasta. Mian äiti oli ollut erittäin shokissa silloin. Benin ja Jackin yhteys… Olin osannut jotain yhteyttä arvella heille, mutten olisi koskaan edes kuvitellut isä-poika – yhteyttä. Olihan heissä samaan näköä, mutta kuitenkin…
Huokaisin uudestaan ja päätin luopuvani Benistä. Olihan Ben ihana ja komea, mutta oli tullut selväksi, ettei hän halua tyttöystävää.
Kuulin kuinka joku koputti oveeni ja pyysin hänet sisään. Nate ilmestyi ovesta ja tuli sängylleni istumaan. ”Miten voit?” Nate kysyi ja ojensi kaakao-mukin. ”Ihan hyvin. Olen tässä miettinyt huoneen maalausta”, sanoin katsellen valkoisia seiniäni. ”Voin auttaa, kun aiot maalata”, Nate sanoi ja naurahti. ”Kaipaan vaihtelua. Minua on alkanut kyllästyttää tämä hiljaisuus. Ben on lukittautunut
huoneeseensa, kuten aina, Sue ja Leo eivät puhu minulle ja Mia on poissa”, totesin ja join loput kaakaot.
”Millo viimeksi kävit ulkona?” ”On siitä varmaan aikaa… Ennen muuttoani tänne kait…” ”Pitäisikö sun sitten mennä?” Nate kysyi iskien silmää. ”Juuh… ja huomenna ei ole edes töitä. Kiitti”, sanoin ja halasin Natea. ”Mitä vain neidin hyväksi”, Nate sanoi ja halasi takaisin. ”Halutako olla makutuomarina? En ole koskaan ollut hyvä valitsemaan vaatteita”, paljastin nauraen. Tiesin Naten hyväksyvän, ja pian kävimme vaatekaappiani lävitse ja viimein kaikkien sovitusten jälkeen löysimme sopivan asun.
Kävin pikaisesti suihkussa, jonka jälkeen Nate laittoi hiuksiani ja valitsimme yhdessä suppeasta meikkivarastostani hyvät meikit. Ja kaupan päälle Nate meikkasi minut upean näköiseksi. ”Olin meistä kahdesta se, joka oppi eka meikkaamaan. Arvaa oliko Sue vihainen minulle”, Nate paljasti samalla kun laittoi ripsiväriä.
Meillä oli tosi hauskaa, kun Nate yritti laittaa minut kuntoon, ja minä yritin pysyä paikoillani. Kun katsoin itseäni peilistä, näin heijastuksen siitä nuoremmasta Jenistä, joka bailaisi mielellään, se, jonka olin tukahduttanut aikoja sitten.
”Menehän sinäkin nyt pukemaan. Kello on pian jo yhdeksän”, totesin ja Nate oli hetken aikaa hämillään, kunnes katosi hetkeksi ja tuli pian takaisin laittautuneena. ”Et taida olla oikein täyshomo, kun noin nopeasti tulit takaisin”, vitsailin ja nauroimme yhdessä.
Menimme kellariin autotalliin ja laitoin valot päälle. ”Mulla kun ei oo autoa, niin käyn harvoin tääl… Mikä noist on sun autos?” Nate kysyi. Painoin autonavaimeni lukitusta ja punaisen Peugeot 206 Coupe Cabrioletiin syttyi valot.
”Et ole tosissas” Nate huudahti ja jäi tuijottamaan autoani. ”Olen minä. Loistava auto, kiitos isoäitini, jonka mielestä tarvitsin auton”, kerroin ja menin autoon. Käynnistin sen ja kuuntelin kuinka se kehräsi vähän aikaa. ”Tuletko?” kysyin ja avasin matkustajapuolen oven. Nate tuli autoon edelleen hämmästyneenä ja laittoi turvavyön kiinni. ”Hitto että sulla on makua.” ”Kiitti… Kävimme mummun kanssa varmaan kaikki autokaupat läpi, ennen kuin löysimme”, kerroin.
hetken päästä ajelimme pitkin kaupungin katuja ja kymmenen aikoihin saavuimme Klubin eteen. Annoin auton avaimen autonparkkeejalle ja lähdimme Naten kanssa sisälle. ”Pidän sunkin puolesta sitten silmäni auki”, Nate sanoi ja iski silmäänsä. ”Kiitti… Tänä iltana aion unohtaa Benin.. Mitä tavoitella jotain, mikä on liian kaukana”, totesin samalla kun menimme baarin puolelle.
”Älä nyt vain käänny, mutta sinua tarkkaillaan”, Nate kuiskasi viekkaasti hymyillen. ”Oletko varma, että minua, eikä sua?” ”Hei… Minä tunnistan heteron kyllä.. Täyshetero. Kunnon pahis kait”, Nate kuvaili miestä ja joi drinkkinsä. ”Okei…” sanoin ja nauroin. ”Anteeksi neiti. Tuo herra haluaa tarjota teille juoman”, baarimikko yllättäen sanoi ja osoitti miestä. ”Sama kuin äsken”, Nate kuiskasi. "Se on kyllä aika syötävän hyvän näköinen..." Nate jatkoi ja nauroi. En enää kestänyt vaan, katsoin ketä Nate tarkoitti tarkoitti. Mies oli kyllä komea. Tumman siniset silmät, vaalea tukka ja tatuointi kaulassa. Mies minun makuuni. Yllättäen mies vilkutti minulle ja vilkutin takaisin. Otin juomani ja nousin. ”Anteeksi Nate… pääsetkö kotiin ilman minua? Voi olla etten tule ennen huomista kotiin”, sanoin ja iskin silmääni. ”Mene vain, ja pidä hauskaa… Niin minäkin aion”, Nate totesi ja vilkutti ohitse kulkevalle miehelle joka hymyili Natelle. Naurahdin ja menin miehen luokse.
”Hei…” ”Hei vain sinulle kaunotar…” mies vastasi. Lähempänä katsottuna hän oli vielä komeampi mitä olin luullut. ”Olen Mikael” ”Jen”, esittäydyin ja istuin alas.
© Jef
___
sorry piti laittaa uusiksi kun huomasin pari kirjoitusvirhettä
Saman Katon Alla osa 9 Klubi-ilta.
2
184
Vastaukset
- =o)
Mutta siinä oli vieläkin pilkkuvirheitä =)
noita pilkkuvirheitä mulle tulee aina, etenkin kun oon tässä toisessa koneessa, missä ei ole kunnollinen Word-ohjelmaa... Omalla koneella on hyvä ohjelma, mutta siinä ei ole nettiä :D
mutt kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554285Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182841- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152083- 151523
- 1121426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038