Ahdas portti sulkeutuu, pidä kiirettä!

Ahdas portti sulkeutuu välittömästi, kun viimeinenkin J-lan valittu on tullut Yeshuan kautta sisälle pelastukseen.

Nooan arkki oli todellinen pelastuksen arkki, mutta samalla myös esikuva ahtaasta portista meille: Vain arkkiin menneet pelastuivat. Arkkiin voitiin mennä vain yhden oven kautta. Kun valitut olivat menneet sisälle, niin J-la sulki oven. Kaikki ulkopuolelle jääneet ihmiset hukkuivat!

Samoin Vapahtajamme Yeshua on meille ahdas portti: Vain uskomalla Häneen saamme syntimme anteeksi ja voiman tulla J-lan lapsiksi. Vain Hänen kauttaan meillä on pääsy Isä J-lan luo. Hän itse sanoi: (Joh.10:7-9)

"7. "Totisesti, totisesti minä sanon teille: MINÄ OLEN lammasten OVI.

8. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.

9. MINÄ OLEN OVI; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen..."

On aivan ilmeistä, että Yeshua tarkoittaa ahtaalla portilla itseään, sillä Hän on ainoa ovi ja ainoa tie Isä J-lan luo. Kaikenlaiset ihmistekoiset 'kidustus'-portit vievät ihan muuhun osoitteeseen kuin taivaan kotiin!

Riennä ahdistettu sielu rakkaan Vapahtajasi Yeshuan luo ja anna Hänen pestä pois syntisi ja johdattaa sinut rakkaan taivaallisen Isämme luo ennen kuin pelastuksen ahdas portti sulkeutuu edessäsi ikuisesti!

PS. Palailen foorumille iltasella...ZZZZZzzzzz

Siunausta Yeshuassa!

14

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ahdasta porttia" ihmisille kaupittelet joka ei ole edes ahdas vaan lavean uskon tien avara portti.

• äiti.

Niin kauan kuin paha riippuu meissä kiinni, synnyttää se meissä myös pahoja ajatuksia ja pahoja himoja, jopa pahoja tekoja, kuten harkitsemattomia sanoja,"

Mutta kun JEESUS SAA ihmisen vapauttaa SYNNIN JA SAATANAN VALLASTA onkin asia toisin, ja tästä sinä et voi tietää mitään kun tahdot pahassa riippua kiinni.

• siihen

"ahtaan portin kaupitteluun"?
        Oletpas Armi lapsellinen ja jopa peräti naurettava!
        Itket täällä ettei Yakovin kaupittelema "ahdas portti" täytä teidän sunilaisten "ahtaan portin" kaupittelijoiden asettamia laatuvaatimuksia!
        Te sunilaiset ette voi omia "ahdasta porttia" itsellenne, vaatien, etteivät muutkin saisi siitä puhua!
        Oletko sinä Armi metrinmitalla käynyt mittaamassa Yakovin kaupitteleman ahtaan portin ja teidän itsenne kaupitteleman ahtaan portin mitat?
        Paljonko oli eroa?
        Oliko muita laatueroja?
        Voi pyhä sylvi sentään kun on lapsellisuus huipussaan!

• Kun kerran UT:ssa tarjottu AINOA ahdas portti - Yeshua-portti - ei tytölle kelpaa, niin et kai aio jonkin vieraan portin kautta mennä sisälle taivaaseen?

Se ei onnistu sitten alkuunkaan!

Siunausta Yeshua-portin löytämiseen ja sen hyväksymiseen!

• kastetta harkitseva

kun Perämeren vesi on kylmää, enkä harrasta avantouintia?

• ...lähintä kastepaikkaa?

Muista kuitenkin, että ennen sitä sinun on tehtävä elämässäsi aito parannus ja tunnustettava syntisi ja suullasi sydämesi usko Yeshuaan Messiaanasi ja että uskot Hänet J-lan Pojaksi, sillä epäuskoisia emme kasta!

Siunausta Yeshuassa!

• Kyllä minä nuo uskon
        Yakov kirjoitti:

...lähintä kastepaikkaa?

Muista kuitenkin, että ennen sitä sinun on tehtävä elämässäsi aito parannus ja tunnustettava syntisi ja suullasi sydämesi usko Yeshuaan Messiaanasi ja että uskot Hänet J-lan Pojaksi, sillä epäuskoisia emme kasta!

Siunausta Yeshuassa!

miten kauas minun on matkustettava?

• Kyllä minä nuo uskon kirjoitti:

miten kauas minun on matkustettava?

...ja pyydä lähimmästä uudestisyntyneitten srk:sta luotettavaa uskonveljeä toimimaan kastajana :D

Voitte kumpikin olla ihan uimahousuisillanne ja odottaa sopivaa hetkeä, jolloin muut eivät kiinitä teihin huomiota. "Viisas voittaa sieluja!"

Voit toki matkata kesällä sieltä tänne Turkuun, niin kastan sinut upottamalla eräässä kirkasvetisessä pienessä järvessä täysin apostolien opetusten mukaisesti.

Kaikki ei-apostoliset kasteet ovat arvottomia ja ovat kuin olisi vain uimassa käynyt, kuten hindut Gangesissa.

PS. Ettet vaan huijaa asuinpaikkasi suhteen... ?

• kasteelle haluava
        Yakov kirjoitti:

...ja pyydä lähimmästä uudestisyntyneitten srk:sta luotettavaa uskonveljeä toimimaan kastajana :D

Voitte kumpikin olla ihan uimahousuisillanne ja odottaa sopivaa hetkeä, jolloin muut eivät kiinitä teihin huomiota. "Viisas voittaa sieluja!"

Voit toki matkata kesällä sieltä tänne Turkuun, niin kastan sinut upottamalla eräässä kirkasvetisessä pienessä järvessä täysin apostolien opetusten mukaisesti.

Kaikki ei-apostoliset kasteet ovat arvottomia ja ovat kuin olisi vain uimassa käynyt, kuten hindut Gangesissa.

PS. Ettet vaan huijaa asuinpaikkasi suhteen... ?

miten tämä asia tästä hoituu?

Nyt minä yllätyin, kun sanot, että se pitää tehdä salaa, etteivät muut huomaa.

Jääkö tuo uimahousujen alla oleva alue sitten paholaiselle?

Taitaa tuo touhu sittenkin olla saatanan touhuja, sille sehän
        on valheen lisäksi myöskin pelkuri?

• kuuleppas
        kasteelle haluava kirjoitti:

kasteelle ei tuolla mielellä parane lähtee.
        Tokkopa Jaakoppikaan tuollasii..

• kysyväinen
        kuuleppas kirjoitti:

kasteelle ei tuolla mielellä parane lähtee.
        Tokkopa Jaakoppikaan tuollasii..

ja sitäpaitis, etkö ole lukenut, mitä mieltä tuo parjattu mies on
        tästä uskovien kasteesta:

Todella kova hinku
        Kirjoittanut: TeuvoSuni 15.1.2008 klo 22.27

noilla uudestikastetuilla helluntailaisilla ja adventisteilla on saada minut
        riveihinsä, kun ovat nähneet miten hyvän totuuden puolesta puhujan
        Kristus on minusta tehnyt, kun jatkuvasti houkuttelevat minua altaisiinsa.

Unohtavat kuitenkin erään tärkeän seikan, ettei Jeesus Kristus tule minua
        ikinä sinne päästämään, koska on luvannut:

"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat
        minua. Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät joudu hukkaan, eikä
        kukaan riistä heitä minulta.

Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä
        kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."

• Yakov
        kasteelle haluava kirjoitti:

...(ovat kaksi eskimokansaa): Me apostolisesti uskovat emme kasta ketään ilkosillaan.

Jollei sulla hävyn peitteeksi yleisessä uimahallissa kelpaa simmarit, niin tule sitten tänne Turkuun kesällä, niin kastan sut upotuskasteella. Päätäsi pidän veden alla niin kauan, että varmaan 'vanha ihminen kuolee', joten turha pelätä senkään ruumiinosan joutumista paholaisen omaksi!

:D

• Kuten Lasse Heimonen laulaa. "Älkää olko kenellekään
      mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte - synti on heitettävä Jeesuksen päälle, eikä lain taakkojakaan mahdu (synnin laki).
      Siksi sitä sanotaan ahtaaksi, kun omavanhurskaus
      paisuttaa ja synti turvottaa, kuvakieltä käyttääkseni.

• ...reilusti eväitä. Niitä vastaa meillä nykyajassa viisaan neitsyen varustukset: Ylkää odottava valvova mieli, öljyllä täytetty palava lamppu mukana ja astia täynnä öljyä... :D

Siunausta Yeshuassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6790
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4268
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3136
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      172
      3005
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1978
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1622
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1548
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1490
    Aihe