hevosen osto on ajankohtaista vuoden sisällä ja
issikka on yksi vaihtoehdoista...
Olen kuullut sitkeää "huhua" että esim. islannista
tuodut ovat enemmän roturasisteja kaverin suhteen kuin vaikka suomessa syntyneet.
Onko teillä parempaa tietoa asiasta?
Yksinäistä hevosta en kuitenkaan aio pitää oli sen rotu mikä hyvänsä, mutta mietityttää tuo mahdollinen
rasismi.
tietty se on paljon itse hepasta ja sen luonteesta kiinni, mutta noin yleisellä tasolla...?
onko parempaa tietoa
märri
2
788
Vastaukset
- ?????
Ihan höpö juttua! Se miten issikka tai ylipäänsä minkä rotuinen hevonen tahansa käyttäytyy toisten
seurassa on kiinni niiden luonteesta.
Oma issikkani on ollut yhdessä niin suokin,issikan kuin lämppärinkin kanssa ja se on tuotu islannista! Mitään ongelmia ei ole ilmennyt. - ..::Emily::..
Ne on ihan höpö juttuja, ei kannata uskoo. Mun issikka on tuotu islannist ja kyl se pärjää hyvin kaikkien tallin heppojen kaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2487539Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393961Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1172218Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261657- 461500
- 331392
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421214Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411012Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8953Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23948