tämä on hirveä hätä-

huuto.

joku s**t*nan uskonto on napannut sukulaislapseni, muutti USAhan, erosi perheestään, jätti kaksi piäntä lastaan Suomeen

ja kaikki alkoi vaihto-oppilasvuadesta Autraliassa, joten siitä kai pitää varottaa kaikki

emme edes tiärä, missä sukulaislapsemme on. Saammeko tehrä rikoosilomotuksen vaan sen peruteela, että täsikänen ihminen on poistnu maasta ja tehny koko sukunsa onnettomaksi, lapsiraukat

isä ei voi edes puhus tästä asiasta, vaikka on sossu tai kommari, niin kova paikka se on

ja joo, JOO, JOO, JOO, olen helvetin juovuksissa enhän muuten kertoisi mitään

4

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • benedi

      Jeesuksen uskonto tekee vapaaksi, eikä vangitse ihmisiä, Jeesuksen usko kokoaa yhteen... saatanan uskonto erottaa ihmiset ja perheet toisistaan.

      " Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys...saatana on tullut varastamaan ja valehtelemaan....kyllä,. saatanan uskonto on kyseessä

      • feantur

        Mitä hittoo sinäkin tunget tuota jumalaa ja saatanaa tähän?? Onko ne ainoat vaihtoehdot? Miksei kyseessä voisi olla muukin paha kuin tämä kristinuskon saatana? Ottaisit huomioon ettei kyseessä ole välttämättä saatananpalvojat vaan jokin täysin muu kristinuskoon uskomaton ryhmittymä tai muuta. Kristinuskoa sitä pitää tunkea joka paikkaan ja se on ainoa vaihtoehto hyvän ja pahan erottelussa.. Kyseessähän voi olla joko pahuutta tai jotain muuta siltä kannalta että ihminen on saattanut ymmärtää jotain ja hylännyt maallista omaisuuttaan (tosin lasten hylkäämistä en ymmärrä lainkaan).


      • benedi
        feantur kirjoitti:

        Mitä hittoo sinäkin tunget tuota jumalaa ja saatanaa tähän?? Onko ne ainoat vaihtoehdot? Miksei kyseessä voisi olla muukin paha kuin tämä kristinuskon saatana? Ottaisit huomioon ettei kyseessä ole välttämättä saatananpalvojat vaan jokin täysin muu kristinuskoon uskomaton ryhmittymä tai muuta. Kristinuskoa sitä pitää tunkea joka paikkaan ja se on ainoa vaihtoehto hyvän ja pahan erottelussa.. Kyseessähän voi olla joko pahuutta tai jotain muuta siltä kannalta että ihminen on saattanut ymmärtää jotain ja hylännyt maallista omaisuuttaan (tosin lasten hylkäämistä en ymmärrä lainkaan).

        petitte kerran Herramme, ja luovutitte Jumalalle kuuluvan omaisuuden saatanalle, sillä että kavalsitte Jumalan syntiä tekemällä, jolloin saatana sai Jumalan omaisuuden hallintaansa.

        Jumalan vastaus oli laatia pelastussuunnitelma, jolla tämä omaisuus voitiin lunastaa takaisin

        Kristus lunasti, uhrillaan omaisuuden saatanalta pois, sinut ja minut.
        Mutta vain ne, jotka hyväksyvät tämän pelastussuunnitelman, ja lunastuksen omalle kohdalleen...kaikki muut jäävät saatanan rusikoitavaksi, aina siihen asti , kunnes kaikki kohdallensa asetetaan.

        Juuri niin, kun synnin jäljet, saatana ja kaikki on tuhottu, hävitetty, poltettu, tämän nykyisen maan mukana...ja kun Herra luo kaiken uudeksi...
        ja kun " vanhurskaat perivät maan, ja asuvat siinä iankaikkisesti Ps 37: 29

        Silloin toteutuu se sana, jota sinäkin odotat:

        " Voi elämän kevät"!! Sen jälkeen on kuolema nielty ja voitto saatu, ja elämän kevät voi alkaa!!

        Ihana usko, joka kerran toteutuu!!


      • feantur
        benedi kirjoitti:

        petitte kerran Herramme, ja luovutitte Jumalalle kuuluvan omaisuuden saatanalle, sillä että kavalsitte Jumalan syntiä tekemällä, jolloin saatana sai Jumalan omaisuuden hallintaansa.

        Jumalan vastaus oli laatia pelastussuunnitelma, jolla tämä omaisuus voitiin lunastaa takaisin

        Kristus lunasti, uhrillaan omaisuuden saatanalta pois, sinut ja minut.
        Mutta vain ne, jotka hyväksyvät tämän pelastussuunnitelman, ja lunastuksen omalle kohdalleen...kaikki muut jäävät saatanan rusikoitavaksi, aina siihen asti , kunnes kaikki kohdallensa asetetaan.

        Juuri niin, kun synnin jäljet, saatana ja kaikki on tuhottu, hävitetty, poltettu, tämän nykyisen maan mukana...ja kun Herra luo kaiken uudeksi...
        ja kun " vanhurskaat perivät maan, ja asuvat siinä iankaikkisesti Ps 37: 29

        Silloin toteutuu se sana, jota sinäkin odotat:

        " Voi elämän kevät"!! Sen jälkeen on kuolema nielty ja voitto saatu, ja elämän kevät voi alkaa!!

        Ihana usko, joka kerran toteutuu!!

        Mikset vain sano suoraan mitä mieltä olet, ihan ilman Raamatullisia vertauksia ja kielikuvia?

        Kummallista, miten 'Jumala' suuttuu minulle kun olen vain ihminen, eikö? Outoa, kuinka mitään ei saa kyseenalaistaa? Ihmeellistä, miten totuutta ei saa etsiä ihan itse? Kaikki, mitä sinunlaisesi paapattavat, pitäisi niellä sellaisenaan. Jos kristinuskon jumala ei pidä minusta, koska haluan ITSE pohtia asioita, verrata, kyseenalaistaa, etsiä parasta mahdollista tapaa elää hyvä ja kunniallinen elämä, niin ei sitten. Tässä maailmassa kaikki ei ole varmaa, joten miksi sellaiset asiat, joista ei ole todistetta, ei fyysistä eikä näyllistä, tulisi pitää välttämättömänä totena? Jos Jumalasi haluaa meidän tietävän hänet, eikä tahallaan syöstä meitä epävarmuuteen, miksei hän tee selkoa itsestään?

        Suostun uskomaan sen, mikä on totta, vaikka totuuden hetki tulisikin vasta kuoltuani. Jos sinun jumalasi ei minua silloin hyväksy, vaikka hänet myöntäisinkin, petyn pahasti. Millaista on julmuus hylkäyksen muodossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe