John Lennon

Rauhan suurlähettiläs

Kävin youtubessa katselemassa vanhoja uutispätkiä vuodelta 1980 kun Lennon ammuttiin.

On ironista että rauhan puolustajat kokevat väkivaltaisen kuoleman.Ja on vieläkin ironisempaa että John Lennon asui New Yorkissa koska hänen mielestään se oli turvallinen kaupunki.Ja heräsi kysymys mistä saataisiin tähän päivään todellisia rauhan ihmisiä.Ei ole kai nykyään pop ja rocktähdistä sellaiseen,Bonoa lukuunottamatta.Ja sekin varauksella koska ei kuitenkaan järjestä samanlaisia tempauksia kuin John Lennon aikoinaan.

Kyllä Remu oli oikeassa,tuollaisia kukoja syntyy vain kerran miljoonassa vuodessa.

5

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin
    • Tollo_Peloton

Niin tosiaan isovelihän sen Lennonin tappoi koska hän levitti liian tehokkaasti maailman rauhaa.

Ilmankos se Lennonin "Imagine" kappale onkin ollut bannattuna tähänkin päivään asti Yhdysvalloissa melkein jokaisessa radiossa kun sieltä löytyvät säkeet "Nothing to kill or die for
      And no religion too"...

Isoveli järjestöhän nimenomaan on onnistunut pirullisesti levittämään (järjestämään) sotia ja saanut aikaan vaikka millaisia asioita tässä planeetalla ja John Lennonin kaltainen muusikko oli liian suuri kivi heidän kultaisessa NWO kengässään. Joten tarvittiin vain mielisairas Mark Chapman joka hypnotisoitiin tappamaan Lennon 1980 ja koko salamurha tehtiin näyttämään siltä että Chapman olisi itse suunnitellut tuon murhan.

• xxx nnnnnnn

eniten tuossa pisti silmään ajatus mistä saataisiin rauhan ihmisiä tähän päivään.

isoveli on aika abstrakti käsite

Eilistä voimme kammoksua, kummeksua, ihannoida jne.
        miten sinä kysymysten asettaja elät tänään ?
        Me täällä nyt jäljellä olemme osaammeko me edistää 'rauhaa'

• koskaan

sitä päivämäärää 08 12 -80 olin silloin Lontoossa juuri tullut yölennolla New Yorkista jossa olin kävellyt Manhattanilla koko päivän uutisen kuulin taxissa matkalla Gatwikin kentälle,taxikuski sai tietää sen radiosta.

• Anonyymi

OLIKO JOHN LENNONIN MURHA YHDEN SEKOPÄÄN TOIMESTA JÄRJESTETTY......EI KAIT SIINÄ MITÄÄN SALALIITTOJA OLLUT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      13
      1464
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      114
      1255
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe