John Lennon

Rauhan suurlähettiläs

Kävin youtubessa katselemassa vanhoja uutispätkiä vuodelta 1980 kun Lennon ammuttiin.

On ironista että rauhan puolustajat kokevat väkivaltaisen kuoleman.Ja on vieläkin ironisempaa että John Lennon asui New Yorkissa koska hänen mielestään se oli turvallinen kaupunki.Ja heräsi kysymys mistä saataisiin tähän päivään todellisia rauhan ihmisiä.Ei ole kai nykyään pop ja rocktähdistä sellaiseen,Bonoa lukuunottamatta.Ja sekin varauksella koska ei kuitenkaan järjestä samanlaisia tempauksia kuin John Lennon aikoinaan.

Kyllä Remu oli oikeassa,tuollaisia kukoja syntyy vain kerran miljoonassa vuodessa.

5

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CharlieChaplin
    • Tollo_Peloton

Niin tosiaan isovelihän sen Lennonin tappoi koska hän levitti liian tehokkaasti maailman rauhaa.

Ilmankos se Lennonin "Imagine" kappale onkin ollut bannattuna tähänkin päivään asti Yhdysvalloissa melkein jokaisessa radiossa kun sieltä löytyvät säkeet "Nothing to kill or die for
      And no religion too"...

Isoveli järjestöhän nimenomaan on onnistunut pirullisesti levittämään (järjestämään) sotia ja saanut aikaan vaikka millaisia asioita tässä planeetalla ja John Lennonin kaltainen muusikko oli liian suuri kivi heidän kultaisessa NWO kengässään. Joten tarvittiin vain mielisairas Mark Chapman joka hypnotisoitiin tappamaan Lennon 1980 ja koko salamurha tehtiin näyttämään siltä että Chapman olisi itse suunnitellut tuon murhan.

• xxx nnnnnnn

eniten tuossa pisti silmään ajatus mistä saataisiin rauhan ihmisiä tähän päivään.

isoveli on aika abstrakti käsite

Eilistä voimme kammoksua, kummeksua, ihannoida jne.
        miten sinä kysymysten asettaja elät tänään ?
        Me täällä nyt jäljellä olemme osaammeko me edistää 'rauhaa'

• koskaan

sitä päivämäärää 08 12 -80 olin silloin Lontoossa juuri tullut yölennolla New Yorkista jossa olin kävellyt Manhattanilla koko päivän uutisen kuulin taxissa matkalla Gatwikin kentälle,taxikuski sai tietää sen radiosta.

• Anonyymi

OLIKO JOHN LENNONIN MURHA YHDEN SEKOPÄÄN TOIMESTA JÄRJESTETTY......EI KAIT SIINÄ MITÄÄN SALALIITTOJA OLLUT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      138
      3974
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      21
      2220
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      96
      1827
    4. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1435
    5. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      370
      1410
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      19
      1271
    7. 249
      1209
    8. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      148
      1168
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      76
      1081
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      269
      1079
    Aihe