Oikein niille saksalaisille mitä tapahtui Nokian firmalle siellä.
Eihän saksalaiset edes tiedä missäpäin maailmaa Suomi sijaitsee..
Ovat aina vihanneet meitä suomalaisia.
Oikein niille saksalaisille
5
164
Vastaukset
perustella asian?Saksassa olessani olen aina törmännyt erittäin mielyttäviin ihmisiin,palvelu ensi luokkaista jne.Sakut vihaavat siirtolaisia,syystäkin,mutta poohjoismaalaiset ovat heidän sydäntään lähellä.Yksi juttu vielä,kun olen keskustellut vanhempien miesten kanssa sodasta,he suorastaan innostuvat kun kuulevat että olen suomesta,olimmehan samalla puolella taistelemassa idän barbaareja vastaan.
- ne umtsailijat ovat
Polttivat Lapin ja kusettivat UMTS-kaupoilla miljardeja. Nyt on heidänkin vuoro saada osansa globalisaatiosta. Suomihan on jo saanutkin oikein roppakaupalla. Kymmeniätuhansia työpaikkoja on mennyt tai muuttunut paskapalkkahommaksi.
ne umtsailijat ovat kirjoitti:
Polttivat Lapin ja kusettivat UMTS-kaupoilla miljardeja. Nyt on heidänkin vuoro saada osansa globalisaatiosta. Suomihan on jo saanutkin oikein roppakaupalla. Kymmeniätuhansia työpaikkoja on mennyt tai muuttunut paskapalkkahommaksi.
poltto on ymmärrettävä reaktio siittä kun suomalaiset pettivät sakut.
umts kaupoissa vika oli suomalaisten,bisnes on raakaa tyhmät maksaa!
- hjuvin hoono
Taas joku nazi-putin-nuori asialla?
"Oikein niille saksalaisille mitä tapahtui Nokian firmalle siellä"
Mitä helvetin kieltä tuo on?
PS Saksa on entinen aseveli, vainolainen on AINA tullut idästä.- kaikki paska tulee AINA
idästä! Saksa on ainut ulkovalta joka on hädän hetkellä auttanut reilusti Suomea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514